klusbabes 23 !!!

he phoebe!
Zo, jij bent inderdaad lekker verwent! En dat statief kun je mooi gebruiken als je foto's gaat maken op die bruiloft! Gaaf hoor allemaal! Wanneer ga je trouwens naar Curacao?

hey jacqy, ik mag echt niet klagen he....

We gaan 23 mei weg, 16 dagen.... ik heb er zo verschrikkelijk veel zin in!
De reis is op aanvraag beboekt, dus het blijft nog even spannend of hij doorgaat.
We horen dan binnen 3 tot 5 werkdagen, dus uiterlijk dinsdag....
Ik heb wel moeten smeken bij me vriendje, want het kost echt een hoop geld, maar hij is uiteindelijk overstach gegaan, en we hopen dat het onze laatste vakantie samen is.

Liefs Phoebe

hey meiden

bieb: nou meid ze waren helemaal enthousiast over je commercieel inzicht papier, nou afwachten maar meid, maar daar werken lijkt je wel wat??, en je hebt lekker in de tuin gewerkt en gezeten haha heerlijk, succes met je vriendin helpen verhouzen

phoebe: jeetje meid je bent echt verwent heerlijk hahaah en hopelijk mogen jullie volgend jaar met zijn drieen op vakantie

bambi: hoe was de sponserloop?

april; morgen op de echo kunnen ze zien of de baby is gedraaid of niet, hopelijk van wel want binnnekort is daar de ruimte niet meer voor en dan gaat de vk de baby draaien
en fijn dat alles goed was

zo de kinderverjaardag was gezellig joey heeft de hele middag daar buiten gespeeld ik ging wel af en toe buiten kijken of ie nog in het zicht was maar dat ging helemaal goed, nou voor de rest geen nieuws hier, ik heb nog eventjes aan me man vermeld dat of ie nou moe is of niet of geen zin heeft dat ie dan pech heeft want vanavond moet ie echt verplicht klussen hahaha

xxxx linda

Hee meiden,

Phoebe: Wat een leuke kadotjes.. Is dat jaartje ouder worden toch ergens goed voor..

April: Gelukkig lijkt alles goed.. hopen dat het nog een beetje draait..

Linda: Zozo een hoop sensatie in jullie kleine dorpje..

Ben de rest even kwijt..

Mijn dokter is van 9 tot 12 bereikbaar.. en ik heb om rond half 11 pauze dus probeer dan te bellen.. me volgende pauze is pas om kwart voor 1.. Ik heb het aan het einde en begin van mempauze aleebei 2 keer geprobeert maar hij was telkens in gesprek.. Ik ga morgenochtend gewoon weer bellen.. Moet er zowiezo toch naartoe of ik nou ongie wordt of neit..

Ben daarnet nog even naar de kruidvat geweest om zo'n goedkope test te halen.. die was op.. dus ik heb er nu 1 gehaald ook van kruitvat maar dan waar je neit in een potje moet plassen.. Die ga ik morgenochtend doen.. Weet even niet wat ik moet denken.. NOrmaal heb je wel een gevoel van nou die is negatief.. maar ik zit de hele dag volgens mij wel/ ohnee toch neit.. ik zie het morgen ochtend wel..

Ga me tas zo maar eens inpakken.. En even langs me moeder om de sleutel af te geven..

xxxxx Mamoetje

mamoetje: spannend meid morgen weer testen, en hopelijk krijg je je ha te pakken

meiden ik ben er vandoor ik lees morgen voordat ik naar me werk ga weer bij

iedereen een fijne avond en tot morgen

xxxx linda

hoi meiden,

veel geklets geen zin en tijd om overal op te reageren.
drukke dag gehad en ook gezellig. vanmorgen de sponser loop en vanmiddag toch erg gezellig geworden met die vriendin . we hadden veel om te kletsen.
nu gtst kijken en daarna een leuke film. miss kom ik laters buurten.

denk aan iedereen.

xx bambi

@mammoet: ik hoop dat je de ha morgen wel te pakken krijgt.
@phoebe: wat een leuke cadeaus en nog even en je zit in hert caribisch gebied heerlijk.
@linda: joey vond de verjaardag wel leuk zo te horen.
@bambi: jij hebt t gelukkig ook naar je zin gehad.
@bieb: ja, zo'n tuin daar gaat die eerste paar keer behoorlijk wat tijd in zitten. ik vind het meestal wel ontspannend als t mooi weer is. Ik mag nu echter niet met grond werken en op mijn knieen gaan is nu ook niet zo makkelijk. ramen wassen, hihihi, ik heb nog genoeg strijk liggen na 5 machines baby-was.

Terug
Bovenaan