klusbabes 23 !!!

Goeiemorgen meiden,

Leuke dag vandaag. Ga zo boodschappen doen en dan naar de coolsingel voor de huldiging van mn cluppie !!!!!! Gisteren met de zenuwen zitten kijken maar, joepie, hij is binnen !!!!!! Voor iedereen een kort weekje van de week maar niet voor mij. Das het nadeel van de horeca. Ik moet woensdag en donderdag gewoon ook werken. Ach geeft niet, iedereen is vrij dus heb ik het druk haha

Bieb, succes met je sollicitatie meis ...

Linda, haha bukken als joey in de buurt is !!!!

Anoes, balen meis, klote he iedere keer weer. Succes vandaag

Phoebe, fijn dat je het ondaks alle babypraat toch naar je zin hebt gehad. Nu lekker aftellen voor jullie vakantie !!!!

Bambi, netjes rustig aan gedaan, knap hoor haha. Succes met je pa.....

Reneetje, mamoetje en pipje ......waar zitten jullie ?????? Pipje volgens mij ben jij op vakantie he ? Weet kruimeltje misschien wel........

Kruimeltje, gisterenochtend niet misselijk, ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan?

April en sterretje, alles goed meisjes ? Waar wonen jullie nou whahaha

Rimke, nou dan ga ik bij jou ook maar voor een meisje !!!! hihi

Mieden, ben als het goed is vanaaf thuis dus kom ik ff hier buurten. Zal wel een happy zonder stem zijn dan haha. Fijne dag ....

Liefs happy

Hey meiden,

Happy; Heel veel plezier vandaag, leuk hoor zo'n dagje! En inderdaad jij moet natuurlijk veel werken de komende dagen, maar lijken me wel gezellige dagen om te werken, toch?

Linda; Ha ha hoe gaat het, vliegt er nog vanalles door je huis?

Bieb; Succe met je sollicitatie, ik ben benieuwd.

Sterretje; Hoe is het met je, de magische grens van 37 weken bereikt. Dat lijkt me zo bijzonder, vanaf nu kan en mag die kleine gewoon komen.

Phoebe; Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Ja die babypraat is dan wel erg dubbel he, je snapt het van hun wel, maar toch...........

Anoeska; Oh nee wat shit zeg dat je ongie bent geworden. Heel veel succes vandaag, ik hoop echt dat je een goed gesprek hebt en dat ze meteen serieus aan de slag gaan.

Bambi; Morgen naar de VK! Ik zou inderdaad je klachten maar goed bespreken. Goed dat je rustig aan hebt gedaan. En inderdaad dit nijlpaard heeft ook worsten als voeten. Ik had nieuwe leuke zomerschoenen gekocht, nou vergeet het maar, ik loop ook op slippers hoor!

Kruimeltje; Hoe gaat het nu met je, niet meer zo misselijk?

Rimke; Nu lekker een paar dagen vrij, of heb ik het mis? En al minder last van je buik?

Hier alles oke, gisteren echt genoten van het weer, zo heerlijk...... Maar ik vrees dat we nu weer wat regen krijgen  
Verder geboortekaartjes uitgezocht, dus die kunnen we nu ook gaan bestellen.

Fijne dag allemaal.
April

Bieb; Leuk dat jullie de kaarten nu ook hebben besteld!

Ja bah het is vies weer he. We hebben weer even 2 dagen van de zon kunnen genieten en nu kunnen we de laarzen weer aan.........................

April

Oja gisteren weer even gewogen en ik ben nu 13 kilo aangekomen (en 34 weken zwanger). Dus meiden ben ik nog in de race voor nijlpaard van het jaar??

Ha ha en Sterretje, gaat het bij jou nu juist hard met de kilo's of valt dat wel mee?

@linda: ach het heeft ook zijn voordelen. Je hoeft niet meer te verven. Een klodder chocopasta op die muur, een klodder jam op die
@happy: tja, meissie, dat hoort er bij. Ik heb vroeger als bijbaan ook in de horeca gewerkt. Destijds vond ik het wel fijn om met kerst of zo te werken, waren weer extra centjes. Maar ik moet zeggen, ik zou het nu niet meer willen.
@ anouska: balen, balen, balen, maar je hebt een afspraak bij de gyn. lees ik. Hopen dat je goed geholpen wordt.
@bambi: ik heb wat dikkere benen, maar eigenlijk valt het nog heel erg mee.
@april: hier 37 weken en 13 kilo erbij.

happy: heel veel plezier vandaag bij de huldeging, haha dat zal wel gezellig worden, en inderdaad het nadeel van de horeca is dat jij moet werken maar jij hebt zoveel plezier in je baan dus dat zal wel lukken

bieb; trouwkaarten besteld lekker meid

april : geboortekaartjes besteld ook leuk, hoe gaat het met de pijn   meid/

joey is niet meer boos hahaah, hij kan er niet zo goed tegen als ik hem dan ga negeren dus dan zegt ie steeds, mama dikke vrienden en dan zeg ik nee watn je bent niet lief en dan gaat ie huilen en dan zegt mama joey lief en dikke vrienden en dan zeg ik oke dikke vrienden en dan is het weer goed hahaha

ik moet vanmddag werken het is harstikke druk, ach van 1 tot 4 dat is te overzien

xxx linda

Terug
Bovenaan