A
Anoniem
Guest
bambi 'sneu van je vriendin dat haar vriend nog geen kindje wilt. Mijn vriend was ook diegene die nog niet wilde,. maar als ik vanzelf niet gestopt was met de pil, dan slikte ik deze wat hem betreft nog...maar goed, ik ben iets ouder, dus ik ben gewoon gestopt, klokje tikt ook door. Is verder ook geen drama over geweest. Had waarschijnlijk ook wel eerder kunnen stoppen, maar het is nu eenmaal zo gelopen
happy; al bijna 33. Ik denk dat ik de oudste ben?? Ik ben nu 34 en in sept wordt ik 35. Pff ouwe bok
Anous; balen trouwens nog dat het huis van binnen niks was. Misschien kan je er nog een boel vanaf krijgen van de prijs, dat het toch nog binnen je budget valt met verbouwen enzo.
Hier verder geen spannend nieuws meer
Ik denk dat ik morgenvroeg maar ga rennen voordat we naar t ziekenhuis moeten
Net waren mijn zwager en schoonzus even hier. toen waren we even in tuin, ik heb er nog niet veel aan gedaan, alleen een keer geveegd, En dan krijg je weer commentaar dat er onkruid groeit enzo. Nou en!! Ik heb nog geen zin gehad in de achtertuin te doen. Ze zeiden het quasi grappig, maar ik had er gelijk de pe in, maar goed, na deze opmerkingen heb ik er wel zin in haha, ach tijd zat, misschien van de week maar s wat doen. En het valt op zich wel allemaal mee
mamoetje: hoe voel je je nu?
ga weer stoppen, tot morgen!!
happy; al bijna 33. Ik denk dat ik de oudste ben?? Ik ben nu 34 en in sept wordt ik 35. Pff ouwe bok
Anous; balen trouwens nog dat het huis van binnen niks was. Misschien kan je er nog een boel vanaf krijgen van de prijs, dat het toch nog binnen je budget valt met verbouwen enzo.
Hier verder geen spannend nieuws meer
Ik denk dat ik morgenvroeg maar ga rennen voordat we naar t ziekenhuis moeten
Net waren mijn zwager en schoonzus even hier. toen waren we even in tuin, ik heb er nog niet veel aan gedaan, alleen een keer geveegd, En dan krijg je weer commentaar dat er onkruid groeit enzo. Nou en!! Ik heb nog geen zin gehad in de achtertuin te doen. Ze zeiden het quasi grappig, maar ik had er gelijk de pe in, maar goed, na deze opmerkingen heb ik er wel zin in haha, ach tijd zat, misschien van de week maar s wat doen. En het valt op zich wel allemaal mee
mamoetje: hoe voel je je nu?
ga weer stoppen, tot morgen!!