hoi
hier een luie bambi vanuit bed.blegg ben helemaal brak. als jullie me kop zien haah.
heb gisteren veeeeeeel te veel gedaan en storte dan ook volledig in, janken, joh heb geloof ik de ogen uit me kop gejankt.
nu gaat het wel weer hoor, maar ga niks doen.
vanmddag de meubels halen, ga wel mee, maar doe niks haha.
heb alles gelezen maar weet niet veel meer.
april, rot dat de niertjes nog vergroot waren, hopelijk nog een echo met beter resultaal.
sterretje weer mega vroeg op pff hoop dat je nog de slaap heb kunnen vatten hoor.
jac, ik doe de kattenbak niet nee. snap het wel , hebdat ook dat het nu moet, maar je meot als je zwanger bent of leren te wachten, hahah geduld. of met handschoenen aan.
mamoetje je bent nu weg op een lekker weekend, mooi weer hoor, en laten we hopebn dat die ongie snel komt.
bieb druk geweest met vriendin verhuizen
linda geen eisprong, balen, hopenlijk sta je je mannetje dindsdag. en blegg wat een gedoe over dat voetbal, maarja feest iswel leuk hahaha
anoeska leuk een buggy van quinny, wou die eerst ook, met kinderwagen erbij dan, maar die ga je toch niet aan je moeder geven voor reserve, gekkie, tenzij je het geld op je rug heb groeien ofzo hahaha. net wat jacqy zegt. de bak erbij kopen en klaar ben je.
ehm sorry ben de rest echt vergeten, ga nog ff verder wakker worden en dan gaat me man zo trainen met de hond en ik verder luieren.
xx bambi