klusbabes 23 !!!

Hey meiden,

Allemaal lekker genoten van het heerlijke weer?
Wat knappen we allemaal op he van de eerste zonnestralen!
En ik moest gewoon werken.... maar ik heb ff gekeken, tot aan mijn vakantie heb ik geen werkweek van 5 dagen meer!!!!!

Ik begin ook een beetje de kriebels te krijgen, vandaag dag 26..... ik weet dat ik mezelf op dag 28 op de wolk heb gezet, maar als ik naar mijn afgelopen 3 rondes kijk werd ik ongi op dat 23   26   en dag 24.... en nu is er nog niks te bekennen...
Ik moet wel eerlijk bekennen dat mijn temp is gezakt.... was 36.7 naar 36.4 gisteren ook 36.4 en vanmorgen 36.2...... dus ik  ben  toch bang dat ik ongi ga worden.
Nou ja, ik zie het wel, ik ga vrijdag in ieder geval een test doen, dan weet ik wat meer voor  dat ik naar dat vrijgezellen weekendje ga.
Ik heb met mijn vriendje afgesproken dat als ik na de vakantie ongi wordt we naar een arts gaan. Wie weet doet de vakantie wonderen.... en dan is het juni en dat is wat Rimke gependeld heeft....

Jacqy, toch ongie geworden.... shit meid, ik had nog ff hoop omdat je cyclus wat langer duurde....

Mamoetje, bij jou gaat het ook niet lekker he.... niks is zo vervelend als onzekerheid meid. Hou je taai en ik denk aan je.

Buuf, Sterretje en April wonen bij ons in de buurt hoor, dat kan niet anders.
Maar ik ben bang dat we er nooit achter zullen komen......

Kruimels, hoe is het meid, ik zag je ff voorbij vliegen, Ik mis je lange verhalen een beetje.

Bieb, veel plezier morgen met ondertrouw! Maak er een leuke dag van saampies.

Bambi, was  de pufcursus zo zwaar..... hoe zwaar zal het echte werk dan wel niet wezen..... goed oefenen meid!

Rimke, leuk een buiten keuken, heerlijk  he buiten eten. Me vriendje is er niet zo gek op, maar ik zou gerust buiten   de tafel dekken en prakkie eten hahaha

Lin, niet goed hoor als je tiet zo zeer doet, misschien toch ff langs de dokter meid, je weet maar nooit....

Nou, ik ga eens kijken of er nog ienand is....

Liefs Phoebe  

whahahaha, die site is echt goed. Hé pip en kruimels, daarzo in het noordoosten is alles goed droog gebleven tot nu toe. Spier, Hoogeveen, Assen, exloo.

@bambi en rimke: nou ja, zo te horen. Jullie hebben het over weken. Ik had een over een ander tijdslimiet en dan bedoel ik geen dagen. Idd. wat is sex???? Elke keer is er weer iets. Of je bent niet lekker of de baby is druk bezig of je hebt net last van je bekken.
Trouwens ik weet niet of iemand van jullie vocht in de benen heeft, maar asperges schijnen te helpen.

@bambi: de kamer binnen en nu de was doen, begin maar alvast, want de was die ik gedaan had vorige week is nog steeds niet helemaal klaar qua strijken. En uren strijken trek ik niet, dus het is steeds een beetje.
@april: voor jou hetzelfde advies. Stel de kamer is er straks dan kun je meteen de kleren inruimen.
@happy: hoofdpijn, rust lekker uit en wie weet is het morgen weg.
@phoebe: dus bij jou wordt het ook spannend. Ik vind nu ook wel dat er weer eens zwangere klusbabes mogen komen. Maar iwe weet komen jullie wel met zijn drieen terug van vakantie.

jaq, kut zeg dat je toch nog ongi bent geworden, we hadden zo'n goeie hoop op weer een zwangere klusbabe. leef echt met je mee meid! sterkte!

pip, wat ontzettend lekker dat je er even tussenuit gaat naar Denemarken, geweldig zeg.
en ik wil het hele verhaal nog wel even horen hoor van je broer. anders moet je me maar even bellen, of spreken we nog eens af.

lin, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je borsten, maar het klinkt inderdaad of het van het sporten komt. omdat je ook geen bobbeltje voelt.
probeer je niet te druk te maken meid, en als je het niet vertrouwd, naar de dokter gaan he!

phoebe, ik probeer zoveel mogelijk te komen hier.
het heeft absoluut niks te maken met dat ik nu zwanger ben en niet meer aan jullie denk, maar heb soms gewoon moeite om zin in dingen te maken.
wel erg lief dat je zei dat je mijn lange verhalen mist, ik mis jullie ook!

bieb, heel erg veel plezier met jullie ondertrouw morgen en met de ringen ophalen!
hele fijne dag meid!

jeetje ik ben het dus alweer kwijt.......
bij sterretje is alles nog rustig, nog even geduld meisie dan hou je je kleine droppie in je armen.

vandaag een redelijke dag gehad, maar wel vanochtend weer raak en net ook nog bij het tandenpoetsen, bah kan daar gewoon niet tegen dat ding half in m'n keel, haha.
ben wel moe, en morgen moet ik werken tot 13:30, dus lig er lekker vroeg in.
vrijdag vrij en dan zaterdag dan nog een dagje werken.
volgende week heb ik een hele rustige week door al die feestdaagjes, hoef alleen maandagmiddag 5 uur en de vrijdag 8 uur, heerlijk!!!!!
en dan een heerlijk lang weekend, wauw!
werd vanochtend abrupt uit m'n slaap gehaald door een heel hard geluid en ben er nog niet uit wat het nou geweest is.
Roelof was 2 dorpjes verderop met de auto, dus die weet het ook niet. het was een hele harde klap ofzo, als van een explosie of onweersklap ofzo??? beetje vaag he.
achteraf denk ik dat het misschien wel een geluidsbarriere van een militair vliegtuig is geweest, die vliegen hier altijd zo vreselijk laag over het huis, soms kun je ze gewoon zien zitten die mannetjes, haha.
als je dan nog half slaapt krijg je natuurlijk maar de helft mee, dus dat kan het ook geweest zijn, maar blijft vreemd wakker worden.
nou hoop dat ik vanacht ongestoord kan slapen, haha.
iedereen een goeie nachtrust gewenst en tot gauw.
dikke kus kruimels

up-up-up
Het is erg rustig geweest hier vandaag. Bieb je gaat in ondertrouw vandaag, hieperdepiep.

Ik heb vannacht redelijk geslapen. Ben met de was bezig (ja, er komt echt géén eind aan. En zometeen even naar vk.
Tot straks misschien.

Is hier zowieso rustig de laatste tijd, vroeger (????) hadden we een topic in een week volgeluld...........ach. De zomer komt er weer aan.
bieb: gefeliciteerd meid! Officieel bijna een getrouwde vrouw!
Sterretje: naar de vk, veel plezier.............
Happy-zoef-zoef: werkze meid, gelukkig is je hoofdpijn wat gezakt!
Kruimeldiefje: Dat tandenpoetsen ook...............hoor van heel veel dat ze daar van gaan kotsen.......Raar die klap vanmorgen........misschien kan je nog iets vinden in het regionaal journaal? Ik zou daar veel te nieuwsgierig voor zijn...........hahahahaha!!!
Linnie! Hoest met je borst? Zakt de pijn al wat?

Fonske is weer vertrokken vanmorgen, is zaterdag ochtend alweer terug.
Ik ben vandaag nog even vrij en heb morgen 1 avonddienstje, van een collegaatje over genomen. Dan weer drie dagen vrij...............maar dan moet ik in 8 dagen weer 6dagen werken.....................das veel!! Ben benieuwd of ik het trek...........maar goed, dat gaan we zien!

Tot later!!
(fons heeft de laptop thuis gelaten!!!!)

Terug
Bovenaan