Linda: Lekker oorlogje in huis gespeeld lees ik.. hihi.. Gelukkig komen dat soort dingen altijd weer goed.. Werkse vanmiddag
Happy: Ik heb ook gekeken hoor!! Mijn mannetje was er bij en wat was ik jaloers zeg.. Want achteraf hadden we waarschijnlijk nog wel kaarten kunnen regelen waardoor ik ook mee kon.. .. Agjah.. VOlgend jaar zelf een seizoenskaart dus dan zul jenet zien dat ze de eerste ronde eruit liggen.. hihi Veel plezier bij de huldiging
Sterretje en April: Allebei 13 kilo aangekomen.. nou volgens mij is het gemiddelde 12 dus dan doen jullie het nog goed vind ik..!!
Bieb: De trouwkaarten besteld, wanneer vallen ze bij ons op de mat??

Nee hoor.. meid.. grapje! Succes met je sollicitatie!
April: geboorte kaartjes besteld! Leuk.. heb je een voorbeeld op het ineternet?
Anouska: Balen zeg, ongie geworden!! NU op naar de gyn zie ik.. ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is.
VOlgens mij heb ik nu wel iedereen gehad zo'n beetje..
Nou ben ik nog steeds niet ongesteld.. zit ondertussen al op dag 53..
ik heb vrijdag mijn HA gebeld. Deze zegt dat ik maar moet afwachten.. kan nog maanden druren voordat ik ongesteld wordt.. zou gewoon maar moeten wachten.. enige wat ik kan doen is om de 2 á 3 weken testen..
Duidelijke zaak dus.. Ik ga op zoek naar een nieuwe HA.. Nou heb ik er wel 1 op het oog maar die heeft patienten stop.. en de HA(en) in Rijswijk nemen elkaar patienten niet over volgens mijn moeder.. Maar ben bang een nog slechtere huisarts dan waar ik nu mee zit te eindigen.. maar deze ben ik gewoon zat! Of ik krijg fysio therapie (voor een GEBROKEN pols) of er zou niets aan de hand zijn.. Terwijl ik 2 dagen later bij de EHBO zat met mijn vriend i.v.m. buikinfectie..
Nou heb ik een vriendin die is DOktersassistente.. Dus die helpt me als ik iets wil weten met betrekking tot de HA o.i.d. VOlgens haar moet ik gewoon een aantal gyns opbellen en vragen of ik er bij 1 terecht kan. NIet overal heb je meer een verwijskaart voor nodig..
Ik wil zondag weer gaan testen.. maar weet niet of dat we zo'n goed idee is .. Wat zouden jullie doen? EN weet iemand hoe ik aan een nieuwe HA kom waarvan ik weet dat ie goed is?
Meiden ga ff verder met werken!
xxx Mamoetje