Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Jeetje Bambi,

Onverwacht maar toch verwacht....
Kut dat hij je kwijt wil, maar beter voor jou. Je had het er niet naar je zin en dat bevorderd niet de werksfeer en je eigen gezondheid en die van de kleine!

Lijkt mij wel een goede regeling, nog april betaald krijgen, mei voor eigen rekening, en dan je verlof.
En dan lekker met verlof. Eigenlijk nu al! hihi

Nou meis, ondanks de omstandig heden, zeg ik, geniet van de vrije tijd en de tijd die je nu extra kan gaan genieten van je zwangerschap!
En jij vind vast na je verlof weer een leuke baan! Want wij weten hoe je bent! en je bent GEWELDIG!

Liefs Jacqy

Kruimels, lekker hoor naar noorwegen! lijkt me heel mooi daar!
Leuk idee om dan je buik op de deur te tekenen hoe hij/zij groeit!
Wanneer mag je ook al weer naar de gyn voor een echo?

He meiden!
Wat een toestanden hier met werk, wat kut voor jullie Bieb en Bambi-meisje............komt zo van mij nog een leuk verhaaltje en dan hebben we dat ook weer gehad!
Ik heb alles braaf gelezen, het is rustig geweest hier! Hahahaha!
Ik heb mijn nachtdienstjes gedraaid en moet nu het weekend weer werken. Avonddiensten, en daarna weer 3 nachtdiensten. Daarna ben ik gelukkig weer lekker lang vrij...............
Heb van de week een Angelsound besteld voor mezelf, wilde er niet aan maar nu ik hem toch heb gekocht ben ik er heel blij mee.
Het bevestigd dat de bewegingen die ik al voelden van de kleine inderdaad schopjes van de kleine zijn! Leuk, je moet even naar de hartslag zoeken en als je die hoort hoor je ook een heleboel kabaal, dan is die uk aan het bewegen, en vaak heeft hij er helemaal geen zin in, en peert hij hem gewoon, hahahaha!!! Echt heel bewegelijk is hij, grappig.
Had vanmorgen een gesprek met mijn hoofd over het vele ziek zijn. Ik vond hem echt heel onvriendelijk en hij zei dat dit vele ziek-zijn natuurlijk niet zonder gevolgen voor mij zou blijven............?????..................toen zei hij dat er ook een afstand kwam tussen mij en mijn collega's, dat ik als het ware op een eiland kwam te zitten, en dat mensen er moeite mee hadden om voor mij in te vallen als ik me ziek meldde.............tja. Wat moet ik daar dan op zeggen.
Ik heb gezegd dat als mensen daar moeite mee hebben, dat ze dan mijn plaats maar in moeten komen nemen, dan ga ik aan het werk. En ook heb ik gezegd dat dit soort berichten mij echt niet minder ziek maken, ik ben tenslotte echt ziek, kan er niets aan doen.................nou, ze zoeken het maar even uit.........ik doe mijn werk, probeer dat goed te doen en verder weet ik het ook niet.
Ga me lekker op mijn zwangerschap concentreren en daarna lekker op mijn kindje en dan zien we het wel................

Nou, dat was een heel verhaal.
Vanavond is Fons naar de brandweer, dus heb ik de laptop geheel tot mijn beschikking!
Dikke kus!!!h

Ik ga zometeen even bijlezen, maar eerst een berichtje voor mamoetje!

Mamoetje; Vertel, wat is er met die Matt/Rob in McLeod's Daughter, ik heb net de herhaling van gisteren gezien, zo spannend, een journalist schiet nu op hem......... Ik weet wel dat hij een andere identiteit heeft aangenomen, maar waarom eigenlijk?
Ha ha hoop dat je uitleg kunt geven.
April

Wat is dit toch allemaal zeg, die werkgevers van ons komen echt uit de ijstijd ofzo. De oevrheid wil allemaal dat vrouwen meer werken, nou dan moeten ze eerst die werkgevers een cursus omgaan met personeel geven, wat een gedoe zeg!

Jeetje Rimke, jij ook al zware gesprekken op het werk!

En tja... jij kan het ook niet helpen dat je ziek bent! stom gedoe zeg!
Ik zou ook gewoon je werk doen, van je zwangerschap genieten, strakjes van je kleintje en je er niet te druk over maken hoor!
Heb jij een tijdelijk of een vast contract??

Liefs Jacqy

Ik bedoel alsof je je voor je plezier ziek gaat  melden zeg! En wat willen ze er nou mee bereiken, ziek is ziek, dus door zo'n opmerking ga je je echt niet minder ziek melden, brrrrr wat een wijze taal van mij!!
Ik vind trouwens dat je ook echt niet kunt/mag zeggen dat zoiets niet zonder consequenties/gevolgen gaat, zal de arbo arts ook graag horen, jeetje zeg!

Terug
Bovenaan