Goedemorgen!
Zo, lekker op bed naar de verloskundigepraktijk en de kraamafdeling gekeken!
Zometeen lekker onder de douche en dan naar de VK. Altijd wel weer leuk.
Dan vanmiddag werken, maar gelukkig dan een lang weekend vrij! Hoop dat het weer een beetje wat is.....kan ik lekker in de zon gaan zitten.
Ben idd een grote m&m verslaafde, maar dat ben ik altijd geweest............hahahaha! Eet zo een zak op een avond leeg, maar sinds ik zwanger ben lukt me dat niet meer........vandaar dat ik niet aankom...........hahahaha!!!
Ach sterretje: ik begrijp het ook wel hoor met dat werk, ik heb het alleen niet, zou het liefste huismoeder zijn...............hoe weinig ambitieus klinkt dat? Behoorlijk he, maar dat komt ook omdat ik graag wat anders zou willen, en daar is het nu de tijd even niet naar.............komt wel weer!
Mamoetje: ben benieuwd naar dat bloedprikken............vind het wel raar dat je inenen zo onregelmatig zou zijn.........
April: jullie hebben ook een hondje? Dat wist ik niet.............of wel??? Lukt dat nog, een wandelingetje maken? is wel lekker he, met dit weer.......
Bambi: veel plezier vandaag meisje!!
Zoef-zoef-happy: werkze meisje!!
Kruimeldiefje, hoest met het kalfje?? En wat een naar verhaal van die pony.........gedver!
Pipper: ben blij dat alles goed met je gaat!!
Linda: nog geklust gister, lieverd? Hoop zo dat het snel gaat lukken bij jullie........dikke kus voor jou!!!
Ik spring eventjes onder de douche!