klusbabes 22

Hey anoes,

Snap dat je ff in snikken uitbarste hoor !!!!! Jij hebt voorlopig je portie ook wel gehad he meisje ......Afspraak gemaakt bij de gyn op 28 april, dat schiet al aardig op he. Laten we idd hopen dat het voor jou net zo loopt als bij kruimeltje !!!!!!! Ben het met je verhaal eens hoor, de eerste maanden was het bij ieder pijntje spannend en werd ik helemaal dol. Nu heb ik dat niet meer, laat me niet meer gek maken..........Rustig aan he meisje

Liefs happy

he anoeska,

wat vervelend joh als je zoveel lichamelijke dingen heb achter elkaar kan ik begrijpen dat je daar ff emotioneel van word, geeft niks.
nou je heb iig een afspraak bij de gyn, we hopen dat dat neit nodig zal zijn.
en trouwens de backstreetboys zijn alweer een tijdje bijelkaar hoor en hebben een compleet niet album geleverd hahah., jij heb zeker ff op mars gewoont ofzo. nee hoor geintje als het je muziek smaak niet is kan ik begrijpen dat je ff heb gemist.

ga ff me man zijn brood voor morgen doen, lief van mij he, ach hij heb vandaag hard gewerkt en net eenstuk babykamer behangen dus is het minste wa tik doen kan. dan verhuis ik zo naar me bed en neem de laptop mee.

xx bambi

Nee hoor, de Backstreetboys zijn niet uit elkaar, ze hebben zelf pas nog een nieuwe cd uitgebracht.
Anderhalf jaar geleden zijn ze ook nog in ahoy geweest.
Ahoy zat trouwens spampes vol, de meeste meiden toch wel van rond mijn leeftijd, ook "oude" fans dus.....
Ik ben samen met me moeder geweest, die kent ook al die liedjes (misschien toch iets te vaak gedraaid vroeger....)

Haha.. agja zo'n enkele keer.. hihihi.. Gomez neit echt mijn type.. maar kuyt daar was ik verliefd op.. (hihi ja een feyenoorder heh:p)

Tja wil ook we naar de finale maar gaat echt niet lukken he, wat is nou 17000 kaarten. Helaas dan maar op tv kijken..........Fijn dat ik niet gek ben haha

Pipje, hih dat voetbal weet wat he. Ben echt al vanaf mn 14e voor feyenoord. Heb ook altijd een seizoenskaart gehad ( 7 jaar ) maar, daar heb ik nu geen zin meer in hoor !!!!!   Hihi verliefd op gomes ...heb je zeker wel een traantje gelaten toen hij verleden week geblesseerd raakte

Bambi, je hoort idd vaak dat kinderen niet tegen zwitsal kunnen he .....wat zou dat zijn ja ? Maar, het ruikt heeeerlijk. Vroeger vond ik natusan ook zo lekker maar, die geur bind ik nu zo veranderd

Kusssssssssss

Biebje hoe is het met xena.......zucht vind het echt een schatje

Terug
Bovenaan