klusbabes 23 !!!

ehh bedoel natuurlijk Anouska ipv Phoebe

WIj hebben trouwens heel makkelijke trouwkaarten besteld, niets geen touwtje oid

Rimke; als het kindje maar goed groeit, en jij voelt je ook goed, dat is t belangrijkste. Nog een paar weken, dan ben je ook 13 kilo bijgekomen haha

Hee hallo meiden,

Hier weer eens een reactie van mijn kant...
Anouschka is bij de gyn geweest, het klinkt alsof er serieus naar je geluisterd wordt, ben benieuwd wat eruit komt en of ze jullie kunnen helpen

Rimke doe rustig aan en stop met werken als het niet meer gaat! Het klinkt alsof je de grens opzoekt en dat is niet goed voor jou en je beeb

Linda drukke dag vandaag, succes hoor

Mammoetje problemen met je HA en cyclus. Wat lastig zeg, dat je nog niet ongie bent geworden. Klinkt inderdaad alsof je een keertje hebt overgeslagen. En dat met die HA moet te regelen zijn. Mijn moeder is vorige week nog overgestapt, maar het zal in elke woonplaats wel net anders zijn denk ik...

Happy gefeliciteerd en werk ze komende dagen. Ik moet ook werken. Mensen worden ook ziek tijdens de feestdagen... dus ziekenhuis draait ook gewoon door, tsja

De reden dat het weer eens eventjes duurde voordat ik kwam is omdat ik aan 't solliciteren ben geslagen  en een nieuwe baan heb in het ziekenhuis. Ik ga niet meer vertellen over de functie, maar het is in ieder geval promotie.

Verder ben ik gister ongie geworden, maar het was al bekend dat dat zou gebeuren, omdat ik m'n ei had toen ik (zonder echtgenoot) in Afrika was, dus dat kon niet anders.

Nu ga ik overmorgen weer een paar dagen naar het buitenland, met vrienden mee. Ik heb vrij maar manlief gaat overal klussen (iedereen in de omgeving heeft een huis gekocht waar hij moet helpen) dus ik dacht, ik ga niet alleen thuiszitten. Dus ben er weer een paar dagen tussenuit. Nu maar hopen op lekker weer in Frankrijk...

meiden, ik ga m'n huis soppen, wasje hangt al buiten (blijft het droog?) en ik spreek jullie later

Doei doei

Hoi meiden,

ZO hier een frissen happy, heb alles bijelkaar geloof ik 14 uur geslapen, heerlijk. Komt voor mij ook een heeeeele drukke week aan nu. Iedereen is natuurlijk vrij wat inhoud dat wij het mega druk hebben !!! Wel erg gezellie natuurlijk. Zal hier dus van de week af en toe langs wapperen wanneer ik tijd heb. Probeer wel zoveel mogelijk om van de week alles bij te lezen dan weet ik iig waar het over gaat.

Bambi, succes bij de vk

Bieb, trouwkaarten besteld, leuk leuk leuk. Bij een makelaar he, lijkt mij heeeeeel leuk werk !!!!

Anoes, er worden iig nu wel concrete afspraken gemaakt he, das mooi. Gelijk duidelijkheid

April, sterretje, bambi, in strijd om de nijlpaard van het jaar troffee hahahahaha

Linnie, dagje vol he. Hier schijnt trouwens de zon hoor !!!! Kom maar bakkie doen joh ....

Mamoetje, tjonge wat een rot situatie he .......lijkt er idd op dat je misschien wel een hele cyclus hebt overgeslagen. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ......

Klaasje, waar zit je meid ?????

Rimke, oh leuk .....het ledikantje staat !!!!! zou wel stiekum om het hoekje willen kijken hihi

Kruimeltje, hoe gaat ie meis ?

Fijne dag lieverds
Knuf happy

Bieb, hoe is tie met je nod ??????

Bambi, zit nu te twijfelen, moest jij eigenlijk wel naar de vk

Klaasje, ook weer boven water zag ik. Haha vroeg net naar je. Heb je verhaal nog niet gelezen, ga ik zo doen ...

Kusssssssss

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 19 November 2008

April:
1)Bieb 6e ronde 1e kindje  (geen 1 april grap helaas)

2)Anoeska, 7de ronde, 1ste kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8) Happy 8e ronde 1e kindje, We mogen weer !!!!!  
       Bambi VK controle.
9) Mamoetje, 5e ronde, 1ste kindje    (uitgegaan van 34 dagen)
10) Renee 8e ronde 1e kindje (onregelmatig uitgegaan van gemiddelde: 36 dagen)
          Renée ook eerste afspraak fertiliteitsverpleegkundige
          Pip afspraak fertiliteitsarts
11)
12) Bambi pret echo (27 wk)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy84, 10e ronde
24)Phoebe   ronde 11
25)  
26)
27) anoeska 8e ronde
28) anoeska afspraak bij de gyn
29)Bieb 1e kindje, 7e ronde
30) Linda  ronde 13, ronde 5 met clomid 2de kindje (32 dagen uitgegaan)

Mei

1)
2)
3)
4)
5)
6) Happy, 9e ronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19) anoeska fertiliteitsarts.... jippie
20) Phoebe ronde 12 1ste kindje  
             Jacqy 11 ronde, 1e kindje
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27) Anouska, 1e kindje ronde 9
28)Klaasje, 1e kindje, ronde 5
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Klaasje, ongi maar dat was idd te verwachten. Lekker een paar daagjes naar frankrijk, heerlijk joh !!!!! Zal duimen voor mooi weer. Geniet er lekker van he ....

Liefs happy

morgen dames,

he klaasje, ongie geworden dus, tja was te verwachten en een nieuwe baan met promotie en overmorgen lekker een paar dagen weg, geniet er van.,

happy lekker geslapen, ja je zit goed hoor, moet indd vanmiddag naar de vk.
worden drukke dagen voor je, werkse alvast.

linda ook een drukke dag, succes met het weer, hier is het heerlijk trouwens.

sterretje, weer je bed ingedoken ? ja die verzorgingsproducten van zwitsal bedoel ik indd, je moet toch olie, syhampoo en al die andere dinge hebben.
verder wil ik liever die flesjes hebben staan en koop zon starters set van avent, die kost maar 19.95 en dan heb je 4 flessen en de hele mikmak compleet hahaha.

nou vandaag doe ik niet zoveel, heb net ff gezogen en dat was het. straks ff douchen en de boel een klein beetje ontharen. vanmiddag eerst ff op de thee bij me moeder, oma komt ook en ze heeft eenheerlijke oranje taart hihihih. om 16.00 naar de vk en wil dat me mannetje ook mee gaat, hoij zou het proberen te regelen op zijn werk.
krijg vandaag de uitslagen van het bloed, nou geloof ik dat alles wel goed is maar je weet het maar nooit he. ook word me urine getest vandaag, vind het gewoon prettiger als me man er bij is en hij heeft het hartje nog nooit gehoor, omdat hij er alleen met echo's bij is geweest en doen ze geen hartje luisteren.
ook vanavond weer gymen, maar ga niet meer achterlijk op de grond liggen, want sinds vorige week heb ik wel meer klachten in me onderlijf.

xx bambi

hey meiden

sterretje; ik werk inderdaad van 8 tot 12 uur maar me pa wilde gistermiddag even oppassen ook omdat ik morgen niet kan werken omdat het koninginnendag is dan,
heb je nog kunnen slapen??

klaasje : ongi geworden, dat viel inderdaad te verwachten, en je gaat weer een paar daagjes naar frankrijk toe lekker hoor, en je gaat waarschijnlijk promotie maken helemaal toppie succes in ieder geval

happy: voor jouw komt er inderdaad een drukke week aan, maar wel gezellig, jij slaat je er wel doorheen haha

bambi; vanmiddag weer naar de gyn toe, en je gaat gezellig op de thee bij je moeder, veel plezier in ieder geval vanmiddag, en vanavond moet je weer naar de gym toe, dan moet je het tegen de lerares zeggen dat je zoveel last hebt gehad van de vorige keer misschien mag je andere oefeningen doen

zo mijn bloed is weer geprikt, en ik krijg volgende week dinsdag pas de uitslag en ik ben alweer bij de voetreflex geweest, en me pa komt zometeen bij mij eten en dan ga ik de spaarzegeltjes doen, dus ik ben er vanmiddag weer
Ik las dat het bij jullie allemaal mooi weertje is, hier schijnt nu af entoe de zon maar wel met hele donkere wolken erbij, volgens mij hebbenw ij nu die regen die jullie gisteren hebben gehad

xxx linda

Terug
Bovenaan