klusbabes 23 !!!

Jacqy; Oh nee wat klote zeg ik had het zo voor je gehoopt.

Mamoetje; Raar zeg, het lijkt er inderdaad wel op dat je een cyclus over hebt geslagen. Gebruik je eigenlijk ovutesten? Het fijne daaraan vond ik nl ook dat je ongeveer weet wanneer je ongi moet komen.

Hey meiden,

Hier ff kort happy want, zie scheel van de koppijn pfffff. Heb ff vluchtig jullie verhaaltjes van vandaag gelezen maar, heb echt geen puf om te reageren, sorry !!! Las wel dat sterretje het over het zuidwesten had .........hihi waar dan ?????Meiden, gaff plat miscchien tot straks en anders tot morgen ...

Liefs happy

Zo, heerlijk romantisch met zijn tweetjes buiten gegeten.........fonske is nu bij de brandweer en ik hang op de bank, heb even het huis gedaan, vluggetjes, dus mag nu bij gaan komen.
Was vanmiddag even lekker in slaap gevallen op mijn tuinstoel en heb heerlijk een uur gedoezeld! Wat een heerlijkheid is dat toch.
Nu gaat het hier ook zwaar bewolken maar regenen zoals in het zuidwesten bij sterretje, whahahaha, doet het hier nog niet...............

STerretje: bijgekomen lieverd??? Ennuh, even een stomme vraag hoor, maar wat is sex???
Ben van plan om vanavond mijn mannetje maar weer eens blij te maken, die gaat morgen weer weg. Dan zou het zo'n 3-4 weken geleden zijn dat we echte sex gehad hebben, anderhalve week geleden het betere hand en mond werk verricht............zo genoeg details??? Hahahahaha!!

April: meisje hoe is het met jou??

Happy: snel je bedje in met die hoofdpijn van je...........akelig. Bij mij gaat het sinds mijn zwangerschap eigenlijk best aardig met die koppijn.......maar daar heb jij nu niets aan! Beterschap lieverd!

Rimke; Lekker he dat weer! Met mij gaat het eigenlijk best goed hoor, en met jou?

Oja meiden morgen middag hoor ik waarschijnlijk meer over ons kamertje. Ik hoop echt zo dat ie volgende week geleverd wordt. Maar ja het is natuurlijk wel een rare week met die feestdagen, dus ben benieuwd.
Ik heb nu zo ongeveer alles van mijn lijstje gekocht, dus als het kamertje klaar is kan ik tenminste kleertjes gaan wassen.

April

hey meiden

hier ben ik even vlug, want onze laptop heeft kuren en een collega van Tom kan dat verhelpen dus onze laptop gaat even uitlogeren en ik weet niet wanneer ik hem terug krijg  en ik kan niet zo lang zonder jullie

rimke; hahaha dat waren genoeg details hahah en je gaat weer lekker op de bank hangen met je m&m's ? haha

april: volgende week heb je inderdaad een rare week met die feestdagen maar ik zou er evengoed maar even achteraan gaan met het kamertje,

happy; jeetje meid hoofdpijn ga maar lekker rustig aan doen meid

bieb; aan de klus geweest haha en dan wordt je gestoord door te telefoon haha, veel plezier bij de beaty salon vanavond

sterretje: mijn moeder is overleden aan slokdarmkanker, en ik begreep je hoor meid, wat of je neer had gezet over me borst haha

meiden ik ben er vandoor allemaal een fijne avond en ik hoop dat de laptop morgen weer terug is

xxx linda

hoi meiden,

wat een heerlijk weertje weer geweest jammer dat het nu zo hoost.

happy koppijn, balen meid, lekker in bed met een pilletje.
april ik hoop dat je morgen meer hoort van het kamertje hoor
rimke klint weer heerlijk dat eten   van jullie
bieb, leuk morgen ondertrouw, geniet er lekker van samen
linda, doe rustig aan en hou je borst ff in de gaten he
jacqy, wat balen, heeft je ongie nog doorgezet
mamoetje, miss was die sliert van de week wel een innesteling?
sterretje, ons sex gemiddelde ligt op 0 hahaha. we halen x in maand niet.
                          geloof 1.5 week geleden toevallig, maar toenwas het zeker 2      
 maanden geleden
                          zou het indd maar nog ff doen haqhah

kruimels voelt zich nog steeds rot smorgen en veel moe.
pipje al op vakantie?

hier vandaag pas om half 11 me bedje uit. was zo moe van de puf cursus, voor mijn idee al me spieren gebruikt en zon matje ligt echt niet lekker.
vandaag plantjes gekocht en kleren voor me mannetje en voor de baby, me mamma box bij kruitvat gehaald en weer lekker zwitsal mamma spul.
verder last van me darmen, dus ga me lekker op de bank settelen en een filmpie kijken ofzo.
ohja rimke, me beubels staan indd gesopt en al klaar, maar wat een berg wasgoed als dit allemaal gewassen moet worden. pffffff.

nou ga weer.

xxx bambi

Terug
Bovenaan