klusbabes 22

@kleintje: nu je het zegt herinner ik het me weer. En nu hopen dat je gauw zwanger bent. Gebruik je ovu-sticks ivm je onregelmatige cyclus of ben je heel lang veel aan het klussen?

goeiemorgen meiden

Happy: wat lief van je vriendinnen zeg dat ze iets voor je hebben georganiseerd voor je verjaardag ik ben heel erg benieuwd,

bieb; ik heb nog nooit zo'n samenlevingstest gehad hahah maar ik kijk nergens meer vanop met die gyn van mij, ik moet een dinsdag heen en dan ga ik het even ter sprake brengen, hij zal wel weer zeggen je loop veel te snel op de zaken vooruit, pfff ach effe afwachten

kleintje; balen meid dat het niet allemaal voorspoedig gaat met je cyclus, hopelijk komt er snel verandering in waarom ga je niet eerder naar de gyn toe?

nou ik ga een beetje bang worden dat ik deze maand weer geen eisprong krijg, ik heb wel die pijn zeg maar en die had ik vorige maand niet en toen had ik dus geen eisprong maar mijn temperatuur zegt op dit moment nog niet van hij komt en ik zit nu al op dag 18 misschien morgen maar anders dan weet ik het niet meer hoor pfff

Joey was gisteren de hele dag een beetje pieperig en hangerig, en gistermiddag hebben we lekker met z'n tweetjes gewandeld maar toen we thuis kwamen dacht ik ik ga toch even je temperatuur opmeten die was bijna 39 graden, heel vreemd arm kind mankeert de laatste tijd vanalles zeg, hij ligt nu nog te slapen en ik ben benieuwd hoe hoog zijn temp zometeen is

o ja ik ga dat topic even lezen waar jullie het over hadden

xxx linda

ik heb vandaag besloten om helemaal niks te gaan doen hahaha, ik zit nu nog op pyjama en dat is al helemaal niks voor mij maar ik dwing me zelf hahaha, joey had vanmorgen gelukkkig geen koorts meer maar ik blijf evengoed even thuis vandaag, ik ga zometeen met joey even douchen dat vind ie sinds kort leuk, eindelijk hahaa, in bad gaan heeft ie nooit geen problemen mee gehad maar douchen dat vind ie al vanaf zijn geboorte vreselijk

xx

Hey meiden,
Ik ben er ook eventjes! Alles goed met jullie?

Linda; lekker toch een luie dag, jij doet volgens mij altijd behoorlijk veel, dus je hebt het verdient hoor.

Sterretje; Wat staat er vandaag voor jou op het programma? Enne, vertel, waar denk je dan dat ik woon.................

April

Oh dat zal nu ook wel goed zijn om de koorts wat te laten zakken. Had je de temp. nog gemeten?
Trouwens je had nog strijk liggen, kun je die vandaag doen, toch?
Ik ga denk ik zo even kijken om de ster in mijn voorruit te laten repareren, maar dan moet ik eerst de verzekering bellen.

@april: nieuwsgierig nijlpaardje. Heb je een bosatlas? Zoek eens op welke gebieden zand bevatten.

Tja, ik heb denk ik van alles op de planning, maar eerst de ruit en ik weet niet hoe lang dat gaat duren.

Terug
Bovenaan