klusbabes 23 !!!

Anoeska; Fijn dat je al bloed hebt laten prikken en dat de zaadjes van je man worden gecontroleerd, maar was dat eigenlijk niet ook al een keer gedaan of heb ik het nu mis? En er is dus ook al gesproken over een samenlevingstest, fijn dat er meteen zoveel actie worden genomen.

April

hey meiden

zo joey ligt op bed, ik ben brood met sate saus aan het eten heerlijk haha

anoeska; fijn dat de zaadjes van je man worden gecontroleerd, en dat je nu naar de fert... arts mag, ik kan dat woord maar niet onthouden haha, er wordt in ieder geval nu iets gedaan, even afwachten nog, het is zo 19 mei

xxx linda

hahaha april, zijn je enkels kwijt ? die van mij zijn er nog hoor, gelukkig niet meer zo als gisteren.

anoeska, fijn dat er wel stappen worden ondernomen nu bij de gyn. hoop dat er geen erge dingen uitkomen en dat je binnen notime zwanger bent.

ga hier lekker tv kijken, topmodel en dan gelof ik dames in de dop. heb toen de 1e ook gezien, maar deze meiden zijn wel heel erg onopgevoed. hihihi

kom miss. nog tussendoor ff buurten

Zo, april even de oren dicht!
Het ledikantje is te schattig, gewoon simpel wit met spijltjes...........niets bijzonders, recht toe, recht aan. Maar het dekentje wat er in ligt, en zo opgemaakt is wel heel erg leuk. Kan niet wachten om echt te gaan beginnen met de vloerbedekking en de gordijntjes, gaan we over een paar weekjes mee beginnen.........................

April: mijn enkels zijn bij mij nog te zien, maar jij bent natuurlijk wel even een paar weken verder.....!
Anoeska: nou fijn dat er in ieder geval actie in komt of niet??
Linda: Joey weer rustig in bed?

Ik ben nog even een kop slaap thee aan het drinken, en dan ga ik er zometeen in...........het is vroeg, I Know, maar dan maak ik hopelijk nog wat uurtjes tot morgen ochtend 5.15...........................wat afschuwelijk...........ik zie er zo tegen op. Ik probeer me maar een   beetje te ontspannen en wie weet valt het mee..............

Terug
Bovenaan