klusbabes 23 !!!

Linda; Wat is het toch een scheetje zeg die Joey, super lief!
En ik vind het ook niet erg hoor dat ik 13 kilo bij ben gekomen, is volgens mij wel oke.
Verder gaat het met de pijn eigenlijk echt wel goed. Ik doe gewoon een beetje rustig aan en dan gaat het wel.

Sterretje; Ha ha jij dus ook 13 kilo, maar wel 3 weken verder, dus ik loop nog voorop in de nijlpaard race, even kijken hoe het met Bambi en Rimke gaat, ons M&M monster.........

@phoebe: een redelijk leuk weekend gehad lees ik. Ik kan me voorstellen dat het af en toe best moeilijk is geweest.
@bieb: weer goed bezig geweest en geboortekaartjes besteld lees ik.

Nou, hier gisteren nog druk bezig geweest. Vanmorgen ook al van alles gedaan, maar ik ga nu toch even lekker mijn bedje in even dutten. Misschien tot straks.

@linda: ik vind het ook niet erg dat er 13 kilo aanzit. Ik reageerde op de vraag van april. Ik kan tenminste zeggen dat mijn kind genoeg voedsel krijgt. Bij mij zie je aan de achterkant ook helemaal niet dat ik zwanger ben. Alles zit aan mijn buik. Mijn bovenbenen en gezicht zijn ietsjes voller en dat was het. Straks borstvoeding en dan gaat er ook weer iets vanaf, maar als ik niet op mijn oude gewicht uitkom vind ik dat niet erg. Ik woog al niet zoveel. Ik vind het wel belangrijk om te sporten om weer in vorm te komen en mijn spieren aan te sterken, want ik heb het idee dat mijn spieren hartstikke slap zijn.

Goedemorgen,

Zo, dit is mijn laatste dag vrij..............heb lekker van de zon genoten maar vandaag is het huilen met de pet op..................ik wilde wat plantjes in de tuin gaan zetten (met handschoenen aan enzo.............) maar dat gaat niet werken vrees ik.
Helaas nog wel steeds last van mijn buik en mijn ruggetje, dus ik moet echt kijken hoe het morgen en overmorgen op mijn werk gaat.

Anoeska, kut zeg. Succes bij de gyn vandaag. Ik hoop dat ze iets vind wat zeer makkelijk te verhelpen is............
Linda: zijn de boterhammen alweer van het plafond af?
Happy: gefeliciteerd met je cluppie!!
April: lekker van de zon genoten ook.....!! Heerlijk he? Dertien kilo valt toch nog wel mee?? Ik ben nu 22+1 weken en ben 2,5 kilo aangekomen. Dus ik moet ook niet al te gek gaan doen hoor....het ging heel langzaam in het begin en nu gaat het denk ik sneller...........
Sterretje: voel je je nog goed meid? En met die iets hogere temperaturen??
bambi: ook ik had gisteren dikke handen en voeten hoor. Ben maar een beetje in beweging gekomen en dat hielp wel moet ik zeggen........
Bieb: hoe gaat het met de spoelingen? Of ben je nog niet begonnen?

Ik ga even onder de douche en dan ga we maar eens eventjes in actie komen, ik ben er vanmiddag of vanavond zeker nog eventjes!

Hey Rimke,
Ja, was lekker he die zon, maar vandaag is het inderdaad weer lekker hollands weer, hoewel het eigenlijk helemaal niet koud is!
Hmm je laatste dagje vrij dus, inderdaad maar even kijken hoe het de komende dagen gaat.
Ik ga ook maar eens wat in huis doen, onze hulp komt deze week niet, dus ik heb me voorgenomen elke dag iets te doen.

April

Linda: Lekker oorlogje in huis gespeeld lees ik.. hihi.. Gelukkig komen dat soort dingen altijd weer goed.. Werkse vanmiddag

Happy: Ik heb ook gekeken hoor!! Mijn mannetje was er bij en wat was ik jaloers zeg.. Want achteraf hadden we waarschijnlijk nog wel kaarten kunnen regelen waardoor ik ook mee kon.. .. Agjah.. VOlgend jaar zelf een seizoenskaart dus dan zul jenet zien dat ze de eerste ronde eruit liggen.. hihi Veel plezier bij de huldiging

Sterretje en April: Allebei 13 kilo aangekomen.. nou volgens mij is het gemiddelde 12 dus dan doen jullie het nog goed vind ik..!!

Bieb: De trouwkaarten besteld, wanneer vallen ze bij ons op de mat??:) Nee hoor.. meid.. grapje! Succes met je sollicitatie!

April: geboorte kaartjes besteld! Leuk.. heb je een voorbeeld op het ineternet?

Anouska: Balen zeg,   ongie geworden!! NU op naar de gyn zie ik.. ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is.

VOlgens mij heb ik nu wel iedereen gehad zo'n beetje..

Nou ben ik nog steeds niet ongesteld.. zit ondertussen al op dag 53..
ik heb vrijdag mijn HA gebeld. Deze zegt dat ik maar moet afwachten.. kan nog maanden druren voordat ik ongesteld wordt.. zou gewoon maar moeten wachten.. enige wat ik kan doen is om de 2 á 3 weken testen..

Duidelijke zaak dus.. Ik ga op zoek naar een nieuwe HA.. Nou heb ik er wel 1 op het oog maar die heeft patienten stop.. en de HA(en) in Rijswijk nemen elkaar patienten niet over volgens mijn moeder.. Maar ben bang een nog slechtere huisarts dan waar ik nu mee zit te eindigen.. maar deze ben ik gewoon zat! Of ik krijg fysio therapie (voor een GEBROKEN pols) of er zou niets aan de hand zijn.. Terwijl ik 2 dagen later bij de EHBO zat met mijn vriend i.v.m. buikinfectie..

Nou heb ik een vriendin die is DOktersassistente.. Dus die helpt me als ik iets wil weten met betrekking tot de HA o.i.d. VOlgens haar moet ik gewoon een aantal gyns opbellen en vragen of ik er bij 1 terecht kan. NIet overal heb je meer een verwijskaart voor nodig..

Ik wil zondag weer gaan testen.. maar weet niet of dat we zo'n goed idee is .. Wat zouden jullie doen? EN weet iemand hoe ik aan een nieuwe HA kom waarvan ik weet dat ie goed is?

Meiden ga ff verder met werken!

xxx Mamoetje

rimke; je laatste dagje vrij, en kijk inderdaad maar hoe het gaat met werken en anders gewoon weer stoppen hoor jij bent het belangrijktste, ene bent 2,5 kilo aangekomen, nou dat valt toch nog mee haha

sterretje: slaap lekker meid hopelijk val je nog even in slaap, ik zou ook wel willen slapen ik ben al een paar dagen zo verschrikkelijk moe niet normaal meer, en vannacht heb ik heel slecht geslapen want ik werd gepest door een hele vervelende mug die mehelemaal lek heeft geprikt grrr

april: gelukkig gaat het met de pijn wat beter, en je werkster komt niet deze week las ik, doe inderdaad maar elke dag iets hoor aan jezelf denken,

meiden ik ga aan mijn eten beginnen me pa komt hier eten en daarna ga ik aan het werk , als ik vanmiddag thuis kom ga ik even spagethisaus voor morgen maken want morgen dan heb ik weer een hele drukke dag voor de boeg, om 7 uur komt de man om de kachel een onderhoudsbeurt te geven, en ik moet bloedprikken en om   10 uur moet ik naar de voetreflex, en n ben ik om kwart voor 12 thuis en dan vliegend eten opzetten en dan in de middag weer de spaarzegeltjes rondbrengen, en dat moet moet nu morgen omdat het woensdag koninginnendag is, ach die dag komt wel om

hebben jullie nog plannen met koninginnendag?
wij gaan even over de rommelmarkt lopen hier in volendam, als het tenminste mooi weer is en even naar me pa en even naar me schoonouders, die komen morgen terug van vakantie dus gaan we woensdag even heen, en als tom naar de kroeg wil mag ie dat van mij en ik blijf voor de rest lekker thuis

xxx linda

Terug
Bovenaan