klusbabes 23 !!!

@jacqy: wel een fijn gevoel als je porties kan invriezen. vooral handig op die dagen dat je niet al te veel tijd hebt om te koken. Trouwens, ik vraag dit nu voor de 3e keer, maar misschien lees je er steeds over heen. Ben je na je stage ooit nog naar curaçao geweest?
@april: ik zou de echo afwachten voor de ligging. Laatst zei ik dat de beentjes links lagen en de rug rechts, vertelt de vk me net het omgekeerde, maar toen ze  vervolgens de echo maakte bleek ze t niet goed gevoeld te hebben. Had jij trouwens niet ook de placenta van voor? Volgens mij is het dan helemaal niet zo makkelijk te voelen.

Zo, ik ben nu echt bekaf. Ik moet straks nog 1 machine was ophangen en dan zijn op een paar dingen na alle baby-kleren gewassen. Morgen nog op visite en een verjaardag, maar eerst uitslapen denk ik.
Ik ga nog even voor de buis hangen.

wat ik zeggen wou.

sterretje je heb wel degelijk nesteldrang,ik weet niet of je dat door heb hahaha, maar een zwangere van 36 wk moet niet op een trapje staan ramen lappen en al helemaal geen trappen dweilen, dus laat dat verfen maar uit je hoofd, die is geloof ik op hol geslagen hahaha. ik word al moe als ik aan al je klussjes denk hihih. miss komt het bij mij ook als ik zover ben, maar meot er nu echt niet aan denken.

hier merk ik dat ik naarmate ik moeier word ook meer sago word. dus aan het eind van de dag kan ik niet zo veel meer hebben.

de babykamer is helemaal af behange nu. was ie van het weekend al, maar nu zit de band erop. ben er helemaal blij mee.

heb vanavond ook me buik zien bewegen, de baby was druk aan het schoppen, normaal wrijf ik dan over me buik, maar keek er voor de verandering ff naar, hahaha, ik zag een hele bobbel. had niet verwacht dat al te zien, omdat ik vrij stevig van mezelf ben dacht ik dat niet te zien, er zit tenslotte wat eigen vet voor hahaha, maar me kindje ligt erg ver voor denk ik.

heb spontaan erge trek in een choco muffin en het kan me niet schelen hoe laat het is, ga hem nu opeten.

xxx bambi

@bambi: de trap dweilen werd soms vermoeiend, maar dan ging ik gewoon een trap lager zitten. En de ramen waren maar 2 kleine ramen, niks bijzonders verder. Nesteldrang? Meer een race tegen de klok om mijn lijstje af te krijgen. Ik heb er toch alweer 2 weken verlof op zitten nu. Nou, die trap verven zou ik echt klaarspelen. Die heb ik altijd zittend gedaan, dus zie niet zo 1,2,3 een probleem. Als ik maar niet té veel op een dag doe en voldoende rust tussendoor.
Weet je wat het is? Hoe meer je poetst, hoe meer je ziet wat niet gepoetst is. Trouwens heeft je mannetje alleen behangen of heb je nog meegeholpen? Wel fijn dat dat nu af is. En nu? De meubels uit de opslagruimte? Dat is echt leuk, dan krijgt het echt vorm.

goeiemorgen meiden

ik heb er officieel de mega pest in, ik ga er wederom vanuit dat ik weer geen eisprong heb gehad, me temp blijft laag, dus heb ik weer een maand die kutclomid geslikt, sorry voor mijn woorden, of me temp moet van het weekend omhoog schieten maar dat verwacht ik niet meer
zo dat is eruit

Het was rustig hier gisteravond zeg

Mamoetje: hopelijk krijg je je ha vandaag te pakken, en heel veel plezier met het weekendje weg meid ga lekker genieten

sterretje; je bent in ieder geval behoorlijk bezig meid, je lijstje zal wel een eind opschieten nu

bambi: fijn dat het ook gezellig is geweest met je vriendin je zag er zo tegenop, moet je na gaan dat viel weer mee, en de sponsorloop is gezellig geweest las ik en het behang op de kinderkamer zit erop nou de meubels erin en dan is het klaar heerlijk

Onze voetbalclub de FC Volendam kan vandaag promoveren, het zal mij benieuwen, als ze wel doorgaan dan is er morgen groot feest dan gaan de spelers in een boot op wielen over de dijk met keiharde muziek en dan is heel volendam uitgerukt naar die route om te klappen voor de jongens, nou ik niet ik geef niks om voetbal, en weet je wat zo jammer is, als volendam kampioen mocht worden vanavond dan zijn ze volgends seizoen weer gedegradeerd want volendam kan toch niet van ajax of az of wat dan ook winnen, hahahaah lekker optimistisch ben ik he hahaha

ik ben er vandoor meiden , ik ben er vanmiddag nog wel eventjes
iedereen een fijne dag

xxxx linda

Hee meiden ff snel, want ga daan zo wegbrengen naar de chreshe..

HEb vanochtend getest en negatief.. Dan hoop ik echt dat mijn ongie snel komt!!

Zit t twijfelen of ik de huis arts zal bellen of niet.. Ga daar   nog even over nadenken.. Hij kan nu verver ook niets doen dan zo'n urine test.. uitslag van een bloedtest duurt langer..

Meiden tot zo noog even voor ik wegga (half 4)

xx Mamoetje

Goeemorgen!
Ik heb gisteravond overleefd, maar wel met wat harde buiken................daar hou ik niet zo van dus ik kijk  het even nog een paar diensten aan en dan ga ik eens even overleggen. Gelukkig nu drie dagen vrij!
Gister bij de vk was alles prima, en dan sta je ook zo weer buiten!
Fons gaat vanmiddag voor 4 dagen weg, en neemt de laptop mee, dus ik moet dan naar zolder, dus ik zal er niet zo heel vaak zijn het weekend!

Mamoetje: wat een narigheid zeg, laat dan die ongi maar komen!
Linda: wat klote zeg, geen eitje.........wat ontzettend waardeloos voor je.......wie weet komt hij nog.....ik duim voor je!
Phoebe: wat ben jij verwend joh! leuk hoor, en die vakantie schiet ook al aardig op!!!
STerretje: poetsvrouwtje!!! Dan gaat zo'n verlof toch nog snel he?? Is goed om te horen, want dan kan ik daar ook rekening mee houden!!! hahahaha!!!
Meiden, ik ga zo even onder de douche en dan ben ik er vanmiddag nog eventjes!!!

Kus!!!

@linda: hoe weet je dat je geen eitje hebt gehad? Is dat omdat je er geen gevoeld hebt? Jouw gyn. maakte ook geen echo om dat te bekijken, of wel? Ik las dat ze dat laatst bij bieb wel deden.
@mammoet: wat vreemd, hoe is je cyclus nou gelopen de laatste paar maanden? Oh ja en veel plezier dit weekend.
@rimke: In het begin gaat het traag, maar als je op je lijstje hebt staan: babykleding wassen en je bent alleen daar al een dag mee bezig en dan nog een hele dag met strijken, ja dan gaat het snel, hihihi.

Ik ga zo de was maar binnenhalen en maar beginnen met strijken. Helaas is het vandaag bewolkter dan gisteren, dan ziet het er al meteen een stuk anders uit. Verlof mét zon gaat namelijk ook sneller dan verlof zonder zon.

Terug
Bovenaan