klusbabes 22

heb er heel snel overheen gelezen, had even geen geduld

Rimke; bijna 20 weken alweer! sje, gaat ook snel

Kruimels; kwakje was ook ong een lepel, zal wel goed zijn dus. Bij t sexen lijkt t wel of er een heel liter in zit haha. Was niet echt klonterig, maar zag wel duidelijk dikkere stukjes erin drijven (hoe leg ik dat goed uit hihi)

Bambi; ben ook niet van de BV, maar misschien dat ik t uiteindelijk wel zal proberen, lukt t niet,hup dan de baby aan de fles. Geen zin in dat gehannis

En zijn je poezen nog thuisgekomen van t buiten wandelen??

Mijn zus belde net, ef gekletst. Ik heb altijd t idee dat ik voel dat ze willen weten of ik al zwanger ben of niet. Als t zover is, horen ze t vanzelf wel.

Mijn vriendin zei vanmiddag dat ze niet zo ver zou gaan dat er een kwakkie ingeleverd moest worden en andere onderzoeken. Nou, ik vindt dit nog wel meevallen hoor, zo erg is t toch niet? Ik moet wel onderzoeken doen, maar aan de ene kant vindt ik t wel fijn dat ik nu onder controle ben, ik voel me er ook echt rustig onder,alsof t allemaal heel normaal is, raar he? Ik zei tegen haar, nou ik vindt IVF of id pas echt een stap verder. Ik denk als je eenmaal aan kinderen begint en t lukt niet, dat je vanzelf elke x een stapje verder gaat. Ik weet ook niet of ik IVF zou doen, maar als puntje bij paaltje komt, misschien wel

Ventje belde net al, pas rond 11 uur thuis. Nou, dan ga ik maar Hollands next top model kijken

Morgen naar dierenarts, of laatste inenting of verder met kuur met niesziekte. Het gaat hartstikke goed, dus denk dat ze nu laatste inenting mag

Xena hangt aan mijn trui haha, ze zit met de rits te spelen. Net lagen ze weer zo lief naast elkaar. Dan voel ik me echt een gelukkig mens als ik dat zo zie hihi

Dames ik ga er vandoor, tot morgen of misschien nog tot vanavond

pff iedereen is weer foetsie zo te zien. Ik ben nog steeds aan het google voor een meisjesnaam, kan echt al geen naam meer zien.............

hahaha april straks wens je nog een jongen met al die meidennamen.
zit hiet een film te kijken. wel leuk zon meidenfilm. ben ook een beetje moe, dus zet de pc uit, morgen weer een dag. voel me nog steeds  een beetje depri.

zat net me finacieen te bekijken. blijkt me werkgever over de maand maart me 15 euro minder overgemaakt te hebben. dus ik kijken op me loonstrook, blijkt het daar ook op te staan. heeft ie me reiskosten ingekort. maar maart heb ik gewoon gewerkt. nu heeft ie waarschijnlijk over de dagen dat ik toen ziek was er gewoon zonder overleg eraf gehaald. belachelijk. ga er noet voer bellen ofzo. hij steekt ze maar lekker in zijn reet.

bieb me katjes zijn weer binnen hoor.zijn het pad niet afgeweest hoor.

nou ik sluit af voor vanaaf.

xx bambi

Oh Bambi, wat naar dat je nog steeds depri bent, hoe komt dat, enig idee?

Hoi meiden,

Zo netjes op tijd thuis he haha. Was om negen uur al weer thuis. Ben doodmoe pffffff. Rimke, onwijs bedankt meisje. Mn nieuwe nod is 6 mei, dus word nu gewoon zwanger   !!!!! Positief denken he ......Verleden keer kwam er maart uit en die keer ervoor ook. Bekijk het maar zo .....het blijft in de buurt hihi. Het verspringt niet naar september ofzo, dus alles komt goed !!!! Raar he maar dat gevol heb ik ook echt. Mn vriendin vroeg van de week ook of ik er al over na had gedacht wanneer ik eventueel de mm in zou willen gaan. Ik heb daar werkelijk waar helemal nog niet echt over nagedacht. Heb echt het gevoel dat het vanzelf binnenkort gaat gebeuren  Ach, ik ben gewoon de vlotste niet he whahaha............Best wel een ego bericht he  ook wel eens fijn hihi

Liefs happy

Buuf, je bent te laat , das geen afspraak he whahahaha. Nee grapje hoor, mn luiken vallen dicht, dus ga mn mandje in. Bel of sms je van de week nog we ff. Slaap lekker voor straks meis .......

Dikke kus happy !!!!!

Buuf, lekker zeg, ben ik er....ben jij weg..... ongie geworden he las ik, dat hadden we ook niet afgesproken deze maand. Ik wilde er vanmiddag maar niks over zeggen...

Ben trouwens echt een een pest bui, net ff lekker een potje gejankt...
Zal ff bij het begin beginnen.
Als het goed is heb ik jullie van de week verteld dat mijn beste vriendin ook deze maand weer is begonnen met klussen na een pauze van een paar maanden vanwege haar gezondheid.
Ik ben ook voor haar bruiloft ceremoniemeester.
Belt ze net op en jullie raden het al............ zwanger! Gelijk ronde 1 weer hoppa!
Sommige lijken wel zwanger te worden als ze er alleen maar aan denken, zo niet eerlijk!
Tuurlijk ben ik hartstikke blij voor haar, en ik gun het haar ook echt van harte, maar het doet wel een beetje pijn......
Dit is echt de eerste keer dat ik er om gejankt heb.

Nou zo maar weer aan de klus, misschien kan ik haar over 2 weken bellen met het zelfde bericht, maar het zal wel weer niet.

Ik ga lekker in me bedje liggen, nog ff lezen ( wachten op me ventje) en dan lekker slapen, morgen zal ik me wel weer beter voelen.

Meiden, sorry voor het ego berichtje......

Slaap lekker allemaal.

Liefs Phoebe

He meiden,

Heb jullie wel gevolgd, maar niet echt gereageerd, sorry. Ben druk geweest op m'n werk, sollicitatie gedaan (gesprek over paar weken) en ook nog m'n reis voor Afrika voorbereid. Moet vannacht laatste nachtdienstje draaien en dan morgenochtend weg naar Zuid-Afrika. Ben dus voor die tijd niet meer op 't forum. De 21e ben ik weer terug, spreek jullie later!!!

Doei, doei!!

Terug
Bovenaan