klusbabes 22

Mamoetje,
Weet je niet eens meer dat je een berichtje hebt geplaatst? hihi

Phoebe, lekker hoor alleen in een groot bed! Vind ik ook altijd!

Zo, de boodschappen zijn gedaan, nog even wezen shoppen, en nog wat administratie gedaan van mijn mannetje zn bedrijf.
Oja, iemand vroeg laats wat voor bedrijf hij heeft. Een computer  bedrijf. Thuis hulp en aanschaf en netwerken en dergelijke.... En ik doe daar de administratie van!

Vanavond lekker filmpje kijken ofzo, ga zo even bekijken welke ik wil.

Liefs Jacqy

Wat een rust hier meiden!!

JAcq: dan heb je het druk zeg, je hebt toch zelf ook nog een baan als doktersassistente? Veelzijdige vrouw!!

Mamoetje: hoop dat je het gisteren gezellig hebt gehad?

Linnie: snel geslaagd dus in het purmerendse, leuk stadje is dat toch he?
En joey is dus niet zo'n paspopje? Hahaha, zie het al helemaal voor me!

Waar is iedereen!? JOEHOE!!!!

Ik heb een grondig luierdagje, alweer, hahahaha!!
Heb niet veel puf, ben erg moe, dus ik verdien het gewoon.............al zeg ik het zelf!!
Zit dus lekker met de laptop op schoot een beetje m&m's te eten, beetje tv te kijken en dat blijf ik lekker de hele dag doen..........had gehoopt dat het weer wat beter was, dan was ik lekker in de zon gaan zitten, maar het waait hard dus zo lekker is het niet buiten...........helaas.

Rimke: Hoe is eht??

ik ben er toevallig net
kom net binnenlopen.. hihixxxx

Jacqy: Nee weet ik niet meer.. als ik moe ben en nog wel wakker.. zoals gisteren dan leef ik een beetje in me eigen wereldje.. kan me meestal de dag erna niets meer herrineren.. Volgens de dokter een soort van slaapwandelen.. een gedeelte van mijn  hoofd slaapt dan al.. dus daarom ga ik nu nog maar ff een uurtje liggen.. hihi

xxxx Mamoetje

Hahahahahah!!!
Het wordt hier steeds geestiger, al zeg ik hetzelf!
We hebben april, het schattige nijlpaardje
Nu hebben we het slaapwandelende mamoetje...........................whahahaha!!!
Truste meisje!!!

haha ik vind het zelf ook wel grappig.. ik weet nooit wat ik dan de volgende ochtend aantref.. is ook leuk.. sta je elke keer weer voor verrassingen.. gelukkig gebeurt het alleen als ik echt moe ben.. en niet als ik moe begin te worden..

meiden.. tot straks nog ffies denk ik!!

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan