klusbabes 22

ha happy nu snap ik waarom dat je daar zoveel zit haha
gezellig werk zeg.....

groetjes anoeska

sterretje: wij eten normaal altijd om 12 uur in de middag omdat mijn man ook in volendam werkt en daar is het nog de gewoonte dat iedereen tussen 12 uur en 1 uur pauze heeft, in iedergeval alle bedrijven en magazijnen dus vandaar dat wij om 12 uur warm eten en dat vind ik helemaal niet erg want dan eet ik meer als dat ik om 6 uur warm eet,

rimke; zo he jij hebt een heleboel gepoetst zeg pfff en je had nog wel geen zin haha, en fons doet dus helemaal niks, mijn tom ook niet maar het is op zich ook niet echt een rommelmaker, maar ja nou ben ik ook wel een persoon die alles achter zijn gat aan opruimt haha dat doe ik ook altijd bij joey
mijn vader ruimt niks op als die bij mij oppast dus als ik dan op woensdag en vrijdag om 12 uur thuis komt kan ik eerst een uur alles opruimen want ik kan echt niet tegen rommel hahah

ik ben er ook weer vandoor ik ga zometeen kaarten met 2 meiden, 2 vriendinnen die zijn ouder dan mij maar die ken ik al zo lang altijd wel gezellig

iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga werken lees ik alles bij

xxx linda

Rimke; lekker geschrobt meis. Sja, hier ook ook, elke keer is het weer een zwijnenstal. Was er maar een uitvinding dat je niet elke dag   hoefde te  stofzuigen of poetsen of wat dan ook.....

K*T, apotheek vandaag niet gebeld....balen. Nouja, ik zal vast morgen geen eitje meer hebben, dus helaas pindakaas. Ik ga voor zekerheid vanavond nog wel even klussen hoor, haha
Morgen naar arts, weet niet precies waarom,. want ik heb niet kunnen spoelen. Volgens mij gaat hij nu kijken of eitje nu gesprongen is

Heb wel besloten om op soll.gesprek te gaan. Enne ik vindt sfeer en de leuke collegas ook erg belangrijk, maar als ik ervoor kies om t niet te doen, weet ik toch niet wat ik mis haha. nee, maar het werk klinkt niet erg leuk, beetje saai, en ik zoek juist afwisselend werk. Nouja, zie t morgen wel
Heb wel; vandaag 2 leuke vacatures gezien bij uitz,bureau, dus mijn CV sturen ze door. Ben trouwens vorige week afgewezen voor vacature bij bedrijf hier vlakbij, helaas.
Heb ook nog niets gehoord van dat uitz.buro voor vacature van intercedent, zal morgen eens bellen

Zo lekker lui desp. housew. kijken.

Pip, waar ben je? Ben je een wereldrit aan t rennen???

tot morgen ladys!!

hoi meiden,

ff snel want ben heel moe en stront sago, want had desp. housewives opgenomen op de hard disk en verwijder ik hem perongeluk. nou als je zwanger bent niet zon goed idee. man ik ontplofte zowat.

verders was de gym wel leuk. ff wennen , zag geen bekenden ofzo. wat gepraat en een beetje simpele bekken en rug oefeningen gehad. volgende keer meer.

zag dat iedereen een beetje met dat huis houden zit, voornamelijk als er katten rond lopen he. elke dag weer het zelfde liedje . blegg komt me af en toe ook zo me keel uit.

rimke succes met werken morgen., ik slaap ook zo beroerd, maar als me man er uit gaat dan kan ik meestal ff lekker liggen met me 3 kussen languit. dus ik heb het gerluk dat ik nu elke morgen uit kan slapen anders trok ik het ook niet.

emh sorry voor de rest, hem wel ff gelezen, maar kruip me bed in want morgen moet ik redelijk vroeg op. ga ff bij me neefje kijken die moet een sponseloop doen en dan is er een politiehonden demo. daarna naar de markt met me moeder en zusje. en dit allemaal op de fiets. zo he ik ga nog gezond doen, ja want ga sávonds ook nog een lekker vers visje eten.

slaap lekker.

xx bambi

Hahaha, volgens mij zijn we elkaar aan aan het steken met al onze klussen. Eerst Linda, toen bieb en nu is bijna het hele forum aan de schoonmaak en taken.

@rimke: dus jij slaapt ook al zo licht. Kan daar van komen. Ik heb zelf eerst nog een tijd op mijn rug kunnen liggen, maar dat ligt ook niet fijn meer. Ik herken ook dat de kleine trapt. Als ik me momenteel omdraai is het voor de kleine volgens mij een kermisattractie. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt. In ieder geval succes met je dienst morgen.
@linda: maar eet dan iedereen in Volendam warm in de pauze of is dat toevallig bij jullie zo?
@bieb: tja, dat het werk leuk is is ook belangrijk. Ik geef je ook gelijk dat je nu echt goed te werk gaat. Ik bedoel: beter nu goed geregeld dan over een paar maanden weer een nieuwe baan moeten zoeken. En als je er niet teveel last van hebt in je portemonnee is het nu ook lekker rustig om je bruiloft te regelen, steeds naar het ziekenhuis te gaan en rustig dé baan te zoeken.
@jacqy: vergadering van vereniging van eigenaren, neem ik aan.

@bambi: zit het weer niet mee meid. Tja, het zijn toch de hormonen. Alhoewel ik ook zou balen als ik een aflevering gemist heb. Is die niet op internet te bekijken?
@anouska: het lijkt alsof happy niet veel werkt, omdat ze het er erg naar haar zin heeft en buiten werktijd om ook vaak in het café is. Volgens mij zit ze er nog elke dag als ze verlof heeft  (maar happy, ik kan het me voorstellen.)

Nou, ik had uiteindelijk nog veel telefoontjes en nog even op visite bij iemand geweest, dus mijn portie sociale contacten heb ik toch weer gehad voor vandaag. Nog gekookt en een boel gestreken. Echter met al die babykleding en lakens was het zoveel dat ik op een gegeven moment ivm rugpijn moest stoppen.

Zo nou, dat was een zeer korte nacht. ( 2 uurtjes slaap) Ik ben om 3.15 naar de wc geweest en sindsdien een uur gedraaid. Toen was ik het zat. Ik ben dus maar weer verder gaan strijken, afwassen, een handwasje en wat opruimen. Heel stom maar sinds een dag of 3 kan ik niet meer op mijn linkerzij liggen, dus ben ik steeds mijn rechterzij aan het belasten. Op een gegeven moment ligt dat ook absoluut niet lekker meer. Ach ja, ben nu aan het ontbijten en manlief zal straks wel beneden komen. Tegen die tijd zal ik hopelijk zo moe zijn dat ik vanzelf in slaap val.

@bambi: ik las een artikel in "kinderen" over stemmingswisselingen en het emotionele komt blijkbaar door het hormoon progesteron.
@rimke: bij de "kinderen" zat een bijlage over kinderkamers en de nieuwe trend van 2008 wordt: ROOD. Er staan ook leuke ideeen in, dus wie weet heb je er iets aan.
@pip en kruimels: dames waar zijn jullie? Ik begin me lichtelijk ongerust te maken.

goeiemorgen meiden

Bambi; de hormonen spelen weer op las ik , dat is heel erg vervelend en vooral voor jezelf, en veel plezier vandaag bij de sponserloop van je neefje en op de markt met je ma en zusje

sterretje; jeetje meid je hebt niet veel geslapen vannacht en je hebt alweer een hoop werk gedaan zeg, hopelijk val je straks nog eventjes in slaap
en wat dat eten betreft hier tussen de middag, zeker 90 % van de mensen hier in volendam eten dan om 12 uur warm hahaha is gewoon echt nog van vroeger want ik weet niet beter dan voordat ik buiten volendam ging werken dat we om 12 uur warm aten haha

Bieb; succes vandaag bij het sollicitatiegesprek en wie weet is dit de baan van je dromen zo onverwacht, we horen wel hoe het is afgelopen

kruimels en pip: waren zitten jullie ik mis jullie??

Nou ik ben bang dat ik weer geen eitje heb gehad deze maand me temperatuur doet een beetje hetzelfde als de vorige maand en ik heb er best wel de pest in zeg, ik zal een dinsdag zeggen dat ik wil dat ie weer effe er naar gaat kijken

ik ga me klaarmaken om naar me werk te gaan
iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxxx linda

Terug
Bovenaan