klusbabes 23 !!!

@anouska: bofkont, zomaar een kinderwagen. Is het de buggy of die met de wieg?
@linda: En je gyn. gaat uit van jouw gegevens en onderzoekt verder niets. Sorrry dat ik hierover blijf doorzeuren, maar als ik kon kwam ik je zo halen om je ergens anders een second opinion te laten doen. Ik vind persoonlijk dat die man je te kort doet en daar kan ik niet tegen.
@jacqy: Inderdaad heerlijk. Ik wil er zelf ook nog naar toe. Je moet eens een keer naar Aruba, ook zo'n mooi eiland, klein, maar zoveel verschillen in landschap.
Je vroeg me of ik veel op mijn lijstje had staan. Ik moet alleen nog de babywas strijken, een koffer klaarleggen met spullen voor een evt. ziekenhuisbevalling en spullen klaarleggen voor een thuisbevalling. Dat laatste heeft echter pas komende week zin, want vanaf week 37 mag ik pas thuis bevallen. De overige dingen kan ik altijd doen, maar staan op mijn dagvullinglijstje. Als ik dat nl. niet heb wordt ik helemaal gek en ja, dat zijn een hele lijst met dingen.
@mammoet, amusé vous!

Nou, gewieberd en nu nog even genieten voordat ik weer ga wieberen. Heerlijk weer, helaas heb ik de tuinmeubels nog niet gepoetst.

April,fijn dat alles goed was, alleen moet de baby zich nog draaien geloof ik?

mamoetje: nog steeds neg getest. Ben je nu al weg? Trouwens als je wel pos. had getest had je dit weekend ook niet kunnen drinken, dus wat dat betreft...heb je al smoesjes bedacht?

Zo, hele dag vriendin geholpen met verhuizen. Eerst container leeg met opgeslagen spullen. binnen 1,5 uur leeg, daarna uitgeruimd enzo. ben   nu even thuis , even de katten eten geven. Was niet van plan om zo lang te blijven maar haar schoonmoeder had speciaal voor iedereen eten gemaakt. En tussen de middag lekker broodje kroket gegeten, hmm dat is af en toe wel lekker.
Vriendje is nu even bij broer aan de overkant, even wat spullen halen en dan gaan we weer, eten en dan niet te laat naar huis.
Vriendje moet morgen weer werken. Ach hij heeft gisteren loon gekregen, en die overuren tikt behoorlijk aan!

Dames tot vanavond of morgen!!!

nou hier ben ik dan ff, want ik moet leren voor mijn moter theorie en was helemaal vergeten dat ik maandag al op moet en morgen en zondag heb ik geen tijd morgen werken en zondag 2 verjaardagen en met mijn moeder en zus pannenkoeken gaan eten.

nou dat van die kinderwagen dus:
een tijd geleden stond er schijnbaar in de veronica gids een bel & win actie dit had mijn collega gezien en er stonden dingen in op het gebied van kinderen wagens en zo en buggy.
ze had dus gebeld met de gedachte oh dat is leuk voor anoes  en kreeg 2 weken geleden een sms dat ze een prijs gewonnen had en dat ze haar naam adres en woonplaats moest door sms-en voor het toe te sturen, maar nou is zij zo iemand die heel vaak dingen wint dus ze belde naar mij en ze wist in eerste instantie niet meer dat ze had mee gedaan en toen dacht zo o ja voor die kinderwagen, zij dacht dus een complete.
maar goed nou was ik gister bij haar ( zij is 50 en een tweeling van 12 dus die hebben hem nog niet nodig) en toen lag er een brief van de tnt door de bus dat ze het pakketje achter het huis hadden gelegd dus wij rennen loop ik naar buiten zie ik dat het een quinny is dus ik zeg oooh het is een quinny open gemaakt en nou is het een groene buggy waar je ook een maxi cosi op kan zetten maar geen reiswieg. dus heb ik hem aan me moeder gegeven dat ze die kan gebruiken en dan hoef ik niet heel de tijd te slepen met die wagen. handig toch.\
dus heb vandaag heel de dag grapjes lopen maken dat ze ooit iemand gekent hebben die al een kinderwagen heeft en nog niet zwanger is.........
dus het was een gezellige boel vandaag maar het is in ieder geval de quinny zapp ga zo nog wel ff kijken of ik hem hierop kan krijgen, maar dat zal wel niet....

voor de rest heb ik heel veel kleren gekocht voor me man en een broek en 2 truitjes voor mezelf van g-star en bjorn borg uit de handel.... super leuk voor me man een vest 3 shirts van g-star en 2 van pall mall. super mooie kwaliteit... ben er echt blij mee.....

nou ga nog ff kijken of ik die kinderwagen-buggy kan plaatsen

heb geen bal zin om te leren

liefs anoeska

sterretje: je vraag is nu duidelijk denk ik he

hey meiden

anoeska; succes met het leeren voor je moter theorie, probeer evengoed nog een beetje te leren van het weekend ook al heb je het erg druk,

bieb; je vriendin geholpen met verhuizen, wel leuk van haar schoonmoeder dat die voor eten heeft gezorgd, altijd leuk, en is je vriendin nu helemaal op stel?

sterretje; je zeurt niet hoor over mijn gyn, Ik moet een dinsdag dan op controle komen en dan heb ik me temperatuurkaart mee, en dan ziet hij ook hoe of wat, maar dan moet ik daarna bloedprikken op progestoron en aan de hand daarvan kan ie ook nog zien of ik me ei misschien evengoed wel of dus niet heb gehad, maar als ik hem nu dus weer niet heb gehad, dan ga ik janken ook daar misschien dat dat wat geeft hahaa, nee ik moet het nog eventjes afwachten

ik ben vanavond alleen thuis, me man gaat voetbal kijken met vrienden, naar de spannende wedstrijd Volendam- ADO den haag, zal mij benieuwen

meiden ik ga even een broodje eten, ik ben er vanvond nog wel evenjtes

xxx linda

Hey meiden,
Nou gisteren bij de VK was alles dus goed, alleen dacht ze dat die kleine in stuit lag. Vandaag bij de echo bleek dat de niertjes helaas nog vergroot zijn. Ik baal er wel van moet ik zeggen. Ze mogen max 5 mm zijn en de hoogste meting was 6.3. Ze gaat dit doorgeven aan de VK en dan moeten we met haar overleggen. In principe is het advies om preventief antibiotica te geven als de de meting boven de 5mm is, maar zij vond het wel erg dicht in de buurt liggen dus moet de VK beslissen. Ik hoop dat we over een paar weken nog een echo krijgen, want wie weet is het dan wel goed. Ik heb nl geen zin om antibiotica te gaan geven als het niet echt nodig zou zijn. Maar goed over 2 weken moeten we terug naar de VK, dus dan zullen we wel gaan overleggen hoe of wat. Verder bleek tijdens de echo dat de kleine toch met het hoofdje beneden ligt!

Nou verder echt een klote dag, heb afgelopen nacht echt maar 3 uurtjes geslapen, en mijn mannetje heeft vandaag een ongelukje gehad met de auto. Tegen een paaltje aangereden, dus links voor zit de auto behoorlijk in elkaar, bah!

April

hey april: gelukkig ligt de kleine wel met zijn/haar hoofdje naar beneden, maar wel balen dat die niertjes nog vergroot zijn, even afwachten wat de vk nou gaat zeggen, en inderdaad hopelijk is het over 2 weken wel binnen de mmeters

zo ik heb lekker me badjas aangetrokken en ik ga ook maar een stukje van de voetbal wedstrijd kijken, ik denk dat het in volendam zometeen heel rustig is hahaha

xxx linda

o april; jeetje daar komt dan ook nog het auto ongelukje bij, jeetje maar over de andere kant gelukkig dat je man niks mankeert zeg, gaat de schade veel kosten??

xxx

Terug
Bovenaan