klusbabes 23 !!!

zo, ben een hele stapel pannenkoeken aan het bakken! hihi vind mijn broertje lekker. En hij is hovenier en een fanatieke sporter dus daar gaan aardig wat pannenkoeken in!

Alles goed verder met iedereen?

Lin, snap dat je niet tussen die gekte gaat staan! haha

Liefs Jacqy

hey meiden

sterretje: heb je vanmiddag nog een beetje kunnen slapen?

jacqy: lekker pannekoeken haha, ik lust er maar 2 en dat gaat al met moeite hahah

mijn vader heeft gisteren kippesoep gemaakt en dat gaan we straks lekker eten

xxx linda

he lieverds,

ppfff het is me op het moment gewoon even teveel hoor om mee te lezen en te reageren, heb het even heel snel door gelezen, en zag dat mamoetje weer negatief heeft getest, bah wat kloten!
en linda waarschijnlijk weer geen eitje heeft gehad deze maand.
ik kan het allemaal niet meer onthouden!
hoop natuurlijk dat het met iedereen goed gaat, en zodra ik weer een beetje puf heb dan ben ik er weer hoor.
Moest vandaag werken en ben nu net gesettelt op de bank, ben echt helemaal brak!
vanochtend weer behoorlijk misselijk en overgeven, verder ging het overdag redelijk.
maar ben nu gewoon echt helemaal kapot!
Vanavond lekker helemaal niks!!!!! gewoon lekker bankhangen, heerlijk!!!!
Iedereen een heel fijn weekend, en tot gauw.
dikke kus kruimels

@linda: ja, ben er net weer uit. Heerlijk 2 uurtjes geslapen. Jij aan de kippensoep, jaqcy aan de pannenkoeken, ik aan de hamburgers, mmmmm.
@kruimels: ik dacht al dat je niet lekker was. Over een paar weekjes is het over meid, dan ben je fit en niet meer misselijk.

Ik ga denk ik zo wéér strijken. Van de 5 wasmachines heb ik pas 1,5 gestreken. Ben overigens niet van plan elke keer alles te strijken, maar nu die 1e keer in ieder geval wel.

Kruimels; was je er weer eventjes meid, en nog steeds misselijk en overgeven las ik, hopelijk ben je er over een paar weekjes vanaf

sterretje: fijn dat je toch nog eventjes hebt kunnen slapen, en je gaat weer strijken hahaha,

de kippensoep was weer lekker en vanavond gaan we niks doen, je hebt ook geen fluit op de tv dus ik zie wel waarschijnlijk vroeg ons bedje opzoeken, vanmorgen hebben we nog even onder de douche geklust maar nu gewoon en niet meer voor me ei want die heb ik toch weer niet gehad,

xxxx linda

goeiemorgen meiden

wat een rust hier zeg gisteren de hele dag,
we lagen lekker vroeg in ons bedje om 10 uur maar om 5 uur was ik alweer wakker, en toen ik net weer in slaap was gevallen was joey alweer wakker dus om half 7 zat ik alweer beneden,

om 11 uur hebben we een verjaardag, dus ik ben er vanmiddag weer eventjes

iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Terug
Bovenaan