klusbabes 22

bambi 'sneu van je vriendin dat haar vriend nog geen kindje wilt. Mijn vriend was ook diegene die nog niet wilde,. maar als ik vanzelf niet gestopt was met de pil, dan slikte ik deze wat hem betreft nog...maar goed, ik ben iets ouder, dus ik ben gewoon gestopt, klokje tikt ook door. Is verder ook geen drama over geweest. Had waarschijnlijk ook wel eerder kunnen stoppen, maar het is nu eenmaal zo gelopen

happy; al bijna  33. Ik denk dat ik de oudste ben?? Ik ben nu 34 en in sept wordt ik 35. Pff ouwe bok

Anous; balen trouwens nog dat het huis van binnen niks was. Misschien kan je er nog een boel vanaf krijgen van de prijs, dat het toch nog binnen je budget valt met verbouwen enzo.

Hier verder geen spannend nieuws meer
Ik denk dat ik morgenvroeg maar ga rennen voordat we naar t ziekenhuis moeten

Net waren mijn zwager en schoonzus even hier. toen waren we even in tuin, ik heb er nog niet veel aan gedaan, alleen een keer geveegd, En dan krijg je weer commentaar dat er onkruid groeit enzo. Nou en!! Ik heb nog geen zin gehad in de achtertuin te doen. Ze zeiden het quasi grappig, maar ik had er gelijk de pe in, maar goed, na deze opmerkingen heb ik er wel zin in haha, ach tijd zat, misschien van de week maar s wat doen. En het valt op zich wel allemaal mee

mamoetje: hoe voel je je nu?

ga weer stoppen, tot morgen!!

he bieb!
Ik vond het ook super lief van haar! alle kinderen en kleinkinderen hebben iets gekregen!

Dus jij gaat van de week lekker in de tuin werken! hihi
Als ik een tuin zou hebben zou het makkelijk zijn.Mijn broertje is bijna hovenier!

Jacqy: Lief van je oma zag, alleen vervelend dat je vader zo doet.. Is die altijd zo tegen over jullie relatie of alleen nu/de laatste tijd?!?

Bieb: Heel veel succes morgen in het ziekenhuis!! En tis jou tuin.. niet die van hun.. lekker doen wanneer je er zin in heb!!

Linda: Als ik het goed lees heb je bijna je ei(of je denkt dat je hem heb) hopelijk is het je deze maand gegunt.. Ik duim in ieder geval heel hard voor je!!

Kruimels:   Je hebt het drukke weekend bijna achter de rug!! Wel vervelend voor die vriendin van je..Ik hoop dat ook  snel een wondertje mogen mee maken..  

Bambi: Lekker een dagie geluierd.. Nou lekker doen hoor!!

De rest weet ik niet meer.. Na de show repetitie van vanmiddag ben ik helemaal  op en net een  zeef..  

Nou einde van dag 38 van de cyclus.. Hopelijk komt het nou gauw, mocht dat neit gebeuren wacht ik nog even met testen.. denk vrijdag..  

meiden slaap lekker,  

xxxx  Mamoetje  

goeiemorgen meiden

zo hoefde niet veel bij te lezen hahaha

anoeska; hoe was het gisteren bij dirty dancing? heb je genoten?

kruimels: hoe reageerde je vriendin die net een kindje heeft gehad? en je hebt een lekker druk weekend gehad, en wel rottig voor je vriendin dat zij een kindje wil en haar vriend nog niet dat zijn altijd klote situaties hopelijk komen ze er snel samen uit

bambi: hahah lekker een luie dag gehad en trek in snacks heerlijk meid dat moet kunnen

jacqy: je vader bedoelt het waarschijnlijk goed, en hij denkt waarschijnlijk het is een kadootje van jouw oma en die geeft het aan jouw en niet jullie samen, ergens kan ik je pa wel begrijpen,
Wij hebben vast laten leggen dat als bijvoorbeeld mijn pa komt te overlijden en dat huis wordt verkocht dan krijg ik de helft van dat geld en dat komt dan alleen op mijn rekening te staan zodat als me man en ik mochten gaan scheiden , mijn man geen aanspraak kan maken op dat geld, en andersom is dat ook zo, dat is helemaal niet naar bedoeld naar de ander toe, en je gaat er ook niet vanuit dat je gaat scheiden, dus ergens denk ik dat jouw pa ook zoiets bedoeld als ik net neer hebt gezet en dat dat geen kat naar je vriend is of wat dan ook

zo we hebben gisteravond nog eventjes geklust, me man had geen zin maar heeft het toch gedaan voor mij, maar pfff ik heb me toch een partij pijn in me baarmoeder zeg niet normaal, ik ben benieuwd wanneer dat ei nou komt maar goed, ik wil toch voor de zekerheid vanavond ook nog eventjes , en we hebben het nou niet elke dag gedaan gewoon om de dag, ik zie het allemaal wel

zo om 10 uur ga ik met me oude vriendin, naar haar oma toe die is 88 een tijdje geleden had haar oma dat al gevraagd wanneer ik nou eens haar huisje kwam bekijken , en nu gaan we vandaag heen, Ik ben zowat me hele leven vriendin met haar geweest en ik zag haar oma ook dagelijks toen, en een jaar of  10 geleden heb ik de vriendschap verbroken omdat zij een aantal dingen had geflikt die niet door de beugel konde, zij heeft er alles aan gedaan om het proberen goed te maken maar ik wilde daar niks van weten, Zij is kapster en 3 jaar geleden heb ik haar gevraagd of ze onze haren wilde gaan knippen en dat wilde ze, en nu zien we elkaar af en toe, ze komt soms een koppie koffie hier drinken en zo vind ikhet goed, ik wil niet meer het contact net als vroeger want ik ben daarvoor teveel veranderd en zij niet zij is nog exact hetzelfde als vroeger en ik vind het zo best,
zo een heel verhaal op de vroege ochtend hahaah

xxx linda

goedemorgen meiden,

blegg wil nog slapen, maar gaat niet. staat er een kat me wakker te bleren, die was ontsnapt en had honger. lig nu op bed met de laptop en zit te bedenken wat ik ga doen. slapen of in huis rommelen. mhhh heb nog niet zon zin geloof ik.

jacqy en ben je er al uitgekomen met je pa?
bieb, hoop dat het een beetje weer is hoor om de tuin te doen, veel succes zo in het ziekenhuis.
linda, ik heb dat ook met me vriendin van vroeger, al vanaf de kleuterklas zijn we vriendinnen, laatste jaren veel gezeik gehad en ruzies en nu dus een stuk minder close als toen, maar geeft niet vind het ook goed zo.
mamoetje dag 38 al. pff hoop niet je cyclus elke maand langer word hoor.

gisteren aaf weer helemaal opnieuw verliefd op me man geworden hahaha. had hem al zitten verwijten dat ik te weinig aandacht kreeg. even uitgelegd dat intiemieteit niet meteen seks hoeft te zijn, maar dat ik op dat moment een groot tekort had aan beide hahah. is gisteren aaf dus helemaal goed gekomen en voelde me weer helemaal verliefd dus. ook ging me man met zijn wang op me buik liggen en de kleine deed goed schoppen, dus me man voelde het echt heel goed nu, veel beter als die paar x met zijn hand, hij moest er erg om lachen. dus we hadden ook nog pret. heerlijk. hihihi

nou eens kijken wat zou ik gaan doen. mhh weet nog niet.

xx bambi

Bambi is weer helemaal in love. Vindt ik ook hoor dat je af en toe behoefte hebt aan intimiteit, en dat hoeft niet altijd sex te betekenen.

Linda; evengoed veel plezier als je bij oma van je (ouwe) vriendin bent. In de loop der jaren veranderen vriendschappen gewoon. Ik ken mijn vriendin al van kleins af aan, nu zeker 30 jaar, Maar we wonen 2 uur van elkaar, zij heeft nu 2 kinderen en werkt niet. Heel anders dan ik t zou doen. Soms hebben we maanden geen contact maar we zijn wel altijd vriendinnen gebleven, en dat blijven we ook. Als we elkaar spreken of zien dat is t vanouds, we hoeven niet anders voor te doen dan we zijn, ook geen excuses dat we elkaar niet zien ofzo. Dat haar kinderen erg druk zijn, snapt ze nu ook, dus als ze op vakantie gaan, komen ze waarsch ook niet van te voren meer slapen (alhoewel ik t aan de ene kant wel leuk vindt, maar ook druk). Maar vanwege onze vriendschap heb ik haar wel als getuige op huwelijk gevraagd.
Hier heb ik ook een nieuw leven opgebouwd met andere vriendinnen, maar hoe je t ook went of keert, zij blijft mijn beste vriendin.
Wat een verhaal haha

Tuintje wordt vandaag in ieder geval niks met dat rotweer. En mamoetje, je hebt gelijk, het is mijn tuin
Wilde rennen vandaag, maar dat wordt niks

dames, vriendje is al thuis, over een uurtje naar ziekenhuis

doeiiii

Terug
Bovenaan