klusbabes 22

Mijn hemel wat een rust!

Anoeska, balen dat het huis zo duur was..............is altijd jammer, zeker als het dan aan de binnenkant niet zoveel is..............
Lin: veel plezier met je logeetje!
Sterretje! Hoest met jou dan! Wil van jou ook een buikfoto zien!!!!
April: van jou ook! Ik vreet vrolijk door hoor, van mijn m&ms...............je krijgt zometeen een waardige opvolger...............

@bambi: hoe was de echo meid?
@rimke, lekker met m&m's gezeten. Ach noten zijn vleesvervangers of had je de bruine zak m&m's? Heb je trouwens ook dat de kleine na een portie chocalade gaat jumpen?
Bij ons was het mooi weer, alleen nog iets te fris om buiten te zitten.
@mammoet, had je vanmiddag nog even geslapen, want vanavond kwam weer visite toch? en morgen testen? spannend.
@happy: ben je weer flink aan t wieberen meid?
@phoebe: Wanneer ben je jarig?

Nou vandaag druk in de weer geweest en nu heb ik eindelijk alles van mijn lijstje, hallelujah. Ik moet alleen 1 zaak bellen ivm de box, want daar hebben we niks meer van gehoord. Ik heb vandaag van fisher price de rainforest musicgym gehaald. Het ziet er zo schattig uit met al die kleuren. Toen we wilden lunchen moesten we echt moeite doen om een plek te vinden, zo druk was het in de stad. Thuis nog verder gegaan met de was en nog in de tuin gewerkt en onze schuifpui gewassen. Ben er nu nog moe van. Nou ja, ik had morgen toch een rustdag ingepland, dus als ik geen energie heb.
Oh ja, ben ok al halverwege met de kraamcadeaus en we hebben nu al een voorraad beschuit met muisjes gehaald.

@rimke: met mij is alles goed. Wat die foto betreft, ik ben a-technisch. Ze staan op de digitale camera en ik weet geeneens hoe ik ze van daar op de pc moet zetten, laat staan van de pc op t forum.

zo, jij bent lekker druk geweest sterretje! Wat een activiteiten!
Lekker hoor!
Maareh, wat zijn kraamcadeaus?? Misschien een beetje stom, maar ik kom uit noord-holland en daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Je krijgt toch juist kraamcadeaus, waarom zit je dan al op de helft? Of zijn het die snoepjes in een zakje of zo??

@rimke: Dat zijn idd zakjes of doosjes met iets lekkers erin en waar de naam en geboortedatum van je kind op staat. je geeft het mee aan de kraamvisite.

Aha!!! Dank voor de uitleg..................hahahaha, daar doen wij dus idd niet aan..............raar eigenlijk, zulke verschillen in ons landje he?

Nou, ga lekker morgen genieten van je uitrust dagje! Dat heb je na vandaag zeker verdiend!
Ik ga zo lekker nog even in mijn bedje lezen over de bevalling.....................heel rustgevend en je kan niet vroeg genoeg beginnen, dat is mijn moto dan maar!

Nou Rimke geniet ervan zou ik zeggen. Ik was er ook mee begonnen, maar ben niet ver gekomen. Toch maar weer lezen.
Wat de cadeaus betreft, jaren geleden had je dat nog niet zo erg, maar tegenwoordig is het toch bij bruiloften en kinderverjaardagen zo dat het bezoek een badankje krijgt?

Terug
Bovenaan