klusbabes 23 !!!

sterretje; soll van vandaag was bij een makelaar. ook erg leuk dus

Mamoetje; ik vindt t raar dat de huisarts je niet even onder controle houdt, hij kan toch beter 1x in week bloed afnemen enzo, ook ivm je bloeddruk. anders als je doorverwezen wilt worden zou ik gewoon doorzeuren.In principe vond de huisarts ook dat ik nog wel even kon wachten, maar ik wilde graag doorverwezen worden. Dat is ook gebeurd,. Anders doe je net alsof je al langer bezig bent...

morgen heerlijk niks gepland. Alleen misschien even naar winkel voor een voetbal. Wij hebben samen met vrienden een cadeau gekocht voor zoon van ander vrienden. Die heeft donderdag de communie. We hebben zo een doel gekocht met gaten, maar nu nog een voetbal erbij. Ben ik vandaag vergeten dus morgen maar even kijken. Ik heb toch meer tijd dan mijn vriendin haha

Vanavond sporten, eigenlijk niet zo een zin....

ik ga  nu alvast wat eten, dan is het tenminste beetje verteerd als ik ga sporten

doeiii

hehe,

sterretje lekker hoor 2 dutjes haha, ik ga ook steeds vaker smiddags ff liggen en dat terwijl ik er pas om 9.30 gemiddeld uit kom, maar snachts vaak wakker en aan het spoken, dus omdat we niet aaneengesloten slapen denk ikdat je eerder moe word ofzo.

april, wat ga je doen met het kamertje, gingen jullei nog kijken voor iets anders ? niet et veel doen he deze week..

linda wat ben je druk , zoals gewoonlijk, marre wat hou jij nou als nod aan? en moet je miss niet een testje wagen ?

mamoetje, wat een gedoe met de ha, probeer een andere te vinden en van het weekend weer testen, blijf het voor je hopen hoor, vooral omdat je vorige week een sliert bruin/rood had, miss wel een innesteling en sommige testen nou eenmaal na weken pas posie.

bieb, goed gesprek dus, nou hopenlijk word het wat.

rimke, als het lichamelijk niet gaat met werken wel optijd aand e bel trekken he.

ga ff me eten opzetten kom zo nog ff

xx bambi

hey bambi: lekker meid dat je s'middags vaker even gaat liggen, moet je gewoon doen,
Ik houd koninginnedag aan als mijn nod, dan is het dag 33 , ik voel me niet zwanger en heb ook niet het gevoel dat me ongi er aan zit te komen, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik dus misschien evengoed wel die eisprong heb gehad maar dat die het niet goed deed hahaha, ik ga anders van het weekend ofzo even testen

xxx

Linda; Vandaag dus pasta op het menu, is het niet weer eens tijd voor koolrapen ...

Bieb; Fijn dat het gesprek goed is gegaan, nu heb je dus 2 dingen lopen of niet? En was dit inderdaad bij een bank?

Bambi; Ik weet eigenlijk nog niet wat we met het kamertje gaan doen. Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om een ander kamertje te nemen. Ze hebben ook lang niet alles op voorraad, dus dan moeten ze maar net een kamertje naar onze zin hebben staan, en dan moeten we er ook nog qua prijs uit komen. Ik kan vrijdag weer bellen, dus wacht dat denk ik nog even af. Op zich is het in elkaar zetten denk ik zo gedaan, ik wil alleen over 1,5 week wel beginnen met wassen, dus dan is een kast wel handig. Maar ja anders haal ik wel even een plank uit onze kast leeg of zo. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om erover na te denken...

Sterretje; Wanneer ben jij begonnen met wassen, hoeveel weken was jij toen zwanger? Ik wil nl ook niet te vroeg beginnen......

Zo, mijn nestel/poetsdrang is begonnen........................ongelooflijk, zo plotseling, de vloeren moesten gedweild, de bovenetage op de knietjes uitgezogen worden, de ramen binnen en buiten moesten gelapt...................en zo geschiede............nu is Fonske op zijn knietjes de boven etage gaan doen, want dat gaat mij te ver maar het is wel gedaan.
Whahahaha!
Daarna moest er natuurlijk geld uitgegeven worden, dus heb ik het laatste beddengoed gehaald, moltonnetjes en bedzeiltjes en een laatste lakentje voor het ledikant.......qua beddengoed hebben we nu alles compleet! Fons kreeg er zo'n zin in, die is nu nog naar de IKEA om het ledikantje te gaan kopen.................kan ik vanavond het bedje nog op gaan maken!!! Joehoe!!! Tegen die tijd moet ik alles nog wel wassen maar de voorpret is al leuk!

Ook mijn haren heb ik net door de verf gehaald, merkte dat ik een beetje grijs aan het worden ben..............shit....!!!!!

Bieb: 2,5 kilo bij 22 weken is niet heel veel, maar het kindje groeit goed, en dat is het belangrijkste schijnt. Kijk, ik ben niet aan het lijnen, ik verbrand gewoon veel, en daarnaast is mijn eetlust niet groot dus komt er ook gewoon niet zoveel aan.
Alleen, en dat zegt sterretje ook, ik denk dat het nu gaat komen, dus over een week of 10 zal ik jullie vertellen of ik het tweede nijlpaardje in de stal ga worden..................hahahah!!
Aha, je hebt morgen je nod..............dus over een week of anderhalf hoef je pas te gaan spoelen................misschien helemaal niet meer nodig!

Linda: hard gewerkt! Maar wel al het eten voor morgen klaar.............lekker!!!
Wanneer heb jij je nod eigenlijk ook al weer??

Sterretje: ik hoop idd op een niet al te hete maar wel lekker warme zomer, zo'n 25 graden met een briesje lijkt me zalig, maar voor mij hoeft het ook geen 32 graden te worden hoor!
als jij gister al liep te puffen, mijn hemel wat moet dat dan worden inderdaad!
Lekker dat je zoveel hebt kunnen dutten!

April: heb je toch nog wat kunnen doen in huis? En hoezo kun jij niet slapen overdag? Lukt het gewoon niet..............dat kan natuurlijk!

Mamoetje: wat een toestand meis...............kan natuurlijk zo zijn dat je een cyclus hebt overgeslagen, dat gebeurd wel eens..........

Happy: hoe was de huldiging? Was het geen pest weer??

Kruimel wat goed dat je je gisteren zo goed voelde! Misschien heb je het ergste gewoon gehad!

tot later!!

Hoi meiden,

Het was geweldig !!!! Heb last van mn strot joh. Heb staan zingen en springen en stan genieten. Het gevolg is wel dat ik scheel zie van de koppijn haha, je moet er wat voor over hebben he !!!! Ga nu ff naar bed met een pil en mn mannetje gaat het eten maken, lief he. Als het zakt kom ik straks nog ff buurten schatten. Goed naar de huldiging kijken op tv he, ik heb naar jullie allemaal gezwaaid hahahaha. Ben best nog lollig he terwijl ik scheel zie hihi. Zit nog in de feestroes denk ik ........

Kus happy

Rimke, wij hadden gelukkig prima weer joh !!!! Het regent hier pas sinds een uurtje, was heerlijk weertje op de coolsingel .......ga   nu mn mandje in want heb net een pil ingenomen. Tot straks

Knuffie van happy

Terug
Bovenaan