A
Anoniem
Guest
Bambi: het was Absoluut geen aanval naar jouw toe over die borstvoeding maar iedereen moet doen wat ie zelf wil, ik heb alleen maar gezegd dat je er niet al te makkelijk over moest denken en dat is geen kat, en als ik bevallen ben van nr 2 ga ik geen borstvoeding meer geven ik ga het ook niet meer proberen ik ga gelijk aan de flesvoeding en dit is het enige wat ik er nog over wil zeggen
Goeiemorgen meiden
happy: je vader heeft zijn eerste therapiedag erop zitten, en hij hoeft maar 1x in de 3 weken dat is helemaal te doen
klaasje: heel veel plezier in zuid afrika meid, ga lekker genieten
rimke: en ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?
april: hahaha was je weer aan het eten haha
phoebe; gaat het vandaag weer wat beter met je? logisch dat je even in janken uitbarst als je vriendin belt dat ze in ronde 1 zwanger is geraakt, jouw tijd komt ook nog hoor meid
Mijn man heeft de hele nacht lopen kotsen en de diaree als gevolg dat ik de halve nacht niet heb geslapen en joey steeds wakker werd, en om 5 uur was joey helemaal wakker en wilde niet meer gaan slapen, wij steeds naar zijn kamer van het is nog midden in de nacht maar dat gaf niet, dus om 6 uur lag ie op ons bed en ik ben maar om half 7 naar beneden gegaan, ik ben nu al helemaal brak haha en de dag meot nog beginnen
Ik ga me aardappelen schillen en straks joey naar de chreche brengen en dan schoonmaken bij me pa en sporten
ik ben er vanmiddag nog eventjes
iedereen een fijne dag
xxx linda
Goeiemorgen meiden
happy: je vader heeft zijn eerste therapiedag erop zitten, en hij hoeft maar 1x in de 3 weken dat is helemaal te doen
klaasje: heel veel plezier in zuid afrika meid, ga lekker genieten
rimke: en ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?
april: hahaha was je weer aan het eten haha
phoebe; gaat het vandaag weer wat beter met je? logisch dat je even in janken uitbarst als je vriendin belt dat ze in ronde 1 zwanger is geraakt, jouw tijd komt ook nog hoor meid
Mijn man heeft de hele nacht lopen kotsen en de diaree als gevolg dat ik de halve nacht niet heb geslapen en joey steeds wakker werd, en om 5 uur was joey helemaal wakker en wilde niet meer gaan slapen, wij steeds naar zijn kamer van het is nog midden in de nacht maar dat gaf niet, dus om 6 uur lag ie op ons bed en ik ben maar om half 7 naar beneden gegaan, ik ben nu al helemaal brak haha en de dag meot nog beginnen
Ik ga me aardappelen schillen en straks joey naar de chreche brengen en dan schoonmaken bij me pa en sporten
ik ben er vanmiddag nog eventjes
iedereen een fijne dag
xxx linda