Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Bieb; dat is ook niet leuk als ze zeggen dat ze een foto gaan sturen van het katje en ze doen het niet, misschien dat je het vananvodn nog krijgt
ja dan moet je morgen zelf wel effe bellen voor de bloeduitslagen, spannend, en met joey zijn ogen gaat het weer wat beter, het ettert gelukkig wat minder

rimke; migraine jeetje meid, ik hoop dat het snel afzakt, en hup gelijk je bedje in meid, beterschap

meiden ik ben er vandoor, ik ga lekker in een kokend heet bad liggen heeerlijk hahaha, joey heb ik om 7 uur al op bed gegooid hij is zowat de hele dag stout geweest, niet luisteren overal mee gooien en is steeds waarchuwen en in de hoek zetten maar hij was gewoon moe, want vanmorgen was ie al voor 6 uur wakker en vanmiddag heeft ie net een uurtje geslapen, Ik lag hem op bed en toen zei ik weer rustig waarom of ik kwaad was, omdat ie niet naar mama luistert en dat mama daar erg verdrietig om word want mama luistert wel altijd naar joey, Toen sloeg ie zijn handjes voor zijn ogen en begon te huilen, dat is een teken dat ie verdomd goed weet wat ie fout heeft gedaan, maar daarna waren we weer dikke vrienden, haha
ik kom misschien nog effe langs als ik uit bad vandaan ben en anders alvast iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

Sterretje: Ik heb geen begravenis.. Maar de moeder van mijn beste vriendin(was ook een soort moeder voor mij) is 2 nov.  overleden. Ze was al 8 jaar ziek en was gewoon helemaal op. Ze zou zaterdag jarig zijn geweest. Vrijdag wordt de grafsteen geplaatst. Dus ga daar of vrijdag of van het weekend heen. Misschien ga ik wel naar   het plaatsen toe. Weet ik nog niet.. Ze ligt op de zelfde begraveplaats als mijn vader. Ze zou eigenlijk naast mijn vader begraven worden maar dat was niet mogelijk omdat een aantal dagen ervoor het graf voor iemand anders is gereserveerd. nu ligt ze er vlakbij.. Komt allemaal weer even terug.. van me vader van els.. gelukkig ben ik dat na me verjaardag meestal weer kwijt..

Linda: Wat goed van Joey dat ie dondersgoed weet wat ie verkeerd heeft gedaan.. lekker genieten in bad he!!

Bambi: Goed van je dat je je baas hebgebeld.. en nu kan je even uitrusten..

Bieb: Ik zit wil ook ooit een eigen zaak beginnen.. maar vriendlief neit echt.. misschien een webwinkel ofzo.. ik ben nog jong.. bekijk ik over een paar jaar wel..

Kruimels: Ik heb wat gemist volgens mij waarom wil roelof het neit vertellen.. en is dat alleen tegenover buitenstaanders of juist tegenover familie?

Rimke : Nieuw haar en nog steeds ziek.. heb je van jezelf krullen??

De rest weer even kwijt!!

We hebben patat gegeten.. met kroketten.. maar die waren bedorven.. teminste zo roken ze.. maar zagen er nog goed uit.. we kwamen er pas achter toen ze op waren.. mart had buikpijn en ik een beetje misselijk.. ik rook wel iets vies toen ik aan het eten was maar dacht dat het de uitjes van me vriend was

xxx Mamoetje

Nou als je maar niet zirek wordt van die kroketten. Van de snackbar of zelf gefrituurd

Linda; was t lekker in badje? ben echt al maanden niet meer in bad geweest...
(wel gedoucht hoor haha)

Ola,

Mammoetje, ziek van de kroketten? bah! hahaha, als je maar geen voedselvergiftiging krijgt!

Linda, lekker in bad gedobberd! Heb ik ook wel zin in maar neem er de tijd bijna nooit voor.

Bieb, had je nou al een nieuwe foto gekregen van het katje?

Kruimels, ga jij straks borstvoeding geven? Bedacht me dat ineens! Ben benieuwd.

Ik riep altijd heel hard dat ik geen borstvoeding zou willen geven maar bedacht me vandaag dat alleen kolven misschien eenidee is. Weet niet of dat mag of bestaat hoor maar bedacht het zomaar ineens. Ga even googelen!

X

Terug
Bovenaan