klusbabes 22

Bambi; haha die kleine van jou wil helemaal niet op de foto! leuk hoor, krijgen we ook nog een foto te zien?

jacqy; aardigvan je vader dat hij financieel wilt bijdragen maar hij snapt toch ook wel dat jullie een gezamenlijke rekening hebben? Anders doe je alsof je neus bloedt en zegt gewoon dat het alleen jouw rekening is (zal hij waarsch nu wel niet intrappen meer.)

sterretje; leuk dat je alles voorbereidt voor je kraamvisite. Hier doen we in principe alleen aan geboortebedankjes als je echt een kraamborrel organiseert, Dus niet als je gewoon op kraamvisite komt. Wel leuk hoor

mamoetje; shit, negatief getest. Hoe voel je je zo verder? Misschien toch nog te weinig hormonen

Haha mijn vriend schreeuwt t uit, Xena klimt weer omhoog...via zijn been haha. Ze gaat altijd gewoon op je schouders zitten. Leuk gezicht hoor, alleen beetje pijnlijk met die nagels. Ze niest nog wel, maar toch weer minder. En ze eet en drinkt goed, en is zeer speels, dus dat is goed

Heb gister weer wat nuttigs gedaan! de trap geverfd. Hadden we vorig jaar ook gedaan maar was erg lelijk gedaan. Dus nu toch tijd voor. Vanmorgen afgelakt. Ziet gelijk stuk mooier uit

ben pas sinds een half uur aangekleed en gedoucht...eerst vanmorgen de trap afgemaakt, toen beetje gelummeld. Vriendje moest weer werken maar was om half 1 thuis. Daarna hebben we even samen 'gelummeld' en toen douchen. lekker zo een relaxt dagje.

Morgen gaat hij eerst paar uurtjes werken, dan moet hij om 11.15 naar oogarts, dan moet ik om 1200 uur naar fert.arts (zelfde ziekenhuis), en dan gaan we misschien pak kijken voor vriendlief. druk druk druk hihi

Zo, nu ga ik even tekst voor kaart opmaken. ga ze denk van de week bestellen, wilde ze half mei opsturen, maar wil eigenlijk wachten tot ouders van vakantie terug zijn. Ze gaan begin mei 3,5 week op vakantie, vindt t dan wel leuk als ze thuis zijn, dat dan pas de kaart komt.

he t zonnetje schijnt

goeiemiddag meiden

sterretje; je lijstje is nu klaar las ik dat scheelt alvast weer haha, en bij ons doen we ook niet aan kleine kraamkadootjes voor als de visite weggaat en ook niet bij bruiloften ofzo

phoebe: bijna jarig las ik 28 jaar alweer, haaha gaat snel he als je eenmaal 25 bent geweest

mamoetje; ik las dat je negatief hebt getest, dat is balen meid laat de rd's nu maar erg snel komen dan weet je waar je aan toe bent

ik ga even verder lezen

xxx linda

anoeska; balen dat het huis tegen viel, en hopelijk willen ze zakken met de prijs

happy: ik lees dat je morgen jarig bent hiep hiep hoera alvast

xxx

happy: je viert je verjaardag eenvrijdag in de kroeg las ik haha ik kan niet komen want ik moet uit met de zwangerschapsclub van joey, en FC Volendam kan vrijdag promoveren hahaha

bieb; de trap geverfd, pfff wat een klus zeg,

bambi; de echo was mooi las ik, en de kleine heeft nu al een hekel aan foto's hahaha

rimke; veel plezier bij de gourmet bij je schoonmoeder

ik heb pijn in me baarmoeder en eierstokken hopelijk komt nu snel me ei eraan, ik heb ook ovulatietesten gebruikt maar die geven nog niks aan, ach vanavond nog even klussen en dan een dinsdag weer
Ik moet weer stoppen want me man heeft nu vanaf vanmorgen 10 uur op de laptop gezeten i.v.m. zijn huiswerk en nu moet ie alles uitprintne
met de logee was het gezellig alleen was ze niet zo blij vanmorgen want joey had besloten om om half 6 vanmorgen wakker te zijn en als joey wakker is dan is de hele buurt wakker hahaha

ik kom straks nog wel eventjes buurten

xxx linda

he meiden,

wat een rust hier dit weekend, had me voorbereid op heeeeel veel pagina's, maar viel mee.
even reageren,

phoebe, groot gelijk meid dat je gewoon de vakntie gaat boeken, je kunt ook geen rekening houden met een eventuele zwangerschap of misselijkheid.
je moet gewoon genieten van het hier en nu en gewoon lekker weggaan.
en mocht je wel zwanger zijn, misschien ben je dan wel helemaal niet misselijk.
wat gaaf met dolfijnen zwemmen, lijkt me ook erg mooi!
kan me goed voorstellen hoor dat je dat moeilijk vind van je vriendin, gelukkig dat je het met haar erover kan hebben en dat ze je gevoel snapt.
woensdag jarig meid, leuk! dan word je al 28.

rimke, fijn dat de haptonoom zo goed bevalt.
misschien is dat ook nog wel iets voor mij.
en wat een prachtige buikfoto van jou!!!!! geweldig!

anoeska, vandaag lekker naar dirty dancing, mijn schoonzusje is daar al heen geweest en die vond het geweldig. ben benieuwd hoe jij het vond.
jammer dat het huis van binnen zo tegen viel. misschien dat ze in de prijs nog wel willen zakken en anders idd gewoon verder kijken, er zijn huizen genoeg.

linda, ben je druk aan de klus meid! goed zo!!!!!
en het was gezellig met de logee, die Joey de hele buurt wakker maken, haha.

bieb, spannend dat je woensdag op gesprek mag komen bij de rabobank!

sterretje, de hele lijst is dus binnen, fijn!
vind je het ook zwaar nu zo op het einde, of voel je je goed?

mamoetje, shit zeg wat balen dat de test toch negatief was, kan me voorstellen dat je goeie hoop had nu je echt over tijd was!!!
hoop voor je dat je nu maar zo snel mogelijk ongi word, dan kun je weer aan de klus voor nieuwe kansen.

happy, morgen al 33 jaar, ach je bent idd zo jong als je je voelt.
heel veel plezier morgen met je verjaardag en vrijdag in de kroeg natuurlijk!

jaq, ach wat sneu dat je beetje gezuer met je paps had. hij is natuurlijk bang dat het geld niet bij jou terecht komt. maar ja als je met iemand samenwoont moet je gewoon vertrouwen in elkaar hebben. mijn vriendje en ik hebben ook 2 gezamelijke rekeningen, waar we allebei bij kunnen komen. is heel normaal toch!

bambi, de 3D echo was mooi, gelukkig meid!
wat een boefje dat hij/zij zich niet wilde laten zien soms.
geweldig, nu kun je gewoon een half uur naar je kleine kijken. en de foto's worden via de mail doorgestuurd, super!
even over essy en linda2, ze vragen zich af waar wij zijn, maar waarom zijn ze hier nooit meer dan? ze waren hier toch altijd gewoon?
niet iedereen hier heeft hyves, dus ik vind het persoonlijk leuker dat we hier zijn met z'n allen. en dat je niet meer hier komt omdat je zwanger bent, is onzin want sterretje, april, rimke, jij en ik komen ook gewoon nog hier.....
dus meiden..... waar hangen jullie uit?

wat een vreselijk druk weekend, pppfffff.
we zijn net weer van vrienden, even uitpuffen want was een beetje beroerd.
en gaan vanavond weer naar de laatste vrienden, die vriendin die net een kleintje heeft. ben benieuwd hoe ze reageert!
verder was het wel leuk dit weekend.
we waren gisteravond bij andere vrienden van ons, en dat viel nog niet mee.
daar kwam de waarheid boven tafel toen we hadden verteld dat we zwanger waren, dat zij al 1,5 jaar heel graag kinderen wil maar haar vriend niet.
ze had het er heel erg moeilijk mee, dat kon je gewoon zien!
ze zei ook als reactie op ons nieuws, ik was er al bang voor......
dus dat zegt genoeg.
normaal zou ik denken, wat een egoistische reactie, maar ik weet maar al te goed hoe ze zich moet voelen.
en zij zit nu dus nog in de fase dat ze wel zwanger wil worden, maar dat ze nog steeds niet kan stoppen met de pil, omdat haar vriend dat niet wil. erg sneu!
zij is nu 26 en hij word bijna 30, dus snap haar gevoel wel!
ben wel blij als we vanavond alle bezoekjes hebben gehad, erg vermoeiend maar leuk!
heb vanmorgen lekker uitgeslapen en toen op pad gegaan.
gaan zo even saampjes wat eten en dan rond 20:00 naar die vrienden toe.
even kijken hoe het met Tim gaat, die kleine boef.
nou ga er weer vandoor.
tot ander keertje en iedereen nog een fijne avond vanavond.
dikke knuffel kruimels

Nou kruimels, dat was een heel druk weekend voor jullie!
Wat sneu voor die vriending van je. Als je zelf heel graag wil, maar je vriend nog niet....Hoop dat hij snel van gedachten zal veranderen!
Fijne avond nog!

Zo, ga zo maar even naar de keuken!

Eetse voor straks allemaal!

Liefs Jacqy

hoi hoi,

he kruimels fijn dat de reacties leuk zijn over het algemeen, lekker hoor.
tja dat essy en linda2 hier niet komen heeft denk ik met druk te maken en werk. weet dat linda2 meestal reageert op haar werk en dat ze dan niet op het forum kan. wat ik wel logisch vind.
het is natuurlijk niet de bedoeling dat we overstappen op hyves, maar de meeste van ons gaan daar wel eens buurten en we plaatsen daar foto's zodat we weten wie wie is.
tuurlijk weet ik dat niet iedereen hyves heeft, we gaan ook zeker niet non stop hyves hahaga, maar nu komen er de laatste tijd heel weinig meiden daar ff buurten, was gewoon ff de hyves aan het promoten hahaha.
veel plezier nog bij de vrienden van vanaaf.

verders echt een lui dagje, vanmiddag lekker gedoucht en breng toch voornamelijk me tijd door op bed hahaha. vanaaf ff voetbalvrouwen kijken en de lama's . gut we hebben nu een hard disk,maar mensen lief wat is dat ideaal hahaha
ook had ik enorme trek in fast food en hebben we lekker een patatje gehaalt met snacks mmmhhhh. wel erg, want we hadden donderdag zelf al friet gebakken . morgen maar weer aan de verse groente .

xx bambi

he Bambi,

Ben je lekker aan t snacken!! haha, morgen wel weer verse groente en fruit he?!
En je was hyves aan t promoten! Ik kom daar soms nog buurten maar niet vaak hoor.

o, en bieb, was een financieel cadeautje van mijn oma... lief he!

Heb heerlijk gegeten. Witlofschotel.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan