Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

phoebe, bij mijn mannetje en mij is dat niet aan de orde ouderschapsverlof.
hij heeft zijn werk dus aan huis en ik neem gewoon alle 16 weken op, en hij kan zich heel makkelijk aanpassen met zijn werk. helemaal in de tijd November is het rustig op de boerderij.
hoe wil jij dat gaan doen als jullie een kindje krijgen?

moeder kruimels, klink goed he hahahaha, met a.s. moeder Phoebe gaat het ook goed hoor, wachten wachten wachten hahaha.

Ik wil in ieder geval 6 weken voor dat moet bevallen met verlof gaan, en na mijn verlof neem ik nog 2 weken vakantie dagen op, dus dan ben ik in totaal 18 weken thuis zeg maar.

Na mijn werk wil ik 3 of 4 dagen gaan werken, afhankelijk of mijn vriendje ook ouderschap verlof krijg. en dan willen we het verlof uitspreiden over 2 jaar.
Dus stel ik ga 4 dagen weken dan neem ik de ene weer een verlof dag, en me vriendje de andere week, dus onze kleine zou dan 3 dagen per week   bij de opa's en oma's zijn. Ga ik 3 dagen werken is de uk dus 2 dagen bij   de opa's en de oma's.
Maar daar zijn we nog niet helemaal over uit hoeveel dagen ik ga werken uiteindelijk.

Voor jou is het idd wel makkelijk al je mannetje altijd in de buurt is!

Ha kruimeldiefje!
Das goed nieuws van Pipperdepip! Mooi zo!
En wat een schattig gedichtje van je schoonmama! Lief hoor!
Ik weet dat ik vlekken kan krijgen hoor van de zonnebank, maar zie een beetje pips en onder de puisten, heb de hoop dt dat met de zonnebank verdwijnt, en zit toch altijd al onder de pigment vlekken................

ff kort. phoebe heel erg bedankt. ben er heel blij mee. en ik neem een weekje vakantie voor me verlof dus heb er eigelijk 5 vant te voren. ach zie wel. ben nu weer thuis en das al de 2e keer ineen maand dus moet ff kijken of ik het trek/

kruimels een heel mooi gedicht. en fijn dat de klachten redelijk wegblijvne

Hallo iedereen!

Kom even langsvliegen! vandaag gewerkt en vanavond naailes gehad.

Vanochtend bij de fert.arts geweest. Zag er goed uit. Dag 12 van m'n cyclus en 4 eiblaasjes van boven de   10 mm. Daar groeit er als het goed is eentje van door tot een eisprong die waarschijnlijk maandag zal zijn. Vrijdag moet ik bloedprikken (lh-piek, progesteron en oestrogeen?) en maandag terugkomen voor weer een folikelmeting en een GEMEENSCHAPSTEST wahaha. Verplicht zondagavond na 10 uur klussen en maandag wordt dan wat slijm rond de baarmoedermond weggehaald en wordt gekeken of mijn slijm de zaadjes accepteert. Op zich prima nieuws dus!

Lees dat er hier nogal wat zieken zijn....brrrrrr, beterschap meisjes!

Heb vluchtig bijgelezen hoor!

Luv Joe!!

Terug
Bovenaan