Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Tjonge wat een gezellige boel hier......Ben met het eten bezig dus ff kort !!!

Bieb, nog ff geduld dus he .....ach heb je idd lekker het hele weekend de tijd voor haar !!!!

Jacqy, oma dus overgeplaatst en jullie nog verder rijden. Als dit beter is moet het maar he ........Weer fris de nieuwe klusronde in !!!!!

Rimke, jummie pizza, heerlijk

Pip, JIPPIE twee strepen, das mooi meisje. Doe je best he .........

Kus happy

He lieverds,

ik heb helemaal geen tijd om bij te lezen.
zit nu even snel bij m'n schoonzusje op de computer, heerlijk dat dat nu gewoon kan, haha echt een pak van m'n hart.
gaan zo weg gourmetten, en ben vast helemaal brak als ik thuis kom. hele dag al niet lekker. al een paar dagen eigenlijk, vervelend maar je hoort mij niet klagen hoor.
wou gewoon even laten weten dat ik nog leef en wel aan jullie denk ondanks dat ik er vandaag even niet ben.
morgen kom ik vast nog wel even langs waaien en dan zal ik alle berichtjes ook even bijlezen.
ben ook benieuwd naar klaasje en bieb, Nod Nod!!!
pipje hopelijk alles goed gegaan met je met het bloedprikken, nou ja ik lees het morgen allemaal wel, moeten nu echt weg.
dag allerliefste schatten van de hele wereld.
ps: heb trouwens van mijn schoonzusje ook een cadeautje gekregen vandaag, zo'n knuffeltje die geluid maakt, knispert. en die vast helemaal dood geknuffelt gaat worden, haha.
nu ga ik echt hoor, hihi.
doei doei
groetjes kruimels

rimke, klopt, ze ligt nu in alkmaar. is een half uur verder. want ze lag in t rode kruis in beverwijk. ook direct aan de A9. dus, maar als het meezit mag ze daar maandag weer naar toe. Ze moet nu 2x 24 uur stil blijven liggen ivm die ballon die ingebracht is...
Geniet van je pizza en brouwnie!!

Pip, inderdaad goed dat je al naar de ha gegaan bent! Anders was je nog langer voor "niets" bezig geweest!

Ik ga zo lekker dancing queen kijken, de finale!!!

Meiden, ik ga jullie weer verlaten ......ga douchen en dan naar de kroeg. We hebben daar een foute avond  geen idee wat er gaat gebeuren. Normaal weet ik het wel omdat ik er werk maar, nu heeft ie ( mn baas ) alles geheim gehouden dus ben benieuwd. Doe iig mn platte laarzen aan want ben van plan om lekker heel de avond te gaan dansen haha. Fijne avond lieve meiden en tot morgen .......

Liefs van happy

Meiden,

Ik ga er van tussen..............ben helemaal kapot dus drink nog even rustig een kopje thee en dan rustig aan naar mijn bedje in de hoop dat ik slaap, ga nog even het boekje van Kluun uitlezen, help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.................meiden, morgen krijg ik bezoek, dus zal even kijken of ik de tijd kan vinden!

Dikke kus meiden,

Rimke

hey meiden

ik heb alles gelezen effe kijken of er wat is blijven hangen haha

happy : helemaal blij met de nieuwe auto, en vanavond in de kroeg een foute avond, ik ben benieuwd wat dat is haha, en wel goed van je baas dat ie dat allemaal geheim kon houden, veel plezier

bieb: balen dat het ophalen van het poesje nu tot vrijdag moet worden uitgesteld, maar inderdaad laat hun die laatste inenting maar geven, en je voelt je een beetje raar in je buik las ik , ik duim nog steeds erg hard voor je meid

april: heb je even lekker een wandelingetje gemaakt vanmiddag? hopelijk heb je niet teveel pijn nu,

rimke; gelukkig lijkt de antibiotica aan te slaan gelukkig maar meid, enne ik las dat je al 6 boterhammen bousian ik weet niet hoe je dat schrijft haha op hebt, haha dat is een hele hoop

jacqy: ik heb de foto's van jouw en je oma op hyves gezien hele mooie foto's meid ga ze maar heel goed bewaren, en fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je oma, hoe oud is je oma als ik vragen mag??

pip: hahaha een verwend konijn hij wilde zijn nieuwe kasteel niet in, is ie ondertussen gewend hahah
en 2 strepen op je ovutest, klussen meid, en morgen verplicht ik ga het zo hopen voor jullie ook voor jouw draaien me duimen

phoebe: hoe is het met jouw meid, voor jouw wordt het nu ook erg spannend,

kruimels: wat lief dat je een kadootje van je schoonzus hebt gehad, en veel plezier met gourmetten, ik hoop voor je dat je wat opknapt meid

ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad anders sorry

Zo wij wilde vanmiddag naar mijn schoonouders gaan en me man was nog even een lamp aan het verwisselen in de wc en joey was aan het kijken, Toen gaf joey een boer en die kotst zo de hele wc weer onder, en voor de rest zit nu zijn brood er nog in, maar ik hoop dat ie vannacht gewoon blijft slapen en niet net als gisteren 2x alles onder kotst, ach we wachten af, zo zieilig maar hij is niet ziek, dus ik kijk het nog eventjes aan en anders ga ik weer gewoon naar de ha toe, die ziet me weer aankomen hahaha

xx linda

Terug
Bovenaan