klusbabes 23 !!!

Wij zijn dus naar het ziekenhuis geweest, ik moest ook bloed laten prikken en ik ben even naar een zwangerschapswinkel hier in de buurt geweest.

Maar sjonge volgens mij kun jij echt trots zijn op jullie schone huisje! Hoe is het eigenlijk met de verbouwingsplannen, jullie gingen toch een stuk aanbouwen?

April

die verbouwing daar beginnen we volgend jaar februari of maart aan, dat zijn de maanden dat me man gewoon vrij kan krijgen we gaan dan 3 maanden bij me pa in huis pfff het wordt wel een mega verbouwing maar het wordt wel mooi,

xx

me vader heeft genoeg ruimte dus dat is gelukkig geen probleem

en de voetbal wedstrijd, Volendam staat nog 1 0 voor, maar RKC die ook speelt staat op win maar volendam zijn doelgemiddelde is beter dus nog even afwachten, ach ik hoop het voor volendam dan is er morgen feest, maar ja volgend seizoen degraderen ze toch weer want ze kunnen toch niet tegen az en ajax enz op

xx

@bieb: weer flink bezig geweest lees ik. Ach ja, ben je voorlopig van je verplichtingen tav je vriendin af. Tenminste als hun huis verder in orde is nu.
@anouska: hé, das leuk een extra buggy voor je ma. Ik zou er toch over na denken of je er niet een wieg voor haalt en een draagbare (lees goedkope buggy, later erbij haalt voor je ma.) Want die krengen zijn toch best duur.
@april: Dus jouw vk meent ook te kunnen voelen hoe de baby ligt en er blijkt niks van te kloppen. Toch triest, want iemand kan daar toch van schrikken als ie denkt dat de baby in stuit ligt. Had jij de placenta nou ook voor? Dat ze het misschien daarom niet goed voelen?
Wat rot van de niertjes, waardoor kan dat?
@jacqy: ja, het is zeker fijn om iets om handen te hebben. Thuis zitten is ook niet alles.

Terug
Bovenaan