Klusbabes 21!!!!!!!!!!!!!!!

Hihihihi!
Heb mc cleods daughters heel lang gevolgd, de nieuwe serie alleen niet meer.......

Tja, die werkgever van mij, ik heb een vast contract, dus veel kan hij me niet maken.....ik ga ook zeker tegen de arbo arts zeggen wat hij tegen mij gezegd heeft over de consequenties, dit kan echt niet. Maar goed, ga me er niet teveel over opwinden, dat heeft geen zin en ik had al koppijn.................hahahahaha!!!!

Was jij nou al met verlof gegaan April-meisje? Goed zo.........!!!!

Rimke; De kogel is nog niet definitief door de kerk, maar heb vandaag wel met mijn baas gesproken en aangegeven dat het zo echt niet kan. Dat was hij wel met me eens en hij dacht dat het beter zou zijn om nu drie weken de ziektewet in te gaan en dan met verlof. Verder nog niks concreets over afgesproken, ik spreek hem morgen.

Bambi; Al een beslissing genomen meid? Voelt vast tegenstrijdig, je had het verwacht, maar toch! Misschien is een compromis zoals hij voorstelt niet zo verkeerd.

Bieb; Lukt het allemaal een beetje met de jacht naar een nieuwe baan?

Linda; Oh nee die arme Joey, wat zielig zeg.

Iemand nog suggesties voor het avondeten? Wij eten bijna nooit aardappelen, wel vaak rijst of pasta met verse groenten, wat denken jullie is dat slecht voor die kleine?

April

hey meiden

Bambi; dus je contract wordt niet verlengd, ik zou in de ziektewet gaan , en dan daarna met verlof, als je baas het er niet mee eens is als je in de ziektewet gaat kan je het er altijd op gooien dat je psygisch helemaal in de war bent door de hele situatie ofzo, en dat je zo gestresst bent dat het ook niet goed voor de baby is,   ik persoonlijk zou geen onbetaald verlof nemen, ik zeg dus gewoon ziektewet, succes met je beslissing

rimke; je hebt zo'n apparaat gekocht waar je je kleine mee kan horen, leuk he is dat haha, ik heb hem ook heel erg grappig

jacqy: gefeliciteerd met je ouders hun trouwdag en vanmidda had je lekker vrij las ik

Kruimels; je mag wat betreft wasmiddelen enz, ammoniak zou ik niet gebruiken, maar voor de rest kan het neit kwaad hoor, ik heb buiten ammoniak en spiritus alles gebruikt hoor

xxx linda

hallo iedereen,

nou wat een toestand allemaal bambi ontslagen bieb ontslagen rimke problemen op haar werk, nou gelukkig ben ik eigen baas en kan niemand mijn ontslaan. haha
maar ik zeg altijd als vriendin zou ik zeggen blijf lekker thuis maar als baas is het niet altijd even leuk als je werkgevers heel vaak ziek zijn, er zijn natuurlijk ook mensen die thuis blijven als ze een beetje verkouden zijn he.
maar ziek is ziek en als je niet kunt dan kun je niet, dus voor alle ontslagen meiden hopelijk is jullie volgende baas fijner om voor te werken.
en bij jou rinke slaat nergens op om te zeggen dat het zonder gevolgen is want dat kunne ze n iet maken als je een vast contract hebt. dus maak je maar geen zorgen en volgens mij is er in de zorg werk genoeg te vinden  dus  kun je overal aan de slag...

KRUIMELS: veel plezier bij de macro ik ben daar ook altijd een godsvermogen kwijt.  had je toevallig mijn stukje nog gelezen over dat medicijn. misschien of dat wat voor je vriendin is?

groetjes anoeska  

Rimke': jouw baas ook al aan het zeuren pffff wat een gezeik zeg, net of je je voor je lol ziek meld ofzo, en erg goed dat je het aan de arbo arts gaat vertellen wat je baas heeft gezegd, dan zal de arboarts wel met je baas gaan praten

april; haha in china eten ze nooit aardappelen en daar worden babys ook groot, nee meid je eet gewoon je groentes en je eet gezond
je vroeg voor suggesties voor het eten, ik eet morgen koolrapen en me man en joey spinazie (als joey eet haah), en vanavond eten we lekker stokbrood met kruidenboter jummie jummie

Joey moet eigenlijk naar de chreche toe morgen maar die heb ik afgebeld want ik wil het niet op me geweten hebben dat ie daar is en de halve chreche onderkotst, mijn kippetje ligt nu op de bank onder een deken naar sesamstraat te kijken, we hebben net even gekleid met zijn tweeen, maar joey is toch niet helemaal zichzelf, hij is niet ziek ofzo want hij heeft geen koorts maar hij is toch wel iets meer hangerig dan normaal en sneller huilen (hij huilt normaal nooit), maar goed ik hoor het morgen wel

me clomid pillen gaan werken , ik heb een megakoppijn, vanavond als me man thuis is en joey ligt op bed dan ga ik in een kokendheet bad liggen

xx linda

Terug
Bovenaan