klusbabes 23 !!!

even snel,

Sterretje, mijn cyclus was e afgelopen 3 maanden vrij redelijk.. 21, 33, 32, 34

Maar heb me ei ook helemaal niet gevoeld deze maand en de afgelopen maanden wel..

NU zit ik op dag 43.. Ga toch zo maar even de HA bellen.. voor volgende week vrijdag.. want moet er zowiezo toch naartoe voor me bloeddruk..

xxxx mamoetje

@mammoetje: Dat is idd vreemd. Misschien heb je een cyclus overgeslagen? Maar goed om toch even langs de ha te gaan.

Zo weer een strijkje gedaan, nu even klaarmaken om te gaan wieberen.

hallo meiden

mamoetje; balen meid weer negatief, laat inderdaad die ongi dan maar komen dan weet je waar je aantoe bent, heel veel plezier dit weekend meid

sterretje; aan mijn temperatuur kan ik zien of ik een eisprong heb gehad of niet, voor mijn eisprong is mijn temp meestal 36,6 36,7 en als ik dan me eisprong heb 1 dag 36,1 en nu is ie steeds laag en dat klopt niet, vorige maand zag me temperatuur er ook zo uit dus ik ga er maar vanuit dat me ei weer niet op visite is geweest

rimke; kijk het inderdaad nog maar een paar dagen aan want steeds harde buiken met werken is ook niet goed, en fons neemt de laptop weer 4 dagen mee, dan weten we dat want anders hadden we je voor vermist opgegeven hahah , geniet lekker van je vrije dagen

ik ga zometeen lekker stokbrood met kruidenboter eten daar heb ik nu al een paar dagen trek in en nu ga ik het eten ook hahah

xxxx linda

ff snel weer lijk happy wel
maar battetrij is bijna leeg van laptob

ik heb een giller mijn collega die had mee gedaan aan een prijsvraag en nu heeft ze een kinderwagen buggy gewoonen van quinny waar je ook een maxi cosi op kan zetten, echt super leuk en die heb ik gekregen vasn haar. lief he...

straks kom ik ng wel het volledige verslag brengen..

doei doei

mamoetje echt raar joh van je cycles

ZO, nageltjes weer bij gewerkt,

De assistente zei dat ik maandag moet terug bellen als ik nog neit ongie ben.. Dus we zien het wel..

Ga nu ECHT me spullen inpakke.. hihi veeeel te laat..

xxxx Mamoetje

He meiden!

Kom even snel buurten, weer een drukke avond voor de boeg!

Sterretje, om dan eindelijk antwoord te geven op je vraag... yep ben na mijn stage nog een keer terug geweest op Curacao! Heerlijk!!! Wil nog veel vaker eigenlijk ! hahha
Je bent lekker bezig zo te lezen! Heb je nog veel op je lijstje staan?

Anouske, wat gaaf dat jij die kinderwagen mag hebben zeg! Echt super!

Linda, balen meid dat je denkt dat je weer geen eisprong hebt gehad! Als ik jou was zou ik eens stevig in gesprek gaan met je gyn! Want het is toch rotzooi dat je binnenkrijgt!

Mamoetje, schiet niet op he?! Weer een nega test! Laat die ongie nu maar komen!

Ben er weer vandoor! Zo even naar mijn broertje!

Fijne avond allemaal!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan