klusbabes 22

Toch wel eng ook, dan is een berichtje hier achter laten nog heel onschuldig...................ga maar lekker slapen!

Mamoetje, is inderdaad iederekeer wel weer spannend wat je aantreft! hihi

Rimke, klopt, heb ook een fulltime baan als doktersassitente. Maar vind het ook leuk om te doen voor mijn mannetje en zijn compagnon.
Lekker een dagje relaxen voor jou he! Geniet ervan! Heerlijk toch?

Liefs Jacqy

ZO meiden, ben ik weer.. Alleen nu ben ik alleen volgens mij..

Ga maar aan me eten beginnen..

xxx Mamoetje

hey meiden

ik ben er en ik ben gelijk weer weg, me logee komt zometeen

mamoetje: succes morgenochtend met testen ik ben zeer benieuwd

iedereen een fijne luie avond en tot   morgen

xxx linda

Hey meiden,

Ik ben er ook eventjes! Ik heb lang niet alles gelezen, sorry even geen tijd en puf voor.

Mamoetje; Spannend zeg, ja gaat morgenvroeg testen begrijp ik?
Rimke; Leuke foto zeg en een mooie buik hoor. Maar als je de nijlpaard competitie wilt winnen zul je wel aan moeten komen, ha ha, dus ga maar lekker door met die m&m's.....
Kruimels; Super dat de echo goed was en veel plezier dit weekend, leuk om iedereen het grote nieuws te vertellen, geniet ervan.

April

hallo meiden,

hier ben ik ff snel zo naar de verjaardag.....
MAMOETJE: SPANNEND>>>>>>...............
RIMKE: leuke buikfoto en wees blij dat je nog niet bent aangekomen want dat komt venzelf nog wel hoor......
PHOEBE: wanneer ben je jarig dan?
STERRETJE: ja ik laat weten hoe de musical was....   natuurlijk maaar heb gehoord dat hij super is dus....

nou vandaag bij het huis wezen kijken,,,, nou dat viel tegen, hoe mooi het aan de buiten kant was hoe erg het van binnen is, als we er in kunnen moeten we voor rond de 40.000 euro verbouwen nieuwe keuken alles stuccen, nieuwe vloer nieuwe plafonds. dus ga maandag bellen naar onze onderhandelaar dat ik het niet voor die prijs wil hebeen en als ze niet willen zakken dan gaat het over want dan gaat het teveel kosten...... dus was wel een domper want de buitenkant is echt super... baal er echt van maar ja huizen genoeg....

nou ben weer weg

liefs anoeska

@anouska: wat jammer dat er zoveel aan t huis moet gebeuren. Maar wie weet gaan ze wl met jullie prijs akkoord. De huizen stonden afgelopen maand ook weer iets langer te koop.
@linda: dus joey wilde niet passen, al een echte man zo te horen
@mammoet: als je jezelf schildpad had genoemd, ok. Maar een slaapwandelende mammoet.
@bieb: ik kan me voorstellen dat je eerst je eigen ding wilt doen en dan pas naar je vriendin. Lekker doen waarr jij zin in hebt.
@jaqcy: 6 maanden curaçao, heerlijk. Ooit nog terug geweest?

Terug
Bovenaan