klusbabes 22

hallo meiden,

hier ben ik weer ff snel want ga zo joepie de poepie voor mijn eerste moterrijles vind het zo spannend en heb er zin in.....

RENEE: gelukkig gaat alles goe met je meid en er zit nu schot in de zaak. wat zijn er eigenlijk veel meiden op het forum hier met pcos jullie hadden allemaal een onregelmatige cycles toch? nou succes gaat het ook al wat beter met je vader..

MAMOETJE: het begint nu toch wel spannend te worden heb je wel altijd een regelmatige cycles? nou duim voor je meid...

LINDA: nou volgens mij heb jij  net zoveel erge dingen als ik nu je man weer maar toch maar posi blijven want als die het gehad heeft heeft iedereen het gehad en dan zal het hopelijk jullie gezinnetje met rust laten.......

PHOEBE: snap helemaal wat je bedoelt en het is helemaal niet erg dat je daar om moet huilen hoor laat het maar eens lekker gaan, en natuurlijk ben je blij maar ondertussen denk je wat doen wij verkeerd en waarom hun wel en wij niet......ik zou er misschien ook wel over praten maar het blijft moeilijk.. maar denk eraan jou tijd komt ook zeker heeeeeeee......

voor de rest weet ik het ff niet meer.... zaterdag gaan we om 12,00 kijken bij het huis vind het zo spannend.  
o ja dat had ik helmaal nog niet verteld maar gisteren op de markt had de brandweer een oefening en die is zo tegen onze verkoopwagen aangereden en die is een halve meter om gegaan en tegen een andere verkopwagen van de visboer aangekomen en die is ook helmaal onzet en onze wagen is waarschijnlijk ook total loss omdat hij krom is.... maken wij weer mee...

nou iedereen een fijne dag verder en ik ga proberen om niet op mijn molen tegaan met moter rijden en anders was het me een waar genoegen jullie gekend te hebben haha

liefs anoeska

@linda: poeh zeg, dat is een hardnekkig virus bij jullie. Let goed op jezelf, zodat je niet aangestoken wordt.
@bieb: iemand zei tegen jou die mm niet in te willen, maar je hebt mm en je hebt mm. Daarnaast is het zo dat je automatisch je grenzen gaat verleggen. Ik geef je daar helemaal gelijk in.
@renee: Hoe is het met je pa meid? Ik maakte me zorgen dat het niet goed met hem ging. Jij ook al pco-achtige verschijnselen? Tjee, wat veel meiden op het forum. En van alle leeftijden. Wel fijn dat het nu onderzocht wordt.
@jacqy: fijn als oma naar een verpleeghuis mag. Het is een sterke vrouw.

Renee ; weer welkom renee! Dus jij bent nu ook bij de fert arts geweest.Wel grappig want nu doorlopen een aantal van ons dezelfde cyclus . Nouja grappig niet echt natuurlijk, maar je snapt wel wat ik ik bedoel. Morgen moet ik terug voor dag 10 in cylcus. Eigenlijk is dat vandaag, maar dan werkt hij niet, en wil wel bij dezelfde arts, niet elke keer een ander.
De arts van ons raadde ook af om te temp, maar wat sex betreft mag het gewoon elke dag of om de dag, wanneer je maar zin hebt, maakte in principe niet veel uit

klaasje; Jij ook weer welkom en alvast een fijne vakantie in Zuid Afrika gewenst!

phoebe; kan me voorstellen dat je je klote voelt nu je vriendin gelijk zwanger is geraakt! tuurlijk ben je ook wel blij voor haar ,maar toch is t balen. Heb je t er met haar over gehad?

Pipstip; ga je ook aan de ren? goed zo!!! Ik heb toen een programma van internet gedownloawd, weet ef de site niet meer, een Belgische (EvY) die spreekt dan in, en allemaal leuke liedjes. Daarmee hebben wij de 5 km getraind. Ik heb vanmorgen ook weer gerend

En ik ben weer helemaal blij vandaag. Ben vanmorgen met Xena naar dierenarts geweest, en t ging hartstikke goed. Hoeft geen kuur meer voor niezen, en heeft nu een inenting gehad, over 3 weken de laatste. Ze was 3 ons aangekomen, en voor zo een kleintje is dat best veel. Dus hij was tevreden en ik ook. Ze ligt nu   op mijn been te slapen welke langzamerhand ook aan t slapen is

Ik heb trouwens 2 raadsels voor jullie:
1) waarom als ik twijfel welke laarzen ik aan wil doen, pak ik altijd 2 rechterlaarzen of linker uit de mand? Dan wil ik ze tegelijk aandoen om te kijken welke laars t vandaag wordt. Dan pak ik dus altijd 2 linkse ofzo, heel irri. Waarom is dat?
2) waarom zit mijn broek wat strakker??? Sja, dat is eigenlijk geen raadsel haha. Moet nu echt even aan lijntje gaan denken. Daarom vanaf nu weer punten tellen! En weer 2x in week gaan rennen, misschien helpt t ook allemaal weer om zwanger te raken...

En straks ga ik denk even weer iets nuttigs doen. Boven   de kamers stoffen en stofzuigen. Heb nog steeds daar de carnavalskleding liggen (wel schoon hoor), zitten wel in zakken maar moet ze nog steeds opbergen.

Help, mijn been slaapt!!!

hey meiden

zo ik ga zo eten joey op bed gooien en lekker in bad heerlijk daar ben ik aan toe hahaah

renee; je was er weer eventjes, dus je hebt waarschijnlijk pco maar gelukkig wordt er nu wat aan gedaan allemaal hopelijk komt het nu allemaal snel goed meid, Hoe is het met je vader?? gaat dat weer een beetje

meiden ik heb het gelezen maar ik heb een hoofd als een zeef, ik ben het alweer kwijt haha sorry, ik ga er ook gelijk weer vandoor want ik ga aan het eten beginnen, en vanmiddag eventjes naar me tante toe , het is hier heerlijk weerjte niet normaal meer, eindelijk genieten

ik ben er eind van de middag nog eventjes

xxx linda

nou ik heb de uitslag van de bloedonderzoeken van joey, en alles is gelukkig goed, ook geen bloedarmoede of wat dan ook, Wel heb ik een brief mee gekregen voor de huidarts want er wordt nou eindelijk naar die uitslag rond zijn mond gekeken

xxx linda

Hey meiden,

Wat is het rustig hier, zit iedereen in de zon?

Anoeska; Hoe was je eerste motorrijles? Super leuk hoor, ben benieuwd!
Mamoetje; En nog steeds niks............. Oh spannend hoor. Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Linda; Fijn dat de uitslag goed was. Hoe is het met je man, alweer wat beter?
Bieb; Jippie, het gaat dus goed met Xena, tja wat wil je ook met zo'n baasje....
Bambi; gaat het alweer wat beter?
Rimke; Klaar met de nachtdiensten?

Hier alles rustig aan.
April

HOERA!!!! Dat waren ze weer eventjes...........drie nachtjes is eigenlijk net te veel! Maar goed, heb heerlijk geslapen, wordt zo wel opgehaald door mijn mannetje om bij mijn schoonmoeder te eten............nou ja.

Reneetje: ook al een pco's beeld..............sjemig. Dan hebben we dus pipper, renee en ik..............vergeet ik dan nog meiden? Ongelooflijk hoor.
Wel fijn dat er actie is, dat gaat allemaal best vlot als ik het zo lees, maar dat mag dan ook wel na zo'n lange tijd he? Succes lieverd!
Mamoetje: spannend hoor meid.
Linnie, gelukkig niets ernstigs met je kippenpootje.............hihihihi!
April: merk je nu al wat dat je het rustiger aan doet?
Biebje: genieten zo he met je beestjes..ik heb me niet gewaagd aan je raadsels.........is iets teveel op de, voor mij, vroege ochtend..........hahahaha!!
Pipper: denk aan je hoor!
Kruimeldiefje: hoest vandaag gegaan??

Ik wordt zo opgehaald, dikke kus en tot later!!1

Rimke; Ja het gaat nu wel beter hoor! Ik wissel veel houdingen op een dag af en verder gewoon rustig aan doen.
Lekker dat je nachtdiensten er weer op zitten!

Terug
Bovenaan