klusbabes 22

Bambi; haha helemaal in love weer, en je hebt gelijk hoor intimiteit is niet perse sex hebben, maar ja dat snappen mannen niet altijd haha

bieb; hier is het nog mooi weertje, maar weet niet wat het voor de rest van de dag gaat doen haha, en succes in het ziekenhuis vandaag, we horen wel hoe het is gegaan

zo ik heb even de raggebol door het huis gehaald en gestofzuigd de boodschappen gedaan, nog even afstoffen en de wc doen en dan wordt ik gehaald door mijn "vriendin" en daarna aan het eten beginnen en na het eten even strijken en als joey wakker wordt naar me pa en dan daar schoonmaken en vanavond weer naar yoga les

meiden iedereen een fijne dag ik ben er weer vandoor ik ga de plee boenene hahah
tot straks

xxx linda

@happy: happy birthday to you, in de wei staat een koe en die koe zegt: "I love you" happy birthday to you.
Je vroeg of er iemand ouder was, dat klopt, dat is bieb. Na jou kom ik en na mij komt als het goed is rimke. Proud to be born in  the seventys.
@phoebe: woensdag jarig, dus happy en jij hebben hetzelfde sterrenbeeld. Wat grappig, jullie kunnen het samen in t café vieren.
@bambi: Mooi om te zien hè. Als ze idd hun handen niet voor de ogen hebben. Je hebt het over hyves, maar Happy is ook geen lid. En waarom komen  essy en linda2 niet hier heen? Nee, ik hou dit al nauwelijks bij.
@mammoet: je cyclus lijkt van slag te zijn.

@bieb: Heb je al van die voorbeeld boeken bekeken, ivm tekst? Soms wel makkelijk als je het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden. En morgen misschien al voor het pak kijken. Dat is echt leuk. Kan het me nog goed van ons zelf herinneren.
Wat het geboortebedankje betreft, bij een vriendin van me kreeg ik ze na een kraamvisite. En ach, als de traditie veranderd weten jullie door wie het komt.
Ik las dat je de trap hebt gedaan. Wat goed zeg. Ik ben trots op je dat je zo actief blijft. Ik zal maar niet zeggen dat ik die van mij ook moet doen, hihihi. Maar dat laat ik pas tot het laatst. Nu eerst kleine taakjes.
@jacqy: ik snap dat je boos bent op je pa, maar officieel is het geld voor jou en wat je er daarna mee doet gaat niemand iets aan. Dus ik zou zeggen geef je rekeningnummer door en zet het van daaruit meteen op de gezamelijke.

@bambi: Oh je was hyves aan t promoten.
@kruimels: wat lief dat je ondanks alles haar reactie toch begreep. Hoe ik me voel? I feel good, nanananananana. Ik heb vannacht wel wat minder geslapen en traplopen kost iets meer energie, omdat de kleine mijn longen wegduwt, dus mijn longinhoud is iets kleiner. Ik zou gisteren dan ook rusten, maar heb de was gevouwen, de eerste machine met babykleding gewassen. (zo grappig zoals dat nu aan de waslijn hangt.) De vriezer is ondooit, de tuin bemest en graszaadjes gestrooid. En ik heb gezogen en wat kledingstukken gestreken. Kortom, ik mag niet klagen.

jeetje happy ik vergeet je helemaal te feliciteren  sorry

een fijne dag vandaag meid

xxx linda

@bambi: weer helemaal in love. Leuk toch, dat dat gevoel steeds weer terug kan komen.
@linda: Ook flink aan de poets lees ik.
@bieb: nog even en je bent aan de beurt in t ziekenhuis. Spannend.

sterretje; blij te lezen dat het goed met je gaat, leuk gezicht he al die kleine kleertjes in de waslijn,

haha wij wisten toen al dat we een jongen kregen en ik had een hoop witte kleerjtes maar ook blauwe dus voor de show had ik nog roze rompertjes gekocht dan viel het niet zo erg op haha

xx linda

Goeiemiddag meiden,

Zo ....weer een jaartje ouder !!!!! Linnie en sterretje bedankt. Hoe oud ben jij nou ook alweer lin? Sterretje, hoe bevalt je verlof? Het gaat nu allemaal opschieten he, nog ff en jullie hebben jullie ukkkie in jullie armen !!!!!! Bieb, ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis was.

Ik ga zo lekker de stad in met mn moeder, krijg een tom tom, leuk he .....Komt goed uit want 11 mei gaan we een dagje naar groningen. Daar zitten mn schoonouders dan in een huisje. Kreeg vanmorgen al rond acht uur een berichtje van phoebe, leuk he !!!!! Meiden, beetje warrig verhaal maar mn moeder zit te wachten dus ga weer wieberen. hahaha een jaar ouder maar nog steeds wieberen he ......fijne dag en tot vanaaf

Liefs happy

Terug
Bovenaan