Rimke; lekker geschrobt meis. Sja, hier ook ook, elke keer is het weer een zwijnenstal. Was er maar een uitvinding dat je niet elke dag hoefde te stofzuigen of poetsen of wat dan ook.....
K*T, apotheek vandaag niet gebeld....balen. Nouja, ik zal vast morgen geen eitje meer hebben, dus helaas pindakaas. Ik ga voor zekerheid vanavond nog wel even klussen hoor, haha
Morgen naar arts, weet niet precies waarom,. want ik heb niet kunnen spoelen. Volgens mij gaat hij nu kijken of eitje nu gesprongen is
Heb wel besloten om op soll.gesprek te gaan. Enne ik vindt sfeer en de leuke collegas ook erg belangrijk, maar als ik ervoor kies om t niet te doen, weet ik toch niet wat ik mis haha. nee, maar het werk klinkt niet erg leuk, beetje saai, en ik zoek juist afwisselend werk. Nouja, zie t morgen wel
Heb wel; vandaag 2 leuke vacatures gezien bij uitz,bureau, dus mijn CV sturen ze door. Ben trouwens vorige week afgewezen voor vacature bij bedrijf hier vlakbij, helaas.
Heb ook nog niets gehoord van dat uitz.buro voor vacature van intercedent, zal morgen eens bellen
Zo lekker lui desp. housew. kijken.
Pip, waar ben je? Ben je een wereldrit aan t rennen???
tot morgen ladys!!