klusbabes 22

Linnie: een blurp in je borst.......................is het niet je maag?? Liggen heel dicht bij elkaar....???

Ben verre van klaar voor de nachtdienst, heb echt belabberd geslapen en nu heb ik het gevoel (en dat is ook zo) dat mijn darmen en maag aan de kant geschoven worden........is niet echt een fijn gevoel............hahahaha!!!
Gaan nu toch echt bijna eten...........hihihihi!
tot later!!1

mamoetje: dat wat jij hebt met je hart heb ik ook en dat zijn hartkloppingen, heel eng af en toe en hoe meer je er op let hoe erger het wordt, ik heb daar maandag een ecg filmpje voor gemaakt maar alles was goed, dat komt gewoon van de zenuwen of spanningen zei de ha, maar die blurp zeg maar wat ik heb ik ben gelijk bang dat me aorta zal scheuren ofzo, ik bedenk af en toe gekke dingen, ik kijk dit nog eventjes aan en anders ga ik gewoon weer naar de ha toe

xxx linda

rimke; haha nee het is echt tussen me borsten zeg maar maar dan meer aan de bovenkant in het midden snap je het nog haha, het lijkt wel iets minder te worden hoor maar toch

en je baby is dus ruimte aan het maken in je buik, je darmen worden verschoven nou dat wordt nog wat, eet smakelijk alvast meid

xx linda

Dank je linda dat heldert weer wat op.. Zo ben ik ook ik ga ook gelijk vanalles bedenken.. maar als je het niet vertrouwt gewoon naar de HA gaan.. dat is beter dan achteraf erachter te komen dat je toch gelijk had.. xxx Mamoetje

die blurp zeg maar is gewoon best wel gek watn nou heb ik er vandaag de hele dag geen last van gehad en nou net weer wel ik moet er gewoon niet opletten en als het wel met de aderen of wat dan ook te maken heeft dan zou ik het denk ik een paar dagen geleden al hebben gemerkt ofzo, volgens mij is dit ook weer gewoon het gevolg van zenuwen en allerlei dingen bedenken waardoor ik er natuurlijk op ga letten erg he wat ik ben, want het lijkt mij dat als je aorta of aderen niet goed zijn dat dat ook op de ecg filmpje te zien is

xxx linda

Hoi meisjes,

Eerst even een egoberichtje, dan ga ik alles lezen. Mijn progesteronwaarde was 1.7...GEEN eisprong dus. De teleurstelling viel mee want ik had zelf al zo'n vermoeden. Heb nu donderdagochtend een afspraak met de fertiliteitsarts om te bespreken hoe en wat. Zal wel weer proverna krijgen en dan hogere dosis clomid.

Mijn skattie was er gister dus niet en vanavond was ie zo vroeg dat ik nog niet gekookt had. Zijn we lekker even bij de Italiaan geweest, daarna samen in bad en heb alletwee een maskertje en nu in de trainingsbroek op de bank. I love mijn skattie!

XX

pip: wat ontzettend balen dat je geen eisprong hebt gehad ondanks dat je het al verwachte is het niet leuk om het te horen te krijgen, en wat lief dat je mannetjes vroeger thuis was vandaag

xxx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)Jacqy84, 10e ronde
22)
23)
24)
25) Phoebe   ronde 11
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan