goeiemorgen meiden
ik heb alles gelezen maar niet alles is blijven hangen sorry,
Bambi: ik las dat pip een stukje aan jouw had gericht over het werken en dat je je daar niet goed bij voelt, ergens ben ikhet wel met pip eens, en ook dat je veel te veel hooi op je vork neemt, ik maak me een beetje ongerust als ik je zo af en toe lees, dat je je steeds niet goed voelt, ik kan daarom ook niet vaak genoeg zeggen meid doe het nu echt rustig aan, want vandaag of morgen zegt de vk, dat je verplicht op bed moet blijven omdat het met de groei van de baby of zoiets niet goed gaat, en ik wil je niet bang maken maar dat zijn dingen dat komt voor meid, ik weet zelf hoe het is om tijdens je zwangerschap in het ziekenhuis te worden opgenomen en hoe het is om 10 weken in een bed te moeten liggen waar je niet vanaf moet, ik bedoel dit ook niet kwaad maar denk hier a,u.b overna en denk er niet te licht over, als jij je klote voelt en gestresst bent heeft dat allemaal invloed op je kindje ook
het was een kruimels en phoebe avond gisteravond hahaha, en Phoebe, tja wat je temp betreft, ik weet het niet, het enige wat je kan doen is afwachten
kruimels: wat lief dat je een kaartje van je schoonmoeder hebt gehad en wat een lief gedichtje
Pip; wat goed dat alle goed was, en maandag gaat je ei waarschijnlijk springen, helemaal top, klussen dus voor je leven een zondagavond hahaha
ik ga er weer vandoor ik ga me klaarmaken voor me werk maar eerst joey zijn ogen schoonmaken want die zitten weer vast van de etter, sorry hhahah, ik heb vannacht me longen uit me lijf gehoest niet normaal en me oren knapte bijna uit elkaar, en nu is het alweer veel minder, heel vreemd dat dat in de avond en nacht opzet
Rimke; hoe is het met jouw?? voel jeje alweer wat beter??, en die pigment vlekken, die heb ik ook en vooral op mijn gezicht en in de zomer komt dat steeds nog erger terug hahaha, maar ja ik geef er niks om het is niet ander
meiden ik ben er vanmiddag weer eventjes, iedereen een fijne dag
xxxx linda