Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

Bambi: ik ben blij dat je niet boos op me bent, en inderdaad ga even goed met je werkgever praten over hoe en wat, en probeer er deze week zo min mogelijk aan te denken ga lekker rusten deze week meid, dus het is heel gehorig bij jullie nu, dat is wel balen zeg, en het is ook wennen als er nu steeds mensen voorbij je huis lopen en gluren hahah, maar het went vanzelf

anoeska; probeer een beetje rust te pakken meid, rottig dat je nog steeds niet lekker in je vel zit en dat de uitslag erger wordt

rimke; een ander kleurtje en je hebt krullen haaha krullenbol, vanvond lekker vroeg onder de wol meid, en hopelijk knap je snel een beetje op

april: met je rug gaat het nog steeds niet las ik dat is echt balen meid ik kan niet anders zeggen dan rustig aan doen, maar dat doe je al haha

sterretj: haha lekker een luie dag, geniet er nog maar eventjes van hahaha, nog eventjes meid, en die weken vliegen echt om zemeteen

ik weet het niet meer, sorry, ik ga zometeen even de tafeldekken we gaan een broodje eten ik ga bitterballen op brood eten en tom kroket en joey hagelslag haha eerlijk verdeeld, ik ben er straks nog eventjes

xxx linda

Bambi,

Het was absoluut niet mijn bedoeling om je aan het huilen te maken hoor. Ik wilde er alleen maar mee kwijt dat je je overduidelijk niet happy voelt bij deze situatie en stress hierover helemaal niet goed voor jou is, zeker omdat je zwanger bent. Maar begrijp dat je vandaag contact hebt gehad met je werkgever en dat je deze week nog lekker even thuisblijft. Ik weet niet meer wie de tip heeft gegeven maar vond hem wel erg goed: ga tzt (na je zwangerschap denk ik) op zoek naar wat je echt wilt bv door middel van een beroepskeuzetest/interessetest. Of kijk nog een of het misschien toch financieel wel mogelijk is om te stoppen of misschien is thuiswerk een optie?

Nou ja, ik wil me er niet teveel mee bemoeien maar wees voor zover je nu kan eerlijk tegenover je werkgever en jezelf zodat je daar geen rotgevoel over kan krijgen. Verder moet je nu vooral genieten van je zwangerschap! Leuk hoor dat je een 3d echo hebt gepland!  Vul je de datum even in in de wolk??!!

X

Verder is er veel gekletst vandaag! GEZELLIG!

Kruimels, wat maak je me nou, morgenavond werken? haha grapje hoor. Ik hoor wel of het wel/niet doorgaat (hoop het wel natuurlijk!). En trouwens Anoeska, klopt   hoor Kruimels is heeel lief hahaha

Anoeska, wat vervelend dat je nu ook nog koortsuitslag hebt zeg! Je lichaam reageert overal op geloof ik en het komt er op allerlei vreemde manieren "uit" (wintertenen, koortsuitslag). Gelukkig zie je zelf de lol er nog wel van in.

April en Sterretje, lastig namen bedenken. Ik roep nu altijd heel hard dat ik de namen al klaar heb liggen maar geen idee of ik ze ook echt ga geven aan mijn kindje mocht ik zwanger zijn. Zal vanavond nog even wat sites zoeken voor jullie.

Linda, mmmmm, lekker bitterballen en kroketten. Zielig hoor dat Joey hagelslag krijgt hahahaha.

Rimke, krullebol van me! haha, vond het op je hyvesfoto al mooi maar denk dat je nu nog meer krullen hebt?! Leuk, ga je een nieuwe foto plaatsen op hyves? ZIEN ZIEN ZIEN.

XX

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26) Linda 2de kindje  ronde 12, en ronde 4 met clomid
27)
28)
29)
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31) Pip folikelmeting

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

hallo meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties heeft me wel goed gedaan.....
KRUIMELS: ja misschien heb je wel gelijk over me, denk als je aan mensen vraagt hoe ik ben dat ze wel als eerste zeggen dat ik een lachebek ben, haha... vind me eigen soms iets te grappig..... en lach ook vaak om me eigen grappen... ben wat dat betreft net mijn vader. maar voor de rest ook lief heb een hekel aan ruzie alleen soms floep ik weleens iets mijn mond uit voordat ik erover heb nagedacht en dat pakt niet altijd goed uit.... p.s. bedankt voor de tip over dat vrouwtje ga het ff googelen

APRIL: wat vervelend van je rug, en lekker warm bad is dat ook niet goed, of anders wat heel goed helpt fysio.

RIMKE: lekker naar de kapper geweest en krullen de 2e katja schuuman nu dus.... haha

PIPSTIP: jullie hebben misschien wel gelijk dat ik wat meer rust moet hebben, maar schrik niet, heb morgen een hele dag vrij, haha.... maar als je een eigen zaak hebt dan lukt dat niet altijd en de laatste tijd hebben we heel veel zieken gehad waardoor ik extra moest werken, neem wel optijd rust denk ik hoor maar misschien wel minder als zou moeten, maar als ik alle ziekte gehad heb die er zijn dan kan het nooit erger worden toch... en de uitslag doet gelukkig niet zeer en trekt al een beetje bij, zei tegen me man word echt lelijk toe zei hij je bent toch al getrouwd.... lief he..
niet dat ik vind dat je je eigen moet verwaarlozen dan hoor want dat doe ik absoluut niet..voor de rest denk ik ook wel dat het komt omdat ik 0 weerstand heb op het moment.....

LINDA: hoe is het met jou gaat het ook al beter en met je voet en met joey....

ik ben echt een typ van de lange namen vind korte namen niet zo er zitten wel leuke bij maar ik hou meer van, voor jongens vind ik dylano, en lorenzo, en jayden heel mooi en voor meiden, vind ik jamaina, jamilla, alysia of aisha enz.       namen die ze later zelf niet kunnen uitspreken hahah

liefs anoeska

Pip;je eitje komt eraan? time to klus!

Phoebe en kruimels; volgens mij mag je in het begint toch gewoon paardrijden. Anky van Grinsven was ook zwanger toen ze reed, en ik denk dat zij heel wat meer paard rijdt! Weet natuurlijk niet tot hoeveel weken je mag rijden
Maar kan me voorstellen dat als je zwanger bent, je er niet prettig bij voelt

Linda; had er helemaal over heen gelezen dat Joey last van zijn oogjes heeft...sorry hoor. Hoe gaat t nu?

Sterretje; jeetje. 32 weken alweer. VOor je t weet ben je bevallen!

Bambi; fijn voor je dat je deze week niet meer gaat werken. En ik zou t nu ook gewoon even op zijn beloop laten. Straks ben je er een aantal maanden uit, en daarna kan je altijd nog kijken wat je doet. Bij elke werkgever is wel wat. Misschien is voor jezelf beginnen wel wat. Heb ik ook wel eens over nagedacht, heb ook wel idee wat ik wel, maar ik ben nog niet ZO ver dat ik dat ook echt ga doen. Op zich vindt ik t werk wel leuk, maar de mensen niet.....En ik ben echt een sfeer mens, nou die is hier ver te zoeken

Rimke heeft een krullenkop!

Leuk bambi, 12 april pret echo.

Klaasje heeft ook haar NOD zag ik, Komt ze hier nog wel eens voorbij??

Ik vindt Jimmy wel leuk voor jongensnaam, maar een meisjesnaam? geen idee

ZO, ben weer alleen. Vriend nog aan t werken. Centjes verdienen voor bruiloft haha
Nog niets gehoord van bloedprikken, zal morgen wel uitslag krijgen, anders bel ik wel even. Mijn zus belt me al plat hoe de uitslag was, en dan ik moet bellen. Maar heb op de 1 of andere manier daar geen zin in. Ik heb echt zoiets van, ik wacht wel af. Weet ook niet wat ik kan verwachten.
Heb ook niets meer van kweekje en uitstrijkje gehoord, zal wel goed zijn. Als ik binnen 5-10 dagen niets had gehoord, dan waren de uitslagen goed. En a.k, vrijdag is het al 14 dagen geleden.

Ik heb de hele tijd kleine prikjes in mijn onderbuik. Heb ook pijnlijke borstjes (nou zeg maar eerder borsten haha). Ach het worden weer spannende dagen

Helaas nog geen nieuwe foto van het poesje gekregen, snik snik

Hahahaha! Ga morgen, als ik me beter voel, een nieuwe foto plaatsen goed??
Meiden, het is hier bar en boos, mijn kop knalt uit elkaar, heb gewoon migraine gekregen, ik ga mijn bed in...............fijne avond!!!

Terug
Bovenaan