klusbabes 22

Bambi; en toch voel ik me wel een beetje genaaid eronder dat gedoe met Xena. Ik weet niet, voel me er niet zo prettig bij. Ze zeiden beetje niesen, en ik met mijn domme kop denk er verder niet bij na. Nouja het is nu eenmaal
zo. en het is echt een schatje hoor. Wel heb ik vanmorgen mailtje van die mensen gekregen, en heb ik teruggemaild wat de da gezegd heeft. Ik wil toch dat ze t weten

Nouja genoeg erover. Straks vergeet ik dat ik hier ben vanwegen een zw.schap haha. Nouja, we mogen toch ook over andere dingen lullen, toch?

Vandaag mijn ongi afgelopen, klaar om te klussen! Onee, ik heb gezegd dat mijn vriend di of wo zijn kwakkie moet inleveren, dus mag hij 3 dagen niets doen, helaas haha. Ik kan dat gewoon brengen toch, hij hoeft toch verder niets te doen? anders lukt t niet met zijn werk, kan alleen brengen tussen 8-10. Hij wilde eerst week erna brengen, maar dan zit ik in mijn vruchtbare periode, dus lijkt me niet zo handig haha. Dan kunnen we juist niets doen als ik mijn ei heb! nee, niets daarvan.

Zo, ga even douchen,. We gaan mijn vriendin helpen vanochtend.

Haha er is nu een meisje op TMF met ook een Maine coon. Die gaat ze nu uitlaten buiten, maar is een grappige scene. Wat een mooie beesten toch, zucht!!

dag dames!!!

He meiden!

Klusbabes 22! dat het weer een vruchtbare mag worden!
Jeetje wat kletsen jullie veel... ben maar 1 dag niet geweest en het is haast niet bij te houden! Nou vooruit, een paar dingen die ik onthouden heb....

Linda, gisteren erg ziekjes, vandaag wat beter. Hoop voor je dat je snel opknapt meis! En ik hoop inderdaad dat je ook deze keer weer een maand achterloopt! Duimen!!!

Bieb, Xena is er, maar met de niesziekte. Balen zeg! Snap best dat je je er een beetje raar over voelt, de hele situatie.... maar gelukkig is ze lief.!!

Phoebe, ceremoniemeester en fotograaf! Leuk zeg! Kun jij mooi foto's maken?

Kruimels, wat fijn dat je je goed voelde gisteren! Helemaal niet misselijk ofzo?? Wanneer heb je ook al weer je echo? Spannend hoor!

Happy, hoe is het met jou? en je bloeddruk? Hebben we al een tijd niets over gehoord!

Rimke, banden pijn, dat dat zoveel pijn kan doen joh! Jeetje, hoop dat het eenmalig was!

Pip, hoop echt voor je dat je eitje is gesprongen!

ehm.... verder weet ik t niet meer.... sorry!!

Hier alles rustig... WEEKEND!!! heerlijk! Even lekker van genieten! Alleen wel weer helemaal volgepland met afspraken.. dat is wat minder. Ben wel weer eens toe aan een weekend rust!
Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Hey meiden, lekker rustig hier!

We gaan zo nog ff op pad, bankstellen jacht hahaha.
Vanavond lekker alleen thuis, vriendje gaat naar de verjaardag van een collega.

Jacqy, ik hoop dta ik mooie foto's kan maken, ben nog maar net begonnen   met fotograferen, maar ik vind het echt super leuk! En ik heb gelukkig een hoop trucjes geleerd met die cursus, en nou heel veel oefenen.

Meiden, vanavond kom ik gezellig kletsen, moet nu de deur uit!

Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond.

Liefs Phoebe

he hoi,

wat een rust hier!
ben net weer thuis van het werk.
eindelijk weekend, jippie!!!!

Roelof zijn neefje en die jongen die ik gekoppelt heb aan m'n collega (die werkt altijd bij ons op zaterdag) zijn er nog, dus we halen straks patatjes.
vanavond niet veel in de planning, we zien wel hoe de avond loopt.
en voor morgen ook nog geen afspraken staan, zooo lekker.
ga gewoon eerst lekker uitslapen en dan lekker bankhangen, misschien dat we in de loop van de dag nog wel ergens heen gaan, maar we hoeven in ieder geval niet, heerlijk.

pip, wwwhhhaaaa je konijn op z'n eigen wc gepoept, haha wat een grap. wist niet dat je een konijn zo zindelijk kon krijgen.

bieb, hoop dat xena gauw beter is meid!

linda, in ieder geval heb je een nacht goed geslapen, daar krijg je weer wat meer weerstand van. en Joey weer een keer gekotst. als je het mij vraagt heeft hij gewoon een flinke buikgriep. volgende week bloeduitslag, hopen dat het niets is.

bambi, geniet je van je nieuwe huisje?

jaq, weer een druk weekend meis, bah er zijn leukere dingen he.

en hoe is het met de zwangere onder ons?

ik voelde me vanochtend wel wat misselijk, maar verder de hele dag goed te doen!
moet goed om m'n eten denken, als ik iets te lang word dan krijg ik zo'n vreselijk raar gevoel in m'n maag en word ik misselijk, soort van gammel gevoel.
dus regelmatig kleine beetjes eten.
het plassen in de potten is een hele klus hoor, pppffff ik doe het nog geen week, maar ik vind het een heel gedoe.
moet me echt steeds voorhouden waar ik het voor doe.

trouwens de jongens zijn stiekum vuurtje aan het branden, haha. ze hebben vandaag de zolder opgeruimd en nog wat oude prut gevonden wat weg kon.
dus hup de boel in de fik, en meteen het overtollige verlopen olie erop, ooohhhhhh
en zwarte wolken, stelletje milieu vervuilers, haha.
best kans dat de politie of brandweer zo op de stoep staat en dan is ze het lachen wel vergaan hoor, hihi.
het zijn ook net een stelletje piromaantjes, haha.

nou ben weer effe weg, misschien kom ik vanavond nog even weer.
dag dag, en eetse allemaal
xxx kruimels

jeetje wat een rust hier zeg, dat is toch niet normaal, haha.
is er een algemene klusbabesstop? nee toch!!!!??

vriendje zit lekker bij me op de bank, ik met een heerlijk warm dekentje over me heen, mmmmm zit me helemaal te verkneukelen, heerlijk!
we hebben net samen paul de leeuw gekeken en nu komt er een misdaadserie op die ik geloof ik niet zo leuk vind....... dus wilde even hier kijken of er al weer wat geschreven was, maar alleen phoebe vraagt zich net als mij af waar iedereen in vredesnaam is, haha.
roelof legt steeds heel lief zijn hand op m'n buik, echt zo schattig.
zal nog wel even duren voordat hij uberhaupt wat kan gaan voelen, dan moet hij toch echt een paar maandjes wachten vrees ik.
ach het gaat natuurlijk ook om het principe, dat hij even heeeeel dicht bij de kleine is.
het is ook zo'n schat op dit gebied! zo trots als een pauw.
nou ga nog even wat googlen en beetje aanrommelen op de comp.
dag lieverds
xxx kruimels

vriendje zit lekker bij me op de bank, ik met een heerlijk warm dekentje over me heen, mmmmm zit me helemaal te verkneukelen, heerlijk!
we hebben net samen paul de leeuw gekeken en nu komt er een misdaadserie op die ik geloof ik niet zo leuk vind....... dus wilde even hier kijken of er al weer wat geschreven was, maar alleen phoebe vraagt zich net als mij af waar iedereen in vredesnaam is, haha.
zal nog wel even duren voordat hij uberhaupt wat kan gaan voelen, dan moet hij toch echt een paar maandjes wachten vrees ik.
ach het gaat natuurlijk ook om het principe, dat hij even heeeeel dicht bij de kleine is.
dag lieverds
xxx kruimels

dag lieverds
xxx kruimels

Terug
Bovenaan