klusbabes 23 !!!

Bieb: Dat testen gaat er ook niet om omdat ik denk dat ik zwanger ben.. maar mijn bloeddruk is altijd te laag.. en bij een eventuele zwangerschap moet ik 1 á 2 x per week mijn bloeddruk laten controleren of die niet te laag wordt.. dus moet ik het gelijk weten als ik zwanger ben.. nu moet ik 1 x per 2 weken.. en straks in de zomer elke week.. daaorm moet ik van de HA om de 2 á 3 weken testen mocht mijn ongie wegblijven

xxx Mamoetje

@rimke: De kilo's komen idd pas op het eind eraab. Ik ben tot week 20 geloof ik ook niet zoveel bijgekomen. Of het hier ging met de temperatuur. Op zich wel al heb ik soms moeite met ademen, ivm longen. Dus bambi en jij moeten het in de zomer (als het echt warm wordt) denk ik nog rustiger aan gaan doen.
@mammoet: Of ik zou testen? Nee, ik denk dat je een cyclus gemist hebt. Hebben jullie geen huisartsenpraktijken in de buurt. Dan kun je bij meerdere terecht en vergelijken. Of idd als je geen verwijzing voor de gyn nodig hyebt gewoon 1 bellen.

@linda: ik denk dat ik op koninginnedag ook lekker ever de rommelmarkt ga lopen, nu hopen dat het dan mooi weer is. Ik kan me voorstellen dat je wilt gaan slapen. Ik moest nu 2 ochtenden vroeg op en voelde me vanmiddag ook gewoon echt moe.
@bieb: Dus t uitzendburo met de baan voor intercedente heeft nog niet gebeld? En het gesprek dat je vandaag had was dat bij een bank? Wel spannend, dat wachten.
@mammoet: mijn bloeddruk was ook altijd laag, maar niet zorgwekkend. Maar ik heb ooit zelf zo'n bloeddrukmeter bij de liddl gehaald om het te kunnen controleren.

Nou, eens kijken wat ik nu ga doen. De slaap heeft in ieder geval goed gedaan. (2 dutjes ) Ik zou nu weer iets actiefs moeten doen, maar ik heb echt geen zin, blehh.

Mijne is wel zorgwekkend laag dus moet regelmatig op controle.. en zo'n meter bij de liddle (of andere merken)  geeft bij mij altijd hoger aan dan dat ie is.. daar is ook pas nog een artikel/melding over geweest op meerdere tv zenders en in meerere kranten..

Nu ff afronden en dan boodschappen doen!

hey meiden

ik was om kwart over 4 gestopt met werken, toen vond ik het goed hahaa, zo gigantisch druk niet normaal meer, maar goed, me spagethisaus voor morgen is ook alweer klaar

sterretje: lekker 2 dutjes gedaan heerlijk meid, en heb je nog wat actiefs gedaan evengoed haha

bieb; spannend meid een vrijdag hoor je of je bent aangenomen, en het gesprek verliep soepel, afwachten maar weer eventjes

mamoetje: je vriend is dus al naar jouw ha ja dan heeft het geen zin om naar zijn ha te gaan, en je hebt gelijk hoor meid dat je wilt weten waar je aantoe bent, of een positieve test of gewoon de ongi moet komen,

zou Happy zich nog hebben vermaakt vandaag bij de huldiging

xxxx linda

Terug
Bovenaan