goeiemorgen meiden
Happy: wat lief van je vriendinnen zeg dat ze iets voor je hebben georganiseerd voor je verjaardag ik ben heel erg benieuwd,
bieb; ik heb nog nooit zo'n samenlevingstest gehad hahah maar ik kijk nergens meer vanop met die gyn van mij, ik moet een dinsdag heen en dan ga ik het even ter sprake brengen, hij zal wel weer zeggen je loop veel te snel op de zaken vooruit, pfff ach effe afwachten
kleintje; balen meid dat het niet allemaal voorspoedig gaat met je cyclus, hopelijk komt er snel verandering in waarom ga je niet eerder naar de gyn toe?
nou ik ga een beetje bang worden dat ik deze maand weer geen eisprong krijg, ik heb wel die pijn zeg maar en die had ik vorige maand niet en toen had ik dus geen eisprong maar mijn temperatuur zegt op dit moment nog niet van hij komt en ik zit nu al op dag 18 misschien morgen maar anders dan weet ik het niet meer hoor pfff
Joey was gisteren de hele dag een beetje pieperig en hangerig, en gistermiddag hebben we lekker met z'n tweetjes gewandeld maar toen we thuis kwamen dacht ik ik ga toch even je temperatuur opmeten die was bijna 39 graden, heel vreemd arm kind mankeert de laatste tijd vanalles zeg, hij ligt nu nog te slapen en ik ben benieuwd hoe hoog zijn temp zometeen is
o ja ik ga dat topic even lezen waar jullie het over hadden
xxx linda