Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Ha meiden,

Het is even geleden maar daar ben ik dan weer.
We zijn dus inderdaad in het ziekenhuis beland omdat manlief waarschijnlijk onvruchtbaar is.
Echt KLOTE sorry hoor als je al zo lang wacht ord je wel even met je neus op de feiten gedrukt dat het niet altijd vanzelf zal gaan.
23 April krijgen we de uitslag van het onderzoek in het ziekenhuis, en dan maar hopen dat er toch nog wat aan te doen is.
Nou meiden ik hoop dat jullie meer geluk hebben succes allemaal weer.

Grt bezig bijtje

Anoeska; Spannend zeg dat jullie dit weekend waarschijnlijk die test gaan doen. Ik wist helemaal niet dat je zo'n test zelf thuis kunt doen!

Bieb; Oh zo spannend, ik ben benieuwd! En zo leuk dat jullie een nieuwe poes krijgen, gaaf hoor.

Pip Stip; Op naar een dikke vette streep op je ovu test!!!!!! Oh en je bent gewoon mishandeld met het bloedprikken, bah. Het is inderdaad zo afhankelijk van wie er prikt. Ik had het vorige keer ook, mijn aders zijn normaal erg goed te vinden, kreeg die muts er geen bloed uit, tja ze zat vast naast mijn ader, au!

Rimke; Hoe is het nu met je, ik hoop dat je een beetje geslapen hebt en dat de hoofdpijn minder is.

Sterretje; Jullie huis is nu volgens mij helemaal schoon, ha ha heb je nu al last van nesteldrang? En leuk hoor die buikfoto, is dat een cadeautje voor je vriend?

Kruimels; Oh wat jammer dat de Ikea tegenviel, maar snel op naar een babyzaak waar je lekker kunt gaan shoppen.
Ik heb trouwens nog steeds zelf helemaal geen kleertjes gekocht voor die kleine, slecht he . Ik weet ook niet waarom, maar heb er nog geen drang naar gehad, ik ben toch niet nu al een slechte moeder he........

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2008 19:10:11'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

maart;
12) Kruimels, 11de ronde  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)Essy: 15 wk echo
21)kruimels, afspraak fertiliteitsarts, eerste echo
22)
23)
24) Jacqy84, 9e ronde
25) Klaasje, ronde 3,
          Pip folikelmeting
26)
27)
28) Pip bloedprikken
29) Linda  ronde 12 ronde 4 met clomid 2de kindje
30)Bieb 6e ronde 1e kindje
31) Pip folikelmeting

April:

1)
2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3) Phoebe 10de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14) Pip, 10e maand, 1e ronde met clomid, 1e kindje
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

goeiemorgen meiden

April: wat was je vroeg hahaah, heb je nog een beetje geslapen vannacht??

Bezig bijtje; wat een ontzettend rot nieuws zeg meid, hopelijk is er inderdaad nog wat aan te doen, heel veel sterkte de komende tijd meid

Bieb; je bent bang dat je ongi eraan komt las ik jeetje meid, positief blijven hoor, en vandaag ga je weer naar de bakker voor de bruidstaart,
Maandag de auto halen las ik hahahaa ik moest wel lachen om het berichtje wat je aan je vriend stuurde hahaha

Anoeska; jij denkt ook dat je ongi gaat worden, en jehebt het weer druk gehad zo te lezen, maar je moet wel ook aan jezelf denken meid, ondanks als het zo druk is, je gezondheid is eigenlijk nog belangrijker vind ik

rimke; hoe gaat het nou met je?? is je hoofdpijn alweer wat minder, ik hoop het zo voor je

Zo ik ben dus ongesteld geworden, en maandag aan de hogere dosis clomid, dat zal mij benieuwen

Nou wij hebben weer een avond en ochtend achter de rug pffff, Joey begon gisteravond om uur of half 10 te hoesten, en toen begon ie in ene te huilen dus ik naar boven, heeft ie zijn hele bed en zichzelf ondergekotst heel zielig, ik hem in het bad gezet alles uitgetrokken, het bed verschoont en joey gedoucht, om half 12 vannacht weer hoesten en kotst ie weer zijn bed en zichzelf onder, maar ja me dekbedden waren op dus nu heeft ie onder het dekbed geslapen waar ie onder lag in zijn ledikant, daarna heeft ie dehele nacht geslapen , en net vanmorgen zitten we te eten en hij hoest weer, met zo'n   boer er achteraan en kotst ie de tafel en de grond en zichzelf weer onder, dus weeer alles uit en schoongemaakt, gaat ie verder met eten, en kotst ie weer alles onder, maar hij is niet ziek ofzo, hij heeft geen koorts en net zo vrolijk als altijd, maar ik hoop nu wel dat ie is uitgekotst want zijn dekbed en kussen en de rest liggen nu in de wasmachine en daarna wordt de rest gewassen dus mijn   wasmachine draait overuren vandaag, haha heerlijk verhaal zo op de vroege ochtend sorry haha

xxx linda

Terug
Bovenaan