morgen dames,
he klaasje, ongie geworden dus, tja was te verwachten en een nieuwe baan met promotie en overmorgen lekker een paar dagen weg, geniet er van.,
happy lekker geslapen, ja je zit goed hoor, moet indd vanmiddag naar de vk.
worden drukke dagen voor je, werkse alvast.
linda ook een drukke dag, succes met het weer, hier is het heerlijk trouwens.
sterretje, weer je bed ingedoken ? ja die verzorgingsproducten van zwitsal bedoel ik indd, je moet toch olie, syhampoo en al die andere dinge hebben.
verder wil ik liever die flesjes hebben staan en koop zon starters set van avent, die kost maar 19.95 en dan heb je 4 flessen en de hele mikmak compleet hahaha.
nou vandaag doe ik niet zoveel, heb net ff gezogen en dat was het. straks ff douchen en de boel een klein beetje ontharen. vanmiddag eerst ff op de thee bij me moeder, oma komt ook en ze heeft eenheerlijke oranje taart hihihih. om 16.00 naar de vk en wil dat me mannetje ook mee gaat, hoij zou het proberen te regelen op zijn werk.
krijg vandaag de uitslagen van het bloed, nou geloof ik dat alles wel goed is maar je weet het maar nooit he. ook word me urine getest vandaag, vind het gewoon prettiger als me man er bij is en hij heeft het hartje nog nooit gehoor, omdat hij er alleen met echo's bij is geweest en doen ze geen hartje luisteren.
ook vanavond weer gymen, maar ga niet meer achterlijk op de grond liggen, want sinds vorige week heb ik wel meer klachten in me onderlijf.
xx bambi