Pipstip; ik had bij prikken waarde 24, en volgens assistente heb je vanaf waarde 25 een goede eisprong gehad. Maar ik las ook ergens op internet 20. wat jij ook al schreef. Maar goed, assistente had t dus over 25.Ben benieuwd je uitslag
Fijn dat je funct gesprek goed was, in ieder geval toch nog bij iemand goed haha. En nu maar centen erbij!
Ik wil trouwens gewoon doorgaan met zwanger raken als t deze maand niet lukt. Als t nu lukt, dan ben ik 8-8 net 4 maanden zwanger. Nee, wil niet tussendoor stoppen, dan zou ik 3 of 4 maanden overslaan, nee hoor. Ben nu al te lang bezig. En wie weet ben ik helemaal niet ziek, of wie weet lukt t geneens voor de bruiloft. We zien wel, dan ga ik op bruiloft wel even tussendoor liggen haha. Voor t ja-woord even een pauze inlassen haha
Bambi; mooi wagentje hoor!
Leuk dat je moeder meegaat, is voor haar toch ook wel speciaal dacht ik zo
Mamoetje; spannend voor jou je NOD. Ik zal duimen
Happy; voor jou ook spannend! Wie o wie test t eerst positief?
Wanneer is Sterretje eigenlijk uitgerekend?
Kruimels; als je je niet goed voelt, zou ik gewoon lekker een dagje thuis blijven. Daar moeten ze maar gegrip voor tonen hoor
Hier niks nieuws. Ik kan me niet bewegen, zit tussen de kat en laptop ingeklemd. Vriendje is al naar bed, want was gister pas om 12 uur snachts thuis, 6 uur weer op, en net pas rond 8 uur thuis, en wekkertje gaat gewoon om 6 uur weer. Zijn drukke weken voor 'm.
Vanmiddag toch maar even wat in tuintje gedaan. Voelde me toch wel weer voldaan. En wat ik morgen echt even moet doen, is 4 ladingen was opruimen....
zo, ga even dat topic bekijken waar Bambi t over had....