klusbabes 22

Haha dacht ik het toch goed te horen op de radio in de winkel.. hihi..

Ik wist niet dat ze een nieuwe trainer hadden.. hihi ga ff spieken op de site..

Dacht wel al zoiets te horen op de radio toen ik met een klant bezig was maar verder niet meer over gedacht... hihi ga zo vertellen wat ik ervan vind

xxx MAMOETJE

OPes caplock aan

ja rimke ga het morgen zo proberen klar te maken, heb al je ingr. in huis en dit lust me mannetje wel zegt ie.

happy gaat lekker met die berichten, beetje vaag allemaal, hooop dat je buikpijn geen ongie is hoor.

phoebe echt leuk dat het concert zo geweldig was, ben wel een beetje jaloers hoor. had graag naasr celine dion gewild en ook avril maar beide concerten zijn in juni. mmhh niet zon strak plan dan ben ik ruim 8 maanden hahaha

is niks meer op tv ga eens ff surfen.

xx bambi

Mijn vriend wast zich al jaren met zwitsal trouwens.. en ook shampoo.. hihi.. ik pik het ook af en toe.. vind het heerlijk ruiken..

xxx

nu eerst ff spieken bij feyenoord

hallo meiden,

hier ben ik ff snel..
BAMBI: zag dat je je wagen hebt gekocht ziet er goed uit. is hij ook van een bepaald merk?

KRUIMELS: nog steeds niet lekker, nou kan je vertellen dat de meeste mensen zeggen dat het na 3 maanden overgaat de misselijkheid.. dus hou vol... en ALs het niet gaat dan gaat het niet he dan kan je er niks aan doen..

PIP: bloedgeprikt vandaag hopelijk is de uitslag goed morgen maar heb er de volste vertrouwen in....

HAPPY: ook toch al wat klachtjes vind je ook niet dat je de eerste maanden denkt ik word niet ongesteld ik voel dit ik voel dat en hoe verder je in de maanden zit dat het niet lukt dat je dan denkt van het zal toch wel niet raak zijn deze maand? maar niet de moed verliezen want het gaat lukken bij ons allemaal... bij mij deed vanmiddag het forum ook raar kon er ook bijna niet opkomen hoor..

RIMKE: 3 nachtdiensten wanneer ga je daarmee stoppen? en ook al een kinderwagen een rode, volgens mij houden jullie wel van hele felle kleuren?

MAMOETJE: ook bijna je nod spannend hoor.....

BIEB: zag dat het beter gaat met de kat zijn niezen....??...

PHOEBE: bij de backstreet boys geweest, en het was leuk dacht dat hun allang uit elkaar waren, is het dan ook nog druk tijdens het concert want dat is toch eigenlijk wel van een paar jaar geleden of niet?????

STERRETJE: inderdaad ben je al aan het bevallen????

APRIL: hoe is het met jou meis,, gaat het goed met je rug nu je stopt met werken??

LINDA: zag dat joey bloed geprikt had ik ben suoer trots op hem zón klein mannetje en zijn eigen toch zo goed gehouden..... zeg maar dat wij trots op hem zijn... en hoe nis het met jou je was toch ook niet lekker?

voor de rest weet ik het niet meer..

en ik ben zlef inderdaad naar het ziekenhuis geweest heb er eerst een arts bijgeroepen en ik moest huilen erg he, werd me allemaal ff teveel en infuus en pfeiffer gehad en rare bultjes en ik word maar niet zwanger... mijn pols was de eerste meting ook 123 en normaal 56... dus zat me erg druk te maken over al die rare dingen die ik heb... maar goed er kwam een zaalarts die heeft gekeken en het leek hem ook sterk dat het van de kou kwam, hij dacht meer aan kleine ontstekingen, moet afwachten totdat ik weer bij mijn internist moet komen en als het dan niet weg is moet hij me doorverwijzen naar een dermatoloog.. infuus is goed gegaan vandaag ben nu wel wat sufffffff
toen ik klaar was ben ik langs de gyn gelopen en heb een afspraak gemaakt voor 28 april dus dat is ook weer zo, dan is net mijn nod voorbij dus dacht dat dat wel een goede datum zou zijn, maar hoop natuurlijk net zo als kruimels dat ik haar dan kan vertellen he ben zwanger heb jou niet meer nodig haha...

ga nu stoppen

liefs anoeska

I love ZWITSAL hahaah. maar ben nog niet zo fanatiek als jullie. heb altijd de zonnebrand en soms de shampoo maar sinds ik zwanger ben wel elke dag de mamma buikbalsum mmmhhhh. en straks al die lekkere baby producten. zal je net zien blijkt je kind allergies ofzo. echt je hoort het zoveel dat baby's niet tegen de zwitsal kunnen, zal dan toch te sterk zijn ofzo ??

Happy: toch verbeek.. dat was toch diegene die de hele tijd niks zei over gespreken die er wel of niet zouden plaatsvinden?!?
ZOu graag meewillen naar de finale maar de groep waarmee wij gaan gaat iedereen dus zal wel niks vrij zijn.. stiekum hopen dat er dan 1ntje met griep ligt:D

Is dat slecht van mij??? hihi

Phoebe: Ik was vroeger ook helemaal gek van ze.. zou ook zo nog alles mee kunnen zingen.. hihi..

xxx Mamoetje

PS.: Happy je bent niet gek hoor!!

Pipstip; ik had bij prikken waarde 24, en volgens assistente heb je vanaf waarde 25 een goede eisprong gehad. Maar ik las ook ergens op internet 20. wat jij ook al schreef. Maar goed, assistente had t dus over 25.Ben benieuwd je  uitslag

Fijn dat je funct gesprek  goed was, in ieder geval  toch  nog bij iemand goed haha. En nu maar centen  erbij!

Ik wil trouwens gewoon doorgaan met zwanger raken als t deze maand niet lukt. Als t nu lukt, dan ben ik 8-8 net    4 maanden zwanger. Nee, wil niet tussendoor stoppen, dan zou ik 3 of 4 maanden overslaan, nee hoor. Ben nu al te lang bezig. En wie weet ben ik helemaal niet ziek, of wie weet lukt t geneens voor de bruiloft. We zien wel, dan ga ik op bruiloft wel even tussendoor liggen haha. Voor t ja-woord even een pauze inlassen haha

Bambi; mooi wagentje hoor!
Leuk dat je moeder meegaat, is voor haar toch ook wel speciaal dacht ik zo

Mamoetje; spannend voor jou je NOD. Ik zal duimen

Happy; voor jou ook spannend!  Wie o wie test t eerst positief?

Wanneer is Sterretje eigenlijk uitgerekend?

Kruimels; als je je niet goed voelt, zou ik gewoon lekker een dagje thuis blijven.  Daar moeten  ze maar  gegrip voor tonen hoor  

Hier niks nieuws. Ik kan me niet bewegen, zit tussen de kat en laptop ingeklemd. Vriendje is al naar bed, want was gister pas om 12 uur snachts thuis, 6 uur weer op, en net pas rond 8 uur thuis, en wekkertje gaat gewoon om 6   uur weer. Zijn drukke weken voor 'm.

Vanmiddag toch maar even wat in tuintje gedaan. Voelde me toch wel weer voldaan. En wat ik morgen echt even moet doen, is 4 ladingen was opruimen....

zo, ga even dat topic bekijken waar Bambi t over had....

Phoebe, cool de backsteetboys! Was dus leuk! Ben 12 jaar geleden ook een keer naar een concert geweest....wat klinken we dan oud niet hahaha. Is vast leuk om nog een keer te gaan.

Rimke, werkze straks!

Feyenoord een nieuwe trainer? Dames dit is een MEIDENforum, voetbal hoort daar toch niet bij? hahaha Ik ben trouwens voor PSV want ik ben verliefd op Gomes hahaha

Lig lekker in bed met de laptop aan m'n mans kant van het bed haha, vind ik zooooo leuk als ie weg is!

X

Terug
Bovenaan