Klaasje; jij ook al ongi. Goed, was wel beetje te verwachten, toch jammer natuurlijk
Wel leuk weer even een paar dagen weg
Ook al zeg je verder niets over je nieuwe baan, toch nog gefeliciteerd hoor. Promotie is altijd beter, of niet?
Sterretje; ik heb t er maar druk mee haha. Ik zei al, ik ben dan wel werkeloos, maar echt rustig heb ik t niet haha
Happy; lekker lang geslapen? krijg je als je zo zwaar hebt gefeest, haha
Bambi; hoe was de bloeduitslag?
Linda; ook al weer bloed geprikt, volgende week de uitslag
hier ook geen advies voor stof...helaas
Nou ben vandaag ongi geworden. Sloot vanmorgen mijn laatste berichtje af, en daar kreeg ik me toch een rugpijn. Was te verwachten maar had deze week een aantal klachtjes, dacht ik dacht van, hmmm misschien toch zwanger? helaas, maar ben niet eens zo teleurgesteld als ik dacht. Wel fijn precies op dag dat ik t moest worden. Wel een voordeel, kan ik donderdag zuipen op de communie haha (of dat nu echt een voordeel is....)
Gelijk de arts gebeld, en moet weer op dag 10 terugkomen. Ik ga dan nu dag 9, is ook wat beter omdat ik natuurlijk nu ga spoelen. En ik verheug me er echt op, ik zie t gewoon als een kansje dat t nu gaat lukken. Het hoeft natuurlijk niet, maar als ik t niet probeer, dan gebeurd er ook niks, toch?
Wel vandaag goed nieuws. Ik mag vrijdag voor 2e gesprek bij makelaar! ze hadden t gister al kunnen overleggen. Krijg nu een gesprek ook met de algemeen directeur, en hij is echt de beslissende factor
Heb ook t uitzendbureau gebeld, en dat mens is deze week op vakantie??!! vreemd, zou eind vorige week, of gister bericht krijgen. Zeker vergeten dat ze vakantie had. Nou goed, die collega geeft t door, ze schijnt altijd bereikbaar te zijn, dus wacht maar af.
Mijn vriendin maar even geholpen, dus heb net nog beetje in tuin gewerkt. Vandaag niet gerekend, en af en toe zon. gaat volgens mij wel zo regenen
Vriendje aan t werk., Hij zou eerst vanavond om 7 uur moeten beginnen, toen ging t weer niet door, dus moest hij vanmiddag ergens anders heen, maar rond eten thuis zijn.En dan zouden we chinees halen. Belde hij net dat t toch weer later wordt. Dan maar stukkie vlees voor m opbakken, heeft hij toch nog wat te eten, Ik ga niet voor mezelf chinees halen, dus eet wel lasagne uit een pakje
Deze maand trouwens geen zwangeren ertussen. Wordt wel weer eens tijd. Misschien Linda nog??