klusbabes 23 !!!

En toen was je weer weg .

Ik weet niet wat je bedoelt met een wieg voor op de kinderwagen. Maar wij hebben voor op de kamer gewoon een ledikantje. Voor de eerste tijd hebben we wel mijn oude wiegje opgeknapt en dat zetten we dan bij ons op de kamer, dus dat is al helemaal klaar.

Ach weet je wat het is, als ik nu zou gaan bevallen moet ik toch naar het ziekenhuis en ik ga er wel vanuit dat de kamer er is voordat ik 37 weken ben, maar ik ben gewoon geen zin om straks te moeten haasten en ik heb gewoon zin om lekker te gaan nestelen, ha ha. En ik irriteer me gewoon aan het personeel van die zaak waar we alles hebben gekocht, dis doen er zo luchtig over. Dan gaan ze ook nog zeggen dat hun meer mensen hebben moeten bellen met dit vervelende nieuws, daar heb ik toch geen boodschap aan, moet ik het nog erg voor hun gaan vinden of zo.....

Meiden, ff kort want moet half negen beginnen. Hier alles goed , hoofdpijn weg !!! Vanaaf uit met de meiden nog voor mn verjaardag, leuk leuk leuk !!!! Moet me om half zeven in de kroeg melden dus ben hier vanaaf niet. Heb ff vluchtig gelezen net maar, heb geen tijd om te reageren. Zag wel dat mn buuf ongi was geworden .....kutzooi zeg !!! Wordt nou wel eens tijd he lieverd. Sms je nog wel.........Bieb, van harte meid met jullie halve trouwen hihi en las net iets van april waar ik het mee eens ben.......Sterretje vnaaf nu heb j meldingsplicht haha !!!!!! O ja, waar wonen jullie nou ???????????? Meiden, fijne dag. Als ik het red kom ik voordat ik met de meiden ga nog ff buurten ...

Kus happy

oh, wieg staat klaar, super.
Dat met die kamer is bij vrienden van mij ook gebeurd. Daarom dat ik in week 11 al bestelde. Bij baby-dump kan dat. En mocht er onverhoopt iets misgaan, dan kun je alles inleveren en krijg je het geld terug.

Ik ga mijn bedje in. Ik voel de vermoeidheid echt terug komen.

Terug
Bovenaan