klusbabes 22

Hey buufje, lekker kijken voor een vakantie ....heb je al een idee waar jullie heen willen ???

Krijg nu trouwens buikpijn dus vrees met grote vrezen ......ach dan maar ongie dan weet ik wel waar ik aan toe ben .............

xxxxxxxxxx

Net lekker onder de zonnebank geweest en daarna lekker lang gedoucht. Helemaal ingesmeerd met zwitsal .....jummie ruikt dat toch lekker, ook lotion in mn haar gedaan. Mn mannetje zegt je ruikt naar baby s ...........kunnen we vast wennen haha. Heb ook van die zwitsal geurbuitjes in mn kasten, zucht ook al zo lekker .....Ach de geur is er al, nu de baby nog

Ik zat net achter de gewone computer  jou reactie op Rimke te lezen.. maar toe   ik op de laptop ging stond ie er nog niet tussen.. en 5 min later wel... volgens mij is er toch iets mis met het forum..

Ben het zat om alleen te zijn.. mannetje mag nu wel thuis komen.. hihi.. xxx mamoetje

Whahahaha!
Praat me nog een groter schuldgevoel aan! Lekker dan...........
Wat goed om te horen dat het zo goed gaat bij jullie! Kan niet anders dan dat jullie met volle teugen genieten!
Hoop dat jullie snel met heel goed nieuws komen lieverd, is ook leuk voor je ouders he, kunnen hun gedachten dan ook wat verzetten!
Positief blijven doe je in ieder geval!   Dat is heel belangrijk denk ik!
Dikke kus voor jou lieverd!

Phoebe: meisje, niet ongi worden!!!! Heb nu nog wel eens krampjes dus het zegt geen moer............................duim, duim, duim.............

Meiden ik ga er van tussen, wat make up op mijn pukkelige hoofd smeren en mijn haartjes in fatsoen brengen...............heb niet zo veel zin , maar zit met leuke mensen dus komt vast goed!
Spreek jullie morgen avond weer!

Haha mamoetje .....dacht al dat ik gek aan het worden was. Ben blij dat jij het ook hebt gezien....

Wat vind je van de nieuwe trainer van feyenoord ? Vind het wel wat, denk dat hij er wel goed bij past.......Vind zijn aanpak altijd wel fijn,   direct, weet je gelijk waar je aan toe bent. Denk niet dat ze een loopje met hem moeten nemen .....

Ben dol op Zwitsal!!!
Heb ook de lotion voor mama's, de geurbuideltjes al in de kinderkamer hangen, en waslotion.....heerlijk.........

Ruikt dat lekker he, die geurbuideltjes.....heb ze ook op de wc  hihi.....beetje vreemd maar wel lekker !!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan