Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

He meiden,
Ik leef nog................hoe is de vraag, maar ik adem.............heb koppijn van al het snot en ben gewoon niet lekker.
Net wel even bij de kapper geweest, nieuw kleurtje en iets geknipt. IK HEB KRULLEN!!!!!!
hihihihi.
Zo nog even met het mannetje de stad in, en dan ga ik liggen en kom niet meer overeind......

Bambi: ik vind je verhaal zeer herkenbaar hoor................ik ben ook liever thuis dan dat ik werk..............we moeten voor het geld en als ik er eenmaal ben gaat het ook wel, maar het is niet zo dat ik springend en fluitend naar mijn werk ga...............er zijn dagen (vooral als ik vrij ben) dat ik het afschuwelijk vind.........maar nogmaals, als ik dan eenmaal er ben gaat het wel weer...................ben gewoon honderd keer liever thuis.......
Meisjes tot vanavond of vanmiddag........

thanks rimke,

meiden heb net ff een leuk vooruitzichtje geboekt. 12 april hebben we de pret echo. net een afspraak gemaakt joepie, dan mag ik ons kindje weer zien en ditmaal lekker in 3d.
heb er nu al zin in.

Hey meiden,

Ik ben er weer eventjes, is er nog iemand of ben ik helemaal alleen .
Bambi; Leuk 12 april!
Rimke; Lekker naar de kapper geweest, helaas nog niet echt beter.............

April

ja ik kwam ook net me bed weer uitrollen.mhhh lekker hoor kan er wel uren blijven, maar anders slaap ik vanacht weer niet.

he rimke krullenbol, heb je bedje al gevonden.

pff wel een georig huis hebben we hoor. onze buren hebben een jack russel die nogal vaak blaft, kijk heb zelf ook een hond en das echt een kalf, maar gelukkig blaft ie niet zoooo veel. het lijkt net of die hond bij mij in de gang staat zo gehorig. hahaha

xxx bambi

Hey Bambi; lekker geslapen . Is die hond alleen thuis of zo, omdat ie zo blaft? Nou ja kunnen je buren straks ook lekker jullie kleine horen. Wil je eiegnlijk thusi bevallen, ha ha anders kunnen ze wellicht ook meegenieten...........

nee de buren zijn gewoon thuis. die hond blaft zodra er iemand voorbij komt en dat gebeurt regelmatig. maarhoor de kinderen ook lekker schreeuwen nu (pubers) dus hahah zei kunnen indd hun lol op als onze kleine er is. wil wel trachten thuis te bevallen ja.

joh als je van de flat af komt dan ben je helemaal niks gewend. daar is alles van beton hier niet. en op de flat lopen er niet steeds mensen langs die naar binnen gluren hier wel. ben een beetje geneigd alles dicht te houden hahaha

Bambi; Ja jeetje kan me voorstellen dat het nu wennen is. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan als je het idee hebt dat iedereen binnen kan kijken.
Wel irritant dat die hond steeds gaat blaffen zeg. Maar ja kunnen ze straks ook niks zeggen als ze wat van jullie horen, toch?

Ha ha wel grappig als je gaat bevallen....................

Terug
Bovenaan