klusbabes 22

He meiden!

Mamoetje, balen zeg dat je negatief getest hebt! Hoop inderdaad voor je dat het dan snel komt die ongie! Dan kun je tenminste verder!

Hier alles rustig. Heb net een beejte bonje gehad met mijn vader. Was er echt overstuur van! En ben eigenlijk nog steeds een beetje boos op hem!
Mijn oma wil ieder kind en kleinkind een financieel cadeautje geven. Dus mijn vader vroeg op welke rekening hij dit moest storten. Dus ik geef de gezamelijke rekening van mijzelf en mijn mannetje. Is dat niet goed, want het moet MIJN rekening zijn. Dus ik zeg tegen hem, dat het een gezamelijke is. Is dat ook niet goed! Moet alleen van mij zijn. Dus ik zeg tegen hem, maar ik woon samen hoor met mijn mannetje! En het is geen vriendje van 3 dagen ofzo! We willen verdomme een kind samen! Hij wou t dus niet daarop storten! Maar mijn mannetje heeft nu ook zoiet van ik hang er maar losjes bij enzo... nouja, heel verhaal. Hoop dat jullie het een beetje snappen, en ik heb het tenminste even van mij af geschreven. maarja....

Straks lekker mijn huisje soppen!

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

He Happy,

Dus bij deze allemaal uitgenodigd vrijdag???  hihi
33 dus... ach... mooie leeftijd toch? We schelen gewoon 10 jaar joh! haha

Fijne dag!

Liefs Jacqy

Hallo,

Heb geloof ik in tijden niet zo'n rustig weekend hier meegemaakt.....

Happy: gelukkig, is er toch nog iemand ouder dan ik..................whahahaha, ik wordt 8 mei 31..................heel veel plezier morgen  en ook voor vrijdag als je het in de kroeg viert.............
Jacq: kan me voorstellen dat je daar pissig om bent, zou ik ook zijn................rare zaak!
Mamoetje: wat jammer, weer een negatieve test............wat is jouw cyclus raar aan het doen!

Ik ben zometeen weg, ga eerst even naar het Football veld, lekker kletsen met alle meiden, en dan vanmiddag weer naar mijn schoonmoeder..............hebben we een gourmet maar Fonske is er helemaal niet en dus moet ik alleen, niet zoveel zin in maar wordt vast wel gezellig.
Ons ukkie beseft dat hij meer ruimte in mijn buik krijgt, hij ligt altijd onderin, maar nu krijg ik ook trappen rondom mijn navel.............

Hey jacqy, haha kom maar hoor vrijdag, gezellie met ALLE klusbabes !!!!! Tjonge, tien jaar verschil ....pfffff voel me met de minuut ouder worden, bah hihi

Rimke, fijn he dat ik ouder ben !!!! Ben ik trouwens de oudste hier? Dacht dat er iemand iets ouder was maar weet het ff niet meer. Veel plezier met gourmetten vandaag........Je ukkie is dus lekker bezig he, als ik het zo lees haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rimke veel plezier vandaag en vanavond!

Happy, tja, 10 jaar, kan er niets anders van maken! hihi

Geeft niet hoor jacqy, haha je bent zo oud als je je voelt toch ????? Ach voel me nog 18  whahaha

he dames,

ben weer bijgelezen, maar heb koppijn dus weet niet of ik alles nog weet.

mamoetje balen van je nega test.
happy morgen jarig. 33 alweer.
phoebe woensdag jarig. wat en dolle boel.
linda, joey houd dus niet van passen, had je geen rol ducktape bij je hahah nee hoor geintje, maar kan me wel ergeren aan dat gebrul in een winkel. gelukkig ben ik toe aan een baby en nog niet aan een peuter
rimke, lekker druk   in je buik, nou hier nog 1 woh met de dag word het erger en maakt ie mamma gewoon misselijk.
sterretje, fijn dat je nu bijna alles heb geregeld hoor, kan je een beetje onbezonnen gaan genieten.
jacqy snap je wel hoor, vervelend als je ouders op een of andere manier je relatie niet serieus genoeg nemen, miss is je vader bang dat je het geld voor je vriend gebruikt ofzo.
anoeska vandaag lekker naar dirty dancing ben zeer benieuwd hooor.

he dames julie moeten wat meer komen buurten op de hyves hoor. linda2 en essy vragen zich soms af waar iedreen zit. rimke zag dat jij nog neit lid was. alle andere geloof ik wel, op april en sterretje na, maarja die zijn nog steeds incognito hahahah

nou gisteren dus de 3d echo gehad, mooi hoor. onze kleine was echt mega druk dus viel soms niet echt mee. 1x draaide het helemaal weg richting me rug, haha toen moesten we het even pesten.verder zat het steeds met een hand voor of in het gezicht en 1x zelf alletwee. echt zo van , ga weg heb geen zin. het 1e wat ik zei tegen me man was, Len het heeft jou neus hahah, maar aan het eind leek het weer heel veel op mij hoe ik was als baby, toevallig zei mijn moeder presies hetzelfde hahah
we hebben een dvd van wel een half uur. ze kon geen foto pinten want de cartridge was leeg, maar we krijgen morgen via de mail wel 19 foto's hahaha
echt was super leuk en heb gisteren dus 4x de dvd bekenen.

verder gisteren aaf bij me schoonzussie geweest en haar gezin en me jongste neefje van bijna 4 heel de tijd, wanneer gaan we baby kijken hahaha. en de oudste van 6 wil wel graag een nichtje hoor want neefjes heeft ie al hahahah.
verder wat beddengoed gehad, die molton dingen, hoeslakens en een duodeken. een pispo hahaha, wel handig die gaat namelijk gelijk in gebruik, hoef ik s'nachts niet meer slaapwandelend me leven te wagen op de trap. verder een fles sterilisator voor in de magnetron. en de andere spullen komen volgend weekend.

lig lekker in bed met de laptop, ben moe en was ff emo, moet eigelijk schoonmaken, maar doe ik morgen wel, heb een rust dag nodig, die van gisteren was te druk. was om half 7 gisteren wakker geshopt en veel maagzuur gehad, dus ff rustig aan vandaag. heb namelijk al 3 op de plee gezeten met diaree, en moet nu weer.
dus ga weer stoppen.

xx bambi

Meiden, ben foetsie, fijne dag allemaal

Bambi, lekker rustig aan vandaag !!!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan