Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Linda: Nee mijn vader is 5 jaar geleden overleden.. Waarschijnlijk aan de gevolgen van een zware epleptische aanval.. dit had hij als gevolg van een scooter ongeluk toen hij 16 was.. volgens de arts een hartstilstand maar van te voren had hij echt duidelijk te tekenen van een opkomende aanval.. 23-01 was het precies 5 jaar geleden dat hij is overleden.. heeft eerst 2 weken in het ziekenhuis gelegen..

Voel me alweer wat beter alleen voel ik af en toe een beetje hoofdpijn opkomen.

Net een heel gesprek gehad met martin, over het verhuizen naar een eventuele volgend huis.. en over mijn gevoel dat ie niets doet met het feit dat wij bezig zijn om zwanger te worden..

Het komt erop neer dat hij verwacht dat het niet gaat lukken.. in iedergeval het komende jaar niet.. misschien dat als de arts volgende maand zegt dat t best moet gaan lukken hij er anders over gaat denken maar ik denk dat dat neit zo snel gaat gebueren.. zelfs zo erg dat als ik zeg dat ik al het geld wat we terug krijgen van de belasting op een spaarrekening wil zetten om zeker te  weten dat we genoeg hebben mocht het toch raak zijn.. dat ie dat niet wil..   ik weet het even niet meer.. als het goed is vandaag mijn eisprong moet dus ook echt klussen vandaag maar heb daar neit echt trek meer in.. zit een beetje in een dip.. kan wel janken.. heb nu echt het idee dat ik het in me eentje doe..

xxxx Mamoetje

Hey meiden,
Sorry hoor heb nog niet bijgelezen, maar het gaat hier echt slecht. Ik kan gewoon echt bijna niet op mijn linkerbeen leunen als ik loop/sta. Ik moet me echt overal aan vasthouden om een paar stappen te zetten.
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb al fysio, maar die weet het ook niet meer, ze kunnen gewoon niet zo veel doen. Zodra ik bevallen ben moet ik gewoon weer naar het ziekenhuis en een vervolg medisch traject in voor een behandeling/operatie. Maar op deze momenten maak ik me ook echt zorgen over de bevalling, ik geloof nooit dat ik zo kan persen. Naar de wc gaan, hoesten en als ik nies heb ik al zoveel pijn. Morgen naar de VK, maar als het zo blijft gaan komt ze aan huis.
Sorry voor het geklaag hoor maar voel me echt zo klote.
Liefs April

Jeetje meiden, ik open het forum en ik zie gelijk 2 berichtjes die niet zo leuk ziijn...

April, misschien heb ik het gemist hoor, maar wat heb je aan je been?

Mamoetje, mannen zijn heel vaak onzeker he, het ene moment zeggen ze ja, en het andere moment kunnen ze weer nee zeggen. Misschien is het een idee om eens goed met hem te praten, vragen wat hij nou echt wil, en als hij echt een kindje wil moet hij ook beloven er voor 100% voor te gaan, en dat moet hij dan ook laten merken, snap je wat ik bedoel?

Liefs Phoebe

Phoebe; ik heb uitstralingspijn (zenuwpijn) in mijn been vanuit mijn rug. Dit had ik ook al voor de zwangerschap, maar nu heb ik er dus weer erg veel last van. Ik heb nl een tussenwervel die uitpuilt en tegen die zenuw aandrukt. Pijn gaat normaal erg op en af en ook de heftigheid ervan.

phoebe, mijn vriend wil hartstikke graag kinderen.. maar we zijn a, bezig in t ziekenhuis teminste hij wordt goed onderzocht want de vorige arts vertelde ons dat hij 40-50 procent onvruchtbaar is.. hierdoor denkt hij dat het niet gaat lukken.. volgens de nieuwe arts valt het allemaal wel mee.. 1 april moet ie zijn sperma inleveren en een week daarna telefonsiche de uislagen door en eventueel de nieuwe diagnose.. maar de arts is positief.. maar hij wil denk ik neit gekwetst worden waardoor die zich hiervoor afsluit ofzo.. xxxx mamoetje

Terug
Bovenaan