klusbabes 23 !!!

ZO ben er ook weer. Vanmorgen lekker hier bezig geweest en net ff nog wat plantjes gekocht. Ga nu weer ff hier verder want, daar zal van de week niet veel van komen ......Tot later

Knuffie happy

Linnie, weer lekker bloed wezen prikken pffff. Straks wordt het je hobby nog !!!!! Hier is het nu ook echt drama met het weer, bah........

Sterretje, ben het met april eens, vertel ???? Heb echt geen flauw idee waar je het over hebt

April, druk zelf aan de schoonmaak he !!! Rare bedoening met die winkels he. De ene dag is die supermarkt open en de andere dag weer een ander. Ach iig kun je altijd wel ergens terecht. Mensen zijn gewoon aan het hamsteren in die winkels, verschrikkelijk zeg ......

Kussssssss

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
      Bieb 8e ronde 1e kindje
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Klaasje; jij ook al ongi. Goed, was wel beetje te verwachten, toch jammer natuurlijk
Wel leuk weer even een paar dagen weg
Ook al zeg je verder niets over je nieuwe baan, toch nog gefeliciteerd hoor. Promotie is altijd beter, of niet?

Sterretje; ik heb t er maar druk mee haha. Ik zei al, ik ben dan wel werkeloos, maar echt rustig heb ik t niet haha

Happy; lekker lang geslapen? krijg je als je zo zwaar hebt gefeest, haha

Bambi; hoe was de bloeduitslag?

Linda; ook al weer bloed geprikt, volgende week de uitslag

hier ook geen advies voor stof...helaas

Nou ben vandaag ongi geworden. Sloot vanmorgen mijn laatste berichtje af, en daar kreeg ik me toch een rugpijn. Was te verwachten maar had deze week een aantal klachtjes, dacht ik dacht van, hmmm misschien toch zwanger? helaas, maar ben niet eens zo teleurgesteld als ik dacht. Wel fijn precies op dag dat ik t moest worden. Wel een voordeel, kan ik donderdag zuipen op de communie haha (of dat nu echt een voordeel is....)

Gelijk de arts gebeld, en moet weer op dag 10 terugkomen. Ik ga dan nu dag 9, is ook wat beter omdat ik natuurlijk nu ga spoelen. En ik verheug me er echt op, ik zie t gewoon als een kansje dat t nu gaat lukken. Het hoeft natuurlijk niet, maar als ik t niet probeer, dan gebeurd er ook niks, toch?

Wel vandaag goed nieuws. Ik mag vrijdag voor 2e gesprek bij makelaar! ze hadden t gister al kunnen overleggen. Krijg nu een gesprek ook met de algemeen directeur, en hij is echt de beslissende factor

Heb ook t uitzendbureau gebeld, en dat mens is deze week op vakantie??!! vreemd, zou eind vorige week, of gister bericht krijgen. Zeker vergeten dat ze vakantie had. Nou goed, die collega geeft t door, ze schijnt altijd bereikbaar te zijn, dus wacht maar af.

Mijn   vriendin maar even geholpen, dus heb net nog beetje in tuin gewerkt. Vandaag niet gerekend, en af en toe zon. gaat volgens mij wel zo regenen

Vriendje aan t werk., Hij zou eerst vanavond om 7 uur moeten beginnen, toen ging t weer niet door, dus moest hij vanmiddag ergens anders heen, maar rond eten thuis zijn.En dan zouden we chinees halen. Belde hij net dat t toch weer later wordt. Dan maar stukkie vlees voor m opbakken, heeft hij toch nog wat te eten, Ik ga niet voor mezelf chinees halen, dus eet wel lasagne uit een pakje

Deze maand trouwens geen zwangeren ertussen. Wordt wel weer eens tijd. Misschien Linda nog??

Zo, nog ff lekker wat in huis gedaan. Ben nu met het eten bezig ......aardappels, bloemkool en varkenshaas met champignonnnensaus !!! Bloemkool lustr ik niet maar, mn mannetje is er dol op dus, moet maar een keer he !! Gooi er wel veel saus over haha

xxxxxxxxxxxx

Oef oef oef!

Dat valt niet mee, kwam thuis met koppijn en compleet gesloopt, gelukkig heeft fons mijn nek gedaan en ben lekker onder een warme douche gaan staan en voila! De koppijn is weg!
Verder voel ik me gebroken maar ga er weer lekker vroeg in vanavond. Had vannacht weer slecht geslapen vandaar.
Het lijkt ook wel of mijn buik vannacht en overdag enorm gegroeid is, stond net voor de spiegel en dacht: "tjezus!"....hahahaha!!

Bieb: he kut meis...je had er al niet echt op gerekend maar toch. Lekker aan de spoel volgende week dan maar..

Linnie: jij bent morgen aan de beurt...hoe voel je je?

April: stof in de badkamer.....herkenbaar..advies: alles drogen na een douche en goed ventileren. Dat tweede is haalbaar, dat eerste natuurlijk niet......vochtigheid trekt stof aan...doe je niet zoveel tegen, tenzij je je er niet zo aan stoort.....tja, en dat is lastig!!!
Doe je rustig???

Klaasje: ook weer ongi.........waardeloos maar ingecalculeerd. En nu lekker naar la douce france! Lekker hoor! Geniet er lekker van. En ja, ik trek echt optijd aan de bel!

bambi: dat lijste wat je noemde is een keer de Hema door joh, dat red je echt wel!

Ehm.......god wat ernstig, dat geheugen van mij!

Terug
Bovenaan