klusbabes 23 !!!

hallo meiden,

APRIL: op jou vraag nee we hebben nog nooit een sperma onderzoek gehad ik ben in januari naar de gyn geweest en ntoen vonden ze het nog te vroeg om met me door te gaan en zij dat ik in mei terug moest komen als het nog niet raak was. en dat is het nog niet, maar heb toevallig van de week nog de maanden van iedereen gekeken maar zag dat jij er ook 10 maanden over gedaan heb. dus misschien stom dan denk ik be nniet de enigste.

RIMKE: lekker ledikant opgezet leuk he die kleine prul dingen

sorry meiden kom straks nog ff want moet weer gaan werken

doei doei

@linda: oh ja, je werkt normaal 2keer in de week. En gisteren dus 1 lange dag gewerkt. Nog even de zegeltjes en je kunt ook weer lekker op de bank liggen.
@bambi: Behalve zinkzalf en die zeepvrije douchegel heb ik volgens de kraamzorg voorlopig niets nodig. Het huidje is nog zo gevoelig en je mag ze niet te vaak wassen. Heeft die mevr. van de kraamzorg je geen lijst gegeven? (al moet ik zeggen dat het per regio en kraambureau verschilt) En de flesjes van avent, ik ga denk ik uiteindelijk voor de difrax, door hun vorm heb je minder last van krampjes hoorde ik. En als je je er zekerder door voelt door ze in huis te halen, dan moet je dat ook gewoon doen.
@happy: Het scheelt natuurlijk ook weer als het mooi weer is en iedereen vrolijk. Dus ik ga voor je duimen dat het mooi weer wordt.
@klaasje: je wordt al een echte wereldreiziger. Afrika, Frankrijk. En tussendoor heb je nog even promotie gemaakt. Tel je afgelopen ronde officieel mee? Want eigenlijk was je er tijdens je ei niet.

@bieb: Ben je niet bezig met solliciteren, je bruiloft of een verhuizing van een ander, dan ben je wel weer iets aan het doen voor de communie.  En ach ja, je toekomstige echtgenoot zal morgen toch ook vrij hebben? Ik las dat je het nog gek vond klinken, dat had ik in het begin ook. Gewoon vaak zeggen en het wordt gewoner.

Nou, ik heb hier de sterren van de hemel geslapen. Als ik morgen weer zo moe ben dan weet ik het niet meer. Ik moet me vandaag alleen er toe zetten om iets te gaan doen, bleh. Kijken of het lukt.

Hey meiden,

Jeetje zeg ik ben vandaag weer veel te druk naar mijn zin. Valt mooi tegen dat onze hulp deze week niet komt, ik heb net zelf de badkamer gedaan, pff ben gebroken. Ik snap er echt niks van, vorige week heeft zij hem nog goed gedaan maar er komt elke keer zo'n berg stof op het bad, wc etc. Hebben jullie daar ook last van. We hebben hier toch inmiddels aardig wat schoonmaak experts, ha ha dus graag advies!

Ik vraag me eigenlijk af of morgen en overmorgen de winkels dicht zijn, want dan moet ik ook nog aardig wat boodschappen gaan doen.............

Oja, ik ben mijn enkels nog steeds kwijt, toch wel raar, want het is helemaal niet meer warm, maar ik kan echt alleeen nog 1 paar slippers aan. Ik moet vrijdag naar de VK dus ben benieuwd of mijn bloeddruk nog goed is.

Bambi; Vanmiddag naar de VK, leuk hoor!

Hmm ik vrees dat ik het verder niet meer echt weet, sorry meiden.

Fijne dag
April

Hey meiden,

Gelukkig de supermarkt is morgen gewoon open, hoef ik zometeen tenminste niet heel veel boodschappen te halen.

Wat gaan jullie morgen eigenlijk doen, sommige van ons moeten dus werken, maar de rest?

April

@april: ik was druk ja. ik moest bij de thuiszorg nog een ruggesteun en ondersteek halen voor de bevalling. En verder nog wat zaken buiten de deur geregeld. Boodschappen, moet ik ook nog doen. Alleen weet ik het ook even niet meer. De ene supermarkt/ winkel is open de ander niet. Ik zie het wel.
Stof in de badkamer, heel herkenbaar. Advies? Helaas niet.
@bambi: weer de hort op. Ben benieuwd wat vk zegt.

Nu even niets en dan kijken of ik nog zin/energie heb om nog iets te doen.

Terug
Bovenaan