klusbabes 23 !!!

hey meiden

het is zeker bloemkool dag, Happy en rimke aan de bloemkool, en ik heb het vanmiddag ook gegeten hahaha

Happy: ook aan de schoonmaak geweest en plantjes gekocht, en eet smakelijk met de bloemkool

rimke: gelukkig is je hoofdpijn gezakt na de massage en een warme douche, hopelijk slaap je vanavond een beetje beter meid, hahaha je buik is vandaag gegroeid, heerlijk toch, en je vroeg hoe ik me voelde , nou ja gewoon, af en toe duizelig en erg moe maar goed nog even afwachten, maar ik ga niet van een zwangerschap uit hoor

bieb; wat goed zeg een vrijdag een 2de gesprek bij de makelijk, ik ga voor je duimen meid, je weet maar nooit

april: aan de schoonmaak las ik doe maar rustig aan vanavond meid en stof in de badkamer ik heb geen tips voor je ik denk dat je daar niks aan kan doen

sterretje: heb je nog wat actiefs kunnen doen vandaag? en was nog even naar de thuiszorgwinkel geweest las ik, heb je nu een beetje alles binnen voor de bevalling?

het is hier echt pokke weer, bleh ik was ook net op tijd in huis met de boodschappen voordat de regen naar beneden viel

xxx linda

ik ben vanvond weer alleen thuis, om 6 uur komt me man even snel een broodje eten en om 7 uur heeft ie weer cursus tot half 10 en daarna moet ie nog aan het werk want het is verschrikkelijk druk en daarna gaan ze nog even met z'n alle een biertje drinken op koninginnendag, ze hebben van mij gelijk want ze hebben erg hard gewerkt

mijn rechteroor zit al de hele dag dicht dat is super irritant haha, ik ben een beetje verkouden aan het worden dus vandaar, Nou voor de rest hier geen nieuws

xxx linda

Hey meiden,

Bieb; Oh nee ongi geworden, wat klote zeg!
Ik lees dat je voor een 2e gesprek mag komen, dat is wel super goed nieuws, weet je al wanneer?

Rimke; Wahaha een massage dat klinkt goed zeg, kan ik Fons ook niet even lenen. Ja ik had soms ook het gevoel dat mijn buik ineens enorm kon groeien. Nu gaat het iets langzamer volgens mij.
Oja dat ventileren is wel een goed idee, dat doen wij volgens mij te weinig. In ons vorige huis hadden we nl nooit zoveel stof, maar daar stond het raam altijd open. Tja en de  douche drogen, daar zijn wij volgens mij te lui voor, ha ha.

Linda; Hier regent het ook, bah.

Happy; Ook druk in huis... Tja als je de komende dagen moet werken wil je alles toch een beetje aan kant hebben he.

Bambi; Hoe was het bij de VK?

Nou meiden mijn voeten zijn nu dus echt enorm, ik kan serieus geen schoenen meer aan, vooral mijn rechtervoet is erg dik. De regen moet dus wel stoppen, want ik loop op mijn slippers, brrrrrrrrrrrrrrrrr. Vrijdag naar de VK, ik hoop dat mijn bloeddruk wel gewoon goed is!

April

bieb; ik vergeet helemaal te reageren op dat je ongi bent geworden wel balen, maar hopelijk gaat het met het  spoelen helemaal lukken watn het wordt echt weer tijd voo  een zwangere klusbabe

april: het kan zijn dat je gewoon vocht vast houd en het hoeft niet met je bloeddruk te maken hebben, maar je weet maar nooit

xxx linda

april: ik vrees dat je aan de steunkousen raakt...............niet lullig bedoeld trouwens.
het kan zijn dat je vocht vasthoudt, dat is logisch aan het einde van een zwangerschap.
Daarnaast worden je vaten slapper en krijgen het vocht niet meer naar boven gepompt, om het maar eens plastisch uit te leggen. Zeker bij een verschil tussen links en rechts zou ik een je bloeddruk laten meten en steunkousen gaan aanvragen bij je huisarts.................niet leuk, maar voor die paar weekjes nog..............ohja, en in de avond lekker je voeten omhoog leggen!!!

april: ik vrees dat je aan de steunkousen raakt...............niet lullig bedoeld trouwens.
het kan zijn dat je vocht vasthoudt, dat is logisch aan het einde van een zwangerschap.
Daarnaast worden je vaten slapper en krijgen het vocht niet meer naar boven gepompt, om het maar eens plastisch uit te leggen. Zeker bij een verschil tussen links en rechts zou ik een je bloeddruk laten meten en steunkousen gaan aanvragen bij je huisarts.................niet leuk, maar voor die paar weekjes nog..............ohja, en in de avond lekker je voeten omhoog leggen!!!

Terug
Bovenaan