klusbabes 22

Hieperdepiep!!! Gefeliciteerd happy-meisje! Ga lekker van je dag genieten!
Dikke kus!!!!

Wij hebben zo de 20 weken echo..........tot later!!

Rimke; heel veel plezier met de 20 weken echo, wel even vertellen hoe het is geweest he meid

happy: een tomtom, altijd handig zo'n ding, heel veel plezier met je moeder de stad in vandaag, en ik ben 30 geworden in maart haha

joey was zo verschrikkelijk moe hij heeft maar een paar happen eten gehad, hij vroeg steeds of ie mocht slapen en hij begon steeds te huilen arm kind haha nu ligt ie lekker op bed ik heb hem ook niet meer gehoord, normaal als ie op bed ligt verteld ie nog even aan al zijn teddyberen wat ie heeft gedaan maar zelfs daar was ie te moe voor hahah

xxx linda

ik ben er weer vandoor, ik ga nog eventjes lekker in de bank liggen haha lekker lui even en vanmiddag nog even bij me pa schoonmaken en dan vind ik het wel weer welletjes
ik moet eigenlijk strijken maar daar heb ik nu echt geen zin in   dat doe ik morgen wel weer

xx linda

hee meisjes!!

alles goed hier..
Ik zie dat er veel veranderingen zijn.. veel zwangere al, eentje al met verlof!!
wow wat vliegt de tijd he..
en een aantal al op de helft.. als ik het goed heb.

en bieb die gaat trouwen,, wat gaaf zeg..

Nou hier bij ons is het nog niets.. helaas..!!!

Nou dames geniet van jullie zwangerschap.. verlof en succes met de bevallingen!!

en voor diegene die nog in het zelfde schuitje als ons zitten.. veel succes en plezier met zwanger worden!!! Ik duim voor jullie..

veel liefs kleintje!!

Happy gefeliciteerd!!! dacht dat je woensdag pas jarig was......

Rimke; veel plezier met je 20-weken echo

Hier ben ik half depri. Vanmorgen naar ziekenhuis.Eitje zag er goed uit, stond al op knappen. arts had wat slijm afgenomen en dat zag er minder goed uit. De zaadjes bewogen niet, en wat bleek. mijn slijm was te zuur. Sja, dus dan kunnen de zaadjes er niet doorheen. Er kan wat aan gedaan worden, en nu moet ik dus mijn schede gaan spoelen. Oke, fijn dat t kan, alleen het recept moet gemaakt worden en dat kan morgen of overmorgen pas   klaar zijn. En dat is te laat! De vruchtbare periode is dan al voorbij. Dan moet ik dus gaan spoelen en dan na 1 uur maar max 4 uur samenleving hebben. Misschien als morgen t recept er is, dat we nog op tijd zijn voor te sexen, maar dat zit erdenk niet in. Dus dat wordt weer 1,5 maand wachten. Het kan zijn dat er wel een sterk zaadje tussenzit,dat die kan binnendringen, maar ik ga er niet vanuit....
Jullie snappen wel dat ik baal als een stekker

Het zaad van vriendje was wel goed, mocht evt iets beweeglijker zijn, maar het kon er mee door

Woensdag moet ik weer terug voor controle. voor controleren eitje en evt of het spoelen gelukt is (als het recept natuurlijk op tijd klaar was), dat het binnenin niet meer zuur is. Spoelen moet ik trouwens alleen tijdens vruchtbare periode

Iemand ervaring hiermee? volgens mij niet, heb hier nooit wat over gelezen. Ik ga maar eens een aparte topic openen

Zo, dat was dat.
Was heel geinig om te zien en alles zag er goed en gezond uit! Hoera!
kleine liet zich weer niet vangen voor mooie foto's, heeft er gewoon geen zin in!
Dus we zijn weer thuis gekomen met drie echo fotoos waarvan ik denk: tja............
Ook wilde hij absoluut zijn geslacht niet laten zien, lag met knietjes bij elkaar en de navelstreng ertussen...............whahahaha! Hebben wij weer...................nou goed, de kleine heeft er dus voor besloten dat wij pas in augustus weten of het een jochie of een meidje wordt..............

Bieb: zuur slijm....................hoe kom je daar nou weer aan!? Wat een klote zooi! Heb wel eens gehoord van vijandig slijm maar of dat hetzelfde is..................meisje wat baal ik met je mee.............dikke kus voor jou!

hallotjes,

hier ben ik weer boven water..
HAPPY: van harte meid en maak er een leuke dag van....
PHOEBE: ook bijna jarig dus buuf en buuf kunne tergelijke tijd hun verjaardag houden haha ga jij vrijdag ook naar de kroeg...
BIEB: wat raar van dat slijm heb er volgens mij weleens van gehoort mmar gelukkig kunnen ze er wat aan doen, wel balen dat je dat recpet pas later op kunt halen van je iesprong zou ik ook depri van worden.
KRUIMELS: zie je nou wel dat ik helmaal gelijk had dat je zón lief persoon betn want ik snap het wel van die vrienden maar dan blijft het feit dat jullie ook lang zijn bezig geweest en dat ze dan nog wel het voor jullie leu kunnen vinden, en dan zeg je niet ik was er al bang voor, je bent straks vor hun ook blij toch?
RIMKE: fijn dat de echo goed was... jammer van het gelacht of wou je het ook niet weten?
LINDA: dat pijn is echt je eisprong ik voel dat ook altijd alleen als je echt veel pijn hebt zeggen ze dat je lichaam niet helmaal in balns is en dat dat niet zón goed teken is.... misschien stom maar ik denk dan altijd als ik zoveel pijn heb dan zullen al mijn eitjes wel kapot gegaan zijn?

voor de rest weet ik het ff niet meer.

nou gister dus naar dirty dancing geweest en ik vond hem wel mooi maar niet geweldig maar dat ligt waarschijnlijk aan dat ik er al heel veel gezien hem musical ben echt fan. maar soms zit je echt inde musical en dan beleef je het ook echt, en dat had ik niet bij deze niet dat het niet leuk was maar niet de beste als jullie snappen wat ik bedoel.

voor de rest heb ik ook mijn eisprong gehad dus nu maar hopen dat het weer goed komt maar moet 28 april naar de gyn dus heb er nu wel meer vertrouwen in dat ze in ieder geval er iets aan gaan doen en gaan kijken wat ik heb...

BIEB: jij had toch ook al een keer een miskraam gehad zou het daar niet van zijn dat zure slijm?????

misschien tot vanavond liefs anoeska

Hey meiden,

Happy: Van harte gefeliciteerd!
Rimke: Fijn zeg dat alles goed is, super!
Bieb; Jeetje, balen zeg. Ik heb inderdaad wel ooit van vijandig slijm gehoord, maar dat is zeker iets anders? Maar kan het ook zo zijn dat je slijm nu 'tijdelijk'zuur is, of is dat dan steeds zo? En als je deze maand niet kunt spoelen, is er dan wel een kans dat de zaadjes er doorheen kunnen of eigenlijk niet?

Oja, ik zal jullie nog een klein geheimpje vertellen: ik ben vandaag jarig.

April

Terug
Bovenaan