klusbabes 22

happy: fijn dat je weer wat bent opgeknapt, pfff dat wij vrouwen maar altijd zo beroerd zijn van dat ongesteld zijn wat hebben die mannen het toch maar makkelijk

rimke; slecht geslapen meid, he dat is minder, en vandaag weer de nachtploeg, hopelijk gaat het morgen beter meid

ben even met joey naar de speeltuin geweest, zijn we er net een half uur komt de hemel naar beneden van de regen, snel weer naar huis toe, even boodschappen gedaan en even met joey aan het kleien geweest en nu gaat ie voor de miljoenste keer voor vandaag zijn bumba puzzel maken

xxx linda

Rimke; het is inderdaad waar dat overal waar baby achterstaat duur is, net wat happy ook al zegt die kamertjes zijn zo duur, ik heb het ook van me schoonzus, een baby ziet echt niet in wat voor kamertje hij/zij ligt, zo denk ik dan maar, Ik koop straks als joey groter is liever een nieuwe kamer waar hij tot zijn puberteit mee kan doen, Hij ligt nu op een groot eenpersoonsbed dat van mijn man is geweest,

xx linda

hallo meiden,

wat is het toch lekker weer vandaag he.... het is gewoon warm in het zonnetje....
HAPPY: kut zeg ook weer ongesteld, jammer meid ook maar weer mee naar de volgende ronde...

KRUIMELS: echt super vervelend dat je niet hebt kunnen werken, en dat terwijl het zo lekker weer is, misschien moet je lekker beschut buiten in het zonnetje gaan zitten dan doe je vitamiene op....sterkte he meid,,, en hoe is het met het grote boek, later n iet aan sinterklaas geven want dan krijgen wij niks meer.. haha

MAMOETJE: volgens mij zijn er wel meer die niet zonder hun man kunnen slapen, ik heb daar geen probleem mee want mijn man is vrachtwagenchauffeur en is heel vaak weg.. van de week zo en zo tot donderdag waarschijnlijk...

STERRETJE: wat fijn dat er weer was, we dachten al dat je bevallen was...

LINDA: alles goed?

voor de rest weet ik het ff niet meer. nou ik ben druk doende heb een super mooi huis gezien in hedel, en heb ff rond gebeld en misschien gaan we een optie doen op het huis, wil het wel eerst ff zien maar aan de buitenkant echt super geweldig fantastisch, het is een huis met een inhoud van 600m3 super groot ( misschien voor jullie niet kruimels en pip want de huizen boven in het land ligt qwa vraagprijs een stuk lager)
ben helemaal in me schik en vergeet zo wel ff me andere problemen maar dat was toch al minder nu ik lekker aan het eind van de maand naar de gyn ga en de bultjes al minder worden en dat het waarschijnlijk niks ernstigs is.....

ben er vanavond niet moet naar ehbo van 7 tot 11 vananvond heb geen bal zin erin maar het moet.....

en heb trouwens gister ook nog de film step up2 gedownload en zommerhitte.....

groetjes anoeska

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)

4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14) Pip, 10e maand, 1e ronde met clomid, 1e kindje
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11

26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

anoeska; gelukkig worden die bultjes wat minder meid, en je hebt een mooi huis gezien nou wie weet zeg
voor vanavond evengoed alvast veel plezier bij de ehbo ondanks dat je geen zin hebt haha
en met mij gaat het weer goed gelukkig, die buikgriep wat ik heb gehad wil ik niet nog een keer, ik had echt het gevoel of ik was overreden door een vrachtwagen haha

xxx linda

Anouska; heb je al afspraak gemaakt voor dat huis kijken? is altijd leuk om te doen. Wij zijn geloof ik om de 3 jaar verhuisd, en in dit huis wil ik echt nog wel even blijven zitten. Alhoewel ik t soms wel weer voel kriebelen haha

Kruimels; goed van je dat je thuis bent gebleven,lekker aan jezelf denken
Leuk gezicht altijd die blije koeitjes in de wei, wordt je echt vrolijk van

Rimke; ga je voor Happy pendelen? Pendelt die voor mij nog steeds april? (zeg maar gewoon ja hihi)

Bambi; dacht al dat je de hond niet meer had, hoorde je er niet meer over. Weet je wat ze ook zeggen, dat je de 1e luier van de baby aan de hond moet laten ruiken.

Ik heb een mooie kaart in een boek gezien bij een drukker, maar heb een proefexemplaar via internet besteld. Nog niet ontvangen maar kreeg wel mail als ik binnen 4 weken bestelde kreeg ik nog eens 5% korting. Ik had prijs via internet uitgerekend, scheelt bijna 70 euries als je het via een drukker doet, en daar kwam de 5% nog bij. Ga t fijn via internet bestellen....

Ventje zal vandaag wel weer laat zijn, heb nog kant en klare pannekoeken, ga die zo maar eten denk

Oja, een pootje van Xena,ze ligt op me schoot

Wat zal ik morgen voor nuttigs gaan doen? Oja, eerst kwakkie van ventje naar t ziekenhuis brengen. Moet tussen 8-10. maarja omdat vriendje al 7.15 weg moet, en het ong een uur oud mag zijn, moet ik wel stipt om 8 uur in t ziekenhuis staan. Vers van de pers haha

Dan naar huis, dan om half 11 naar CWI, en dan weet ik t nog niet. Denk boven de kamers maar eens een poetsbeurt geven, daar kom ik niet zo veel

Ga weet stoppen, dames eet smakelijk alvast!!!

ff snel..

Toen ik het berichtje hier had getypt ben ik naar bed gegaan om maar ff tv te kijken en te wachten op het telefoontje van Martin,.. Maar toen hoorde ik ineens het slot van de deur.. en kwam Martin binnen..

Hij zei: Als jij het niet wilt dan doe ik het niet!! ow wat heb ik toch een schat van een vriend.. hihi..

Al met al sliep ik laat.. heeeel laat (half 3)

Ongie is er nog niet.. zal morgen wel komen..

xxx Mamoetje

ga me eten maken lekker makkelijk vandaag..aardappels met vissticks en bruine of witte bonen.. ben ik nog niet helemaal ver uit.. eerst maar eens me aardappels schillen..

xx Mamoetje

Terug
Bovenaan