klusbabes 23 !!!

zit eens uit te zoeken, maar jeetje moet nig best veel kopen. al de babyverzorgingsartikelen nog, luiers, spenen en flessen, hydro.luiers, washandjes, aankleedkussen en hoezen , een nagelsetje en een haarbosteltje en miss nog wel meer hahaha, jeetje mag wel eens aan de slag.

eten staat op en me man komt net binnen. lekker prakkie sla met eitje en een worst . jammie. heb vandaag 3 donuts op. oepsie.
dus als iemand zig afvraagt waar die kilo's vandaan komen, ben een zoete kou.

xx bambi

happy, fijn dat het zo leuk was hoor, en nu in je bedje met een pil, ga denk ik niet kijken naar de huldeging haahha is namelijk niet mijn clubje. sorry.

jullie kletsen ff snel wat af, rimke leuk bedje straks inelkaar, heb dat ook met de wieg, staat helemaal gedenkt klaar, maar meot straks alles er weer afhalen, moet nog gewassen worden hihihi.

oh eten is klaar. miss tot straks.

xx bambi

Happy; Leuke dag gehad en geen stem meer over, ha ha goed zo dat hoort erbij, toch? Nu dus lekker even je bedje in, en je mannetje gaat koken, kijk, dat heb je goed geregeld!

Rimke; Welkom in de schoonmaak wereld, ha ha fijn he. Ik heb er ook echt last van, maar ik doe niet te veel hoor, elke dag een beetje, heerlijk om huismuts te zijn.
Leuk dat jullie het ledikantje in elkaar gaan zetten, alleen dat ligt bij  mij nu natuurlijk een beetje gevoelig he  
Dus doe maar net alsof jullie kamertje ook nog lang niet klaar is, oke............ (grapje hoor).

hapy; geen geluid meer van de huldiging, fijn dat het was geslaagd maar minder dat je nu zo'n hoofdpijn hebt, vananvond maar vroeg je bedje in meid

april: jij gaat ook binnenkort alle kinderkleeertjes wassen ja je moet er toch een keerjte aan beginnen haha

bambi: ik las dat jij nog een hoop babyspulletjes moet inslaan, ach meid elke dat wat kopen je hebt het vast op tijd allemaal binnen

rimke; last van nesteldrang, alles is dus nu spik en span haha en heerlijk aan het inkopen wezen doen voor de kleine en fons is op zoek naar een ledikant, heerlijk meid dat je zometeen het bedje op kan schudden

oja wij hebben hier trouwens geen regen gehad vandaag, wel steeds donkere luchten maar er is geen regen uitvandaan gekomen en nu schijnt de zon

xxx linda

hallo allemaal,

MAMOETJE: begin maar met jou wat raar toch allemaal he, en dat van een andere
HA ja overal is het wel wat volgens mij, ik zou gewoon opbellen en zeggen dat je er geen vertrouwen in hebt en dat doorverwezen wil worden naar de gyn om te kijken hoe het komt dat je nu nog niet ongesteld bent terwijl je volgens mij??? een redelijke stabiele cycles hebt. en dan zal hij je toch wel doorverwijzen?

RIMKE: poetsen poetsen poetsen kun je niet bij mij komen haha ik ben helmaal geen poets dus voor mij is het te hopen dat ik dat krijg als ik zwanger ben...

BIEB: lekker de kaarten besteld leuk joh, hopelijk geen moeilijke vouwkaarten wij hadden er echt super veel werk aan moest een lintje doorheen en 2 kaartjes eraan voorop en in het midden, dus ik zei al tegen me man als we nog een keer gaan trouwen pakken we niet meer deze kaarten haha...

HAPPY: lekker gefeest, was lang geleden he voor ze. maar wel gezellie denk ik ja, heb een paar jaar geleden zelf ook op voetbal gezeten vind het ook echt geweldig maar ben niet voor een b epaalde club of zo.... en van de week moet je heel de week werken.... succes.

BAMBI APRIL STERRETJE: allemaal veel aangekomen ik dacht volgens mij dat je de laatste weken een kilo per week aankomt of is dat niet zo..... anders kunnen jullie het ongeveer uittellen wie er gaat winnen voor nijlpaard van het jaar haha.....

KRUIMELS: hoe is het meid? hopelijk voel je je eigen snel wat beter want mis ook wel je lange verhalen van eerst.....

JACQY: nou weet ik ff niet meer wat je vroeg? o ja of ik een regelmatige cycles heb ja die heb ik tussen de 28 en de 30 dagen de laatste 3 maanden op 28..... heb i 1 keer een uitschieter gehad van 38 dagen in september....

LINDA: lekker naar het dorp met koninginnedag......jammer dat je je eigen niet zwanger voelt maar je weet net zo goed als wij je weet iets pas zeker tot je ongesteld bent of niet.....

nou ff over de gyn........
we zijn dus geweest vandaag ik samen met me man, hij had vrij gevraagd, bleek dus dat ik het de vorige keer verkeerd begrepen had en dat ik nu dus eigenlijk een afspraak op de feritiliteitspolie had moeten maken en niet bij haar, maar ik ben wel vandaag bloed wezen prikken en heb een afspraak gemaakt voor mijn man zijn sperma te laten controleren, en nu moet ik dat 15 mei inleveren en dan moeten we 19 mei komen voor een intakegesprek, maar dan heeft ze waarschijnlijk deze uitslagen al en dan kunnen we misschien al dingen uitsluiten.
dus het maakte eigenlijk niet veel uit dat we verkeerd waren want nu heeft zei ons geholpen maar zitten nu wel in de molen ik vind het wel fijn wil gewoon weten of er iets aan de hand is.
als we 19 mei daar trouwens geweest zijn moeten we een afspraak maken vor die samenlevingstest doen. en daarna gaan ze de eierstokken en eileiders controleren.....
dus ben benieuwd.

zo jullie weten het ook weer, ga nu naar tennisles hoop dat het droog blijft...

liefs anoeska

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Terug
Bovenaan