Happy gefeliciteerd!!! dacht dat je woensdag pas jarig was......
Rimke; veel plezier met je 20-weken echo
Hier ben ik half depri. Vanmorgen naar ziekenhuis.Eitje zag er goed uit, stond al op knappen. arts had wat slijm afgenomen en dat zag er minder goed uit. De zaadjes bewogen niet, en wat bleek. mijn slijm was te zuur. Sja, dus dan kunnen de zaadjes er niet doorheen. Er kan wat aan gedaan worden, en nu moet ik dus mijn schede gaan spoelen. Oke, fijn dat t kan, alleen het recept moet gemaakt worden en dat kan morgen of overmorgen pas klaar zijn. En dat is te laat! De vruchtbare periode is dan al voorbij. Dan moet ik dus gaan spoelen en dan na 1 uur maar max 4 uur samenleving hebben. Misschien als morgen t recept er is, dat we nog op tijd zijn voor te sexen, maar dat zit erdenk niet in. Dus dat wordt weer 1,5 maand wachten. Het kan zijn dat er wel een sterk zaadje tussenzit,dat die kan binnendringen, maar ik ga er niet vanuit....
Jullie snappen wel dat ik baal als een stekker
Het zaad van vriendje was wel goed, mocht evt iets beweeglijker zijn, maar het kon er mee door
Woensdag moet ik weer terug voor controle. voor controleren eitje en evt of het spoelen gelukt is (als het recept natuurlijk op tijd klaar was), dat het binnenin niet meer zuur is. Spoelen moet ik trouwens alleen tijdens vruchtbare periode
Iemand ervaring hiermee? volgens mij niet, heb hier nooit wat over gelezen. Ik ga maar eens een aparte topic openen