klusbabes 22

Bambi: het was Absoluut geen aanval naar jouw toe over die borstvoeding maar iedereen moet doen wat ie zelf wil, ik heb alleen maar gezegd dat je er niet al te makkelijk over moest denken en dat is geen kat, en als ik bevallen ben van nr 2 ga ik geen borstvoeding meer geven ik ga het ook niet meer proberen ik ga gelijk aan de flesvoeding en dit is het enige wat ik er nog over wil zeggen

Goeiemorgen meiden

happy: je vader heeft zijn eerste therapiedag erop zitten, en hij hoeft maar 1x in de 3 weken dat is helemaal te doen

klaasje: heel veel plezier in zuid afrika meid, ga lekker genieten

rimke: en ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?

april: hahaha was je weer aan het eten haha

phoebe; gaat het vandaag weer wat beter met je? logisch dat je even in janken uitbarst als je vriendin belt dat ze in ronde 1 zwanger is geraakt, jouw tijd komt ook nog hoor meid

Mijn man heeft de hele nacht lopen kotsen en de diaree als gevolg dat ik de halve nacht niet heb geslapen en joey steeds wakker werd, en om 5 uur was joey helemaal wakker en wilde niet meer gaan slapen, wij steeds naar zijn kamer van het is nog midden in de nacht maar dat gaf niet, dus om 6 uur lag ie op ons bed en ik ben maar om half 7 naar beneden gegaan, ik ben nu al helemaal brak haha en de dag meot nog beginnen
Ik ga me aardappelen schillen en straks joey naar de chreche brengen en dan schoonmaken bij me pa en sporten

ik ben er vanmiddag nog eventjes
iedereen een fijne dag

xxx linda

Lieve Phoebe;
Jeetje ik kan me echt voorstellen dat dit erg moeilijk is voor je. Ik heb destijds hetzelfde meegemaakt, wij waren al lang bezig en mijn beste vriendin belde na de 2e ronde op; zwanger!! Ik vond het toen zelfs moeilijk om leuk voor haar te reageren. Natuurlijk ben je blij voor haar, maar het is wel dubbel en confronterend. Ik heb het toen ook uitgesproken want ik was zo bang dat zij door had dat ik het moeilijk vond en ik wilde niet dat ze dacht dat ik niet blij was voor haar. Dat gesprek heeft me toen echt opgelucht moet ik zeggen.
Weet jou vriendin ook dat jullie al langer bezig zijn? Het blijft lastig hoor, want je merkt wel vind ik dat meiden die snel zwanger zijn zich toch moeilijk voor kunnen stellen hoe het is als het langer duurt!
Ik hoop dat het vandaag alweer wat beter met je gaat. In mijn geval kon ik die vriendin toen een maand later zelf vertellen dat ik zwanger was, dus ik hoop dat het zo bij jullie ook gaat.
Liefs April

Mamoetje; Oh ik ben zo benieuwd hoe het met je is, hopelijk nog steeds niet ongi!!

Linda; Jeetje het is wat met die mannen van jou. Balen zeg dat je man nu de hele nacht ziek is geweest. En je krijgt vandaag de uitslag van Joey, toch?

Klaasje; Je leest het waarschijnlijk niet meer, maar toch super veel plezier!

Bambi; Gaat het alweer wat beter met je vandaag?

Goeiemorgen meiden,

ZO ff vlug nog voordat ik de deur uitga .....

Klaasje, heel veel plezier in zuid afrika meisje, heerlijk zeg !!!!!

Rimke, ben je de nacht een beetje doorgekomen lieverd?

April, heb je al een naam gevonden ? Wij weten wel al een meiden naam maar, nog niet voor een knul. Ach haha eerst maar eens zwanger worden ....

linnie, Tjonge nou je mannetje weer, je hebt wat te verduren he !!!! Lekker nachtje gehad zo he lieverd. Wou zeggen doe vandaag lekker een beetje rustig aan maar, las dat je voorlopig alweer genoeg te doen had........hihi. Vandaag de uitslag van die kleine, ben benieuwd. Hoe is het met jou, met je blurp ?????

Reneetje, begin me nu echt een beetje zorgen te maken meisje. Alles is toch wel goed ??????

Buuf, he verdorie meis, natuurlijk moest je daarom janken. Het s dan ook helemaal niet zo dat je het iemand niet gunt .......Ik zou er ook doodziek van zijn. Dan is het nog anders als diegene ook al een tijdje bezig is maar, in de eerste ronde...zucht. Sommige mensen beseffen niet hoe ze hun handjes daarmee mogen dichtknijpen he ....Het is wat april al zei, die weten niet hoe het is om iedere maand weer teleurgesteld te worden. Kop op he, over een poosje lopen we lekker samen te shoppen voor zonze ukkies !!!!!!!!!!

Meiden, fijne dag allemaal.....moet weer vliegen haha
Liefs happy

Even snel, zit op me werk..

Ik ben nog niet ongie.. elke 2 min. denk ik hee voel wat lopen... gelijk daarna dnek ik ik heb geen buikpijn/rugpijn/humeur.. dus dan ren ik zowat naar de wc:p dit wordt een lange dag.. ben blij als ik vanavond lekker in me bedje lig.. (zonder ongie dan natuurlijk heh.. morgen testen.. of misschien zaterdag weet het nog niet.. wil niet weer teleurgesteld worden..

xxx Mamoetje

Hallo meisjes!

Ik leef nog hoor! hihi
Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad, en nu nog eigenlijk. Vandaar dat ik al een tijdje niets heb laten horen. Ik had er gewoon weg de tijd en anders de fut niet voor.
Ik wilde even melden  dat ik vanmorgen bij de fertiliteitsverpleegkundige ben geweest. Heel aardige mevrouw. Ze heeft me heel veel informatie gegeven! over de normale cyclus en wat er dan bij mij niet gaat zaols normaal. Heel er ginteressant!!
Het komt er nu op neer dat vriendjelief zijn kwakje moet inleveren. 1 na een dag onthouding en 1 kwakje na een wek onthouding.
Ik heb vandaag al meteen in een potje moeten piesen en afgeleverd. Als ik ongesteld wordt dan moet ik dag 3 bloed laten prikken op heel veel  dingen. Ik moet  een afspraak maken bij de gynaecoloog om rond dag 10 een inwendige echo te maken ivm cyclusmonitoring. Afhankelijk daarvan krijg ik een samenlevingstest, misschien provera en clomid, of ik moet een nieuwe afspraak maken voor een andere echo.
Als mij menstruatie nu op zich laat wachten (zit nu op dag 36) dan moet ik haar bellen om te kijken wat er dan gaat gebeuren. misschien dan al aan de medicatie.

Er zit nu in ene dus al aardig wat vaart achter.

En ook deze mw vertelde me dat je niet om de dag hoeft te sexen!! 2, 3 keer per week is voldoende om altijd zaad aanwezig te hebben.
Ook hoef ik niet meer te tempen! Joehoe!! Ze zei dat het te belasten is voor veel vrouwen en omdat ik een PCO beeld heb hoeft het niet meer!

Ik had snel alles gescand wat er is gezegd en gezien dat er geen zwangere bij zijn en dat happy jammerlijk ongi is geworden. Verder  heb ik niets meegekregen...

Meisjes sorry voor het ego bericht maar om 2 klusbabes te lezen en te reageren gaat me een beetje te lang duren! hihi

XX

Zo dames, ik ben snel even bij aan t lezen en reageren, maar moet me haasten en zometeeen onder de douche springen.

@bambi: las ik nou goed dat jij een konijn hebt? Dus als ik het goed lees een hond 2 of 3 katten en een konijn? Wat die bv betreft, jij vroeg en wij reageerden en dat was in de vorm van advies en wat je ermee doet moet jezelf weten. Was ook niet om bv te promoten. Maar ik weet dat jij het ook zo hebt opgevat. Dus no hard feelings. En iemand anders zei al dat je zoveel kunt willen. Is ook zo. Ik heb nu dit idee, maar weet ook niet hoe het in de toekomst zal gaan.
@bieb: inentingen, wat goed dat je het zegt, dat moet ik ook nog doen. Dat gaat meteen op de todo-lijst.
@pip: ik heb dit keer een paar dagen gemist, maar als ik het goed begrijp is er dit keer geen ei-sprong geweest en krijg je een verhoogde dosis clomid? Wel vervelend, zeg. Heb je verder last van bijwerkingen of valt dat mee?

@phoebe: ik kan me voorstellen dat dit erg hard aankomt. sterkte, maar probeer toch positief te blijven.
@klaasje: veel plezier meid en let op jezelf

Terug
Bovenaan